Jumaat, 1 April 2016

PEMINAT ZAMRUD

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah dan terima kasih kerana menjayakan permaharan 2 Halaman zamrud lepas, dan alhamdulillah kesemua item yang di maharkan di pilih mengikut kualiti , nilai pasaran yang masih menguntungkan dan tok meluangkan selama 7 jam untuk memilihnya bagi di sajikan di halaman blog ini.

Terima kasih semua pelanggan yang melakukan permaharan pantas dan tanpa melengahkan masa, kerjasama anda membantu kami untuk memperkembangkan bidang Permaharan Batu zamrud Colombia dan Zambia dan insyallah ia akan di maharkan pada nilai terbaik berpatutan dengan kualiti, inclusion atau apa sajalah yang anda panggil termasuk Lusternya dan di sini Tok akan memastikan Nilai Yang kami sediakan di sini mampu untuk anda Maharkan semula pada nilai pasaran atau pada nilai yang anda suka... Semestinya ia berkali kali ganda demi keuntungan anda di dalam perniagaan batu permata.

Segerombolan batu Zamrud siap potong atau dalam bentuk raw un-polish sedang dalam perjalanan ke sini dan insyallah setibanya ia, ia akan terus di maharkan di Blog GB untuk anda. 

Batu Zamrud merupakan permata yang jelas memaksudkan kepada PELABURAN dan ia sudah terbukti lebih berkesan dan cepat dari nilai emas ( bukan matawang ) . terkadang hari ini beli RM 500.. belum pasang cincin, Tokey kedai cincin ( selalunya cina ) dah mintak beli..... Pesanan Tok... jika mampu di lepaskan pada nilai terbaik... lepas lah... ke depan ada lagi , beli lagi dan jual lagi.... bermula dengan cara ini, anda akan kenal apa itu perniagaan dan ke depan insyallah anda akan berminat untuk berniaga dengan sendirinya ( bagi yang sekarang tidak minat berniaga )..... Kerana berniaga ni tidak semestinya seperti tok... ada peniaga jenis Carrier.. iaitu dia pakai di jari tapi sememangnya dia memaksudkan untuyk menayang bagi menarik minat org lain dan ia memang memaksudkan untuk di jual.... 

Sama sepertinya peniaga batu cincin, di jarinya ada beberapa bentuk cincin, di jari itu sebenarnya sama sahaja di atas meja, cuma teknik ini bagi menarik minat orang yang obses dan percaya bahawa di jarinya itu batu luar biasa... bila di  minta , mereka akan memaharkannya berkali ganda dari nilai di atas meja. Bukan kerana ia special.. tapi kerana perangai manusia dan kehendak manusia ni perlbagai ragam. 

Terima kasih 

8 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Klu nk jual blek,guna description tok xpa dak?bru belajar ja mngenal batu prmata ni...dlm blog tok ja yg blh sy belajar pon..hehe..kipidap..

    BalasPadam
    Balasan
    1. zamrud ni tuan... kalau org kenai, dah takpayah deskripsi.. depa tanya ja berapa nak juai.. x caya , cer cuba

      Padam
  4. InshaAllah tok.. kalau ada raw lg, maklumkan pada saya gambaq dia bleh tok.. he he.. ;) bak kata tuan Nashrul, cam kryptonite.. lg pun, x rugi.. terima kasih tok.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terbaik kalau dapat saiz cam kat mudah hr tu tok.. ;)

      Padam
    2. insyallah tuan lykan.. tok cuba lah.... raw tu hari tu ye akan sampai bersama 3 raw lagi.. ada dua tu raw lawa juga warnanya.. itu kalau canai perghh.. memang sedap tuan

      Padam
    3. jap, tok buatkan 1 post berkenaan item yang sedang ondaway ke rumah tok

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN