Selasa, 19 April 2016

RMG SISIK







Comey dop?

Alhamdulillah Jenis RMG dan berurat bersisik... Comey boh.. 

Khusus buat pengasehan la apa lagi.. tapi ingat, jangan dok berharap ke batu pulak, syirik woo,. dosa syirik ni Allah Tak ampun woi.. masuk neraka selamanya... Ingat benda ni ikhtiar sahaja insyallah selamat. 

Di pakai sebagai cincin kena atau tak kena kulit tu tak kisah la


Kod Produk : RMG SISIK 17416
Bentuk : RMG
MAHAR : RM 450

RM 300

19 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ape lg tn shah. Hehe.. Xkn molek aje..

      Padam
    2. Huhuhu fikirkan dulu sat :p

      Padam
    3. Barang dh baik,fikir pe lagi..nanti kena ngap....p

      Padam
    4. Fuhhh....
      ganashlah Mr.IS ni
      Ngap.....

      Padam
    5. Ayah target 1 jer yg bukan biasa2 tu..ayah dh lapar ni aumm!

      Padam
    6. Ayah target 1 jer yg bukan biasa2 tu..ayah dh lapar ni aumm!

      Padam
    7. Hype Rare item ni,
      cepat nanti dipinang orang

      Padam
    8. Ayah memang amek yg rare jer hihihi terbaik...

      Padam
    9. Ayah memang amek yg rare jer hihihi terbaik...

      Padam
    10. Haha..tn shah masih main tarik tali tu. Jgn trputus tali tu nnti menyesal pula.. ;)

      Padam
    11. Huhu!! Saya pun tgh tunggu brg rare mcm ayah hehe

      Padam
    12. Wah..patut la.. Dah ada target rupanya. Hehe.. ;)

      Padam
  2. Molek ya molek...
    Cepat2 pinang
    Nnti kena kebas
    :) :) :)

    BalasPadam
  3. Belum di unlock tok?? Aik. Sape yg lock? Da ade org lock ye.

    BalasPadam
  4. Kalo ad yg belum lock,sye lock,ngeee. :)

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami