Sabtu, 16 April 2016

HIGH PROFILE : CINCIN KAYU MENANG










Cincin Kayu menang Asli.

Lihat sendiri permukaannya... ia sebenarnya 3D, kelihatan ada lapisan luar dan dalam.. dan ada Cop Mohor Cap Ibu Jari haha.. Memang cun.

Di perkenalkan satu satunya Senjata Tok ketika berhadapan dengan Perdebatan, Soal siasat atau roadblock2 JPJ dan Traffic di tengah jalan.. Tak di tahan, tak di minta apa apa, turun cermin, hangguk kepala sikit, terus jalan... org lain semua kena tahan apatah kalau pakai kenderaan Import di syaki kenderaan Klon.. Kenderaan tok juga adalah Import .. kalau nak kena tahan memang terang benderang kena tahan.... 

Penangan Kayu Menang ini selalu di kenakan kepada JPJ Permaisuri Jalan Setiu -- K.Terengganu tu... Bukan masalah kita ada masalah , tapi malas nak berjawab, Roadblock kat sana kalau kita lalu 7x , maka 7x tu la ada roadblok.. maklumlah jalan utama sempadan Negeri Kelantan-Terengganu.

Kalau bab berdebat, usah di tanya.. dan tok pun malas nak bercerita tentang tok pernah di soal siasat oleh Sebuah Jabatan Kerajaan Kerana curiga dengan aktiviti Tok..... Dia kenal tok sapa dan tok kasitau dia apa benda di jari tok pakai.. tu pun menyasau juga Soal Siasat tu.. berlaku kepincangan di dalam soal dan berjawab tersebut. Bukan nak takbur... Tapi Alhamdulillah, lagi pun kita tak salah apa nak takut. 

Juga pernah di pakai di dalam mahkamah ketika kes nu ada tuntutan seorang Hamba Allah ke atas diri tok dan Tok Menang besar akan kes tersebut. Alhamdulillah.

Kalau buat salah tak boleh pakai benda ni, tu kena pakai Kayu Larak salah... Hilang terus dari Minat Anggota berkaitan untuk menahan kita. 

Kebesaran Allah menjadikan Segala Sesuatu itu berguna kepada Manusia.

Kayu menang jenis ni tok ada 1 sahaja dan sesiapa yang dah lama kenal tok... tok memang ada1 ni sahaja kayu menang... Tok hanya memakai bila perlu... bawak tu..kemana pun bawak... bila depan ada roacblok, dan tok malas nak beramah mesra, maka tok pakai la.... Kalau tok rasa mood tengah baik dan ingin beramah mesra maka tok kekalkan sahaja Batu cincin yang sedia ada di jari.... Kalau tak, cabut dan salin Cincin ni sahaja.

Untuk pengetahuan anda.. Halaman High Profile ni bukan untuk berniaga sangat, kerana tok sayang.. tapi kerana ramai yang dah lama dok bertanya barang barang kesayangan tok ini adakah mahu di maharkan atau tidak.. So sekarang tok buka peluang dan tok rasa mahar yang tok letak taklah kejam sangat. Masih lagi orang kata di bawah nilai pasaran peniaga yang ada kedai besar, nak bayar sewa kedai besar dia...tok ni mujur pakai blog sahaja.. kalau tok berniaga di kedai.. memang masak la tok kerat leher korang hahaha.. 

Jadi ada yang bertanya, Item High Profile takleh kurang kah harganya...?... tok malas nak bersuara banyak... tok cuma nak cakap, ni pakaian tok.. dan tok sayang, tok tak kisah pun orang nak beli ke tak nak beli.. dan anda boleh lihat bahawa tok dengan kejamnya membuka tawaran item tok sendiri untuk di maharkan selama 2 hari sahaja... dan payment dalam masa 12 jam.... berapa ramai yang sempat mahar 2 hari?.... dan berapa ramai yang sempat untuk melakukan pembayaran dalam masa 12 jam pada mahar yang tok tetapkan?.... di situ anda boleh nampak bahawasanya ia bukan item jualan biasa biasa.... mungkin jika tok nak duit sangat.. tok boleh bagi promosi atau bagi harga durian runtuh... untuk item lain mungkin... untuk item ini tidak mungkin... macam tok cakap lah ya... tok tak kisah samada ia di mahar atau tidak kerana ia pakaian utama tok sendiri...bukan gimik, bukan gurauan dan bukan acah acah.... ia sebenar benar pakaian badan tok sendiri dan di pakai mengikut keperluannya....


Kod Produk : HPCKMENANG S20
Bentuk : Cincin Kayu Menang
SAIZ : 20-21
MAHAR : RM 2500


HALAMAN INI SAH SEHINGGA

18/4/2016 ( 11.30Pm )

24 ulasan:

  1. Balasan
    1. haaaaaaa.. ayah dah ada kan... tapi rasanya takda cap jari tu hahaa

      Padam
  2. Betul tok..takde..memang indah item ni tok..bagus untuk newbies juga kalau depa dapat grab..kerana telah ditest keberkesanannya oleh tok..tak perlu was-was..dah ada gerenti..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Tooodiiaaaaa..mahar dia...nala punya mahai...tp mahar sepadan dgn khasiatnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nala punya.. brg kesayangan beb... belum masuk stok tak di hirau lagi...

      Padam
  5. Tengok lah rupanyer mana sama ngan sebelum ni..telah ditest keindahannya..keberadaan nya ayah rasa tahun ni tkde kuar lagi..kalau ayah fulus tepat jam 6 ayah dh grab..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Kalu di perhatikan betul2 pada gambar yng pertama.Ada semacam muka. Siap ngan mata hidung dan mulut. Dan memang ada cap jari.
      Nak ke tak grab ni?
      Insya Allah..

      Padam
    3. Ayah kata tk rugi..ayah tk boleh pasal nk control nafsu membeli la ni huhu!!

      Padam
    4. Tuan GB.
      Saya dah transfer Rm 320.
      Untk item Geliga labi Rm 120
      geliga D5 Rm 100
      Fee paypal Rm 100.
      Yng saya janjikan.
      Terima kaseh

      Padam
    5. Memang tak rugi Mr.Is.
      Power...

      Padam
    6. Janji di kota..tahniah tuan benz..

      Padam
    7. Terima kaseh. Tuan IS
      janji mesti di kota.
      baru barang2 yang di mahar di blog ada berkat, power
      haummmmm..

      Padam
    8. baik tuan benz, alhamdulillah.... jangan lupa wassup mr baz ya utk urusan penghantaran

      Padam
    9. Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.
      ALLAHUMMA SHOLLI 'ALA SAYYIDINA MUHAMMAD WA 'ALA ALI SAYYIDINA MUHAMMAD.
      Alhamdullilah, Sudah pun diwassup pada Mr. Buz
      terima kaseh

      Padam
  6. Tn faizal.. Ni harga kasih syg... Kene phm.. Kekeke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg tok betul2 masih lg kasih syg la kt item ni...hyper rare pnya...hehe

      Padam
  7. Kalau guna item ni main dam haji tentu slalu menang . . Hehe (n_n)

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. Payment done details sent to evernote. Tq Tok Mat

      Padam
    2. Tahniah tn mody...tok mesti sedih tp xpa..ada org baru happykan tok.hehe..

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN