Selasa, 31 Julai 2012

TEMPAHAN PELANGGAN

TEMPAHAN PELANGGAN

Deretan Platun 29.12.2012 







Design Terbaru : Bunga Jawa Tembus STD

Design Terbaru : Bunga Jawa Bungkus STD

Design Terbaru : Pahat Bungkus STD

Design Terbaru : STD V

GELIGA PERMOHONAN

PERMOHONAN TUAN AZWADI.SG BULOH



Assalamualaikum wbt..

Ini ialah geliga permohonan Tuan Azwadi Sungai Buloh. Tok tengok macam kecubung..tapi entah la.. ada pelik sikit sebab dalamnya ada kehijauan bila terkena simbahan cahaya... Mungkin jenis kecubung istimewa...

Tahnian Tuan Azwadi

TERAS KAYU KEKABU

TERAS KEKABU






Ini pula ialah teras kekabu...nama agak tak rare, namun bila disebut TERAS..ya..ia rare juga....

Insyallah teras ini gunanya sama dengan teras Bekok, namun ia ada upgrade sikit di mana boleh memberikan ketahanan kulit...bermaksud insyallah, jika anda dipukul, dibelasah kulit tidak mudah koyak. insyallah

Kod Produk : kekabu
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 106



TERAS BEKOK

TERAS KAYU BEKOK






Assalamualaikum wbt Tuan tuan semua... maafkan tok ya menyepi selama 3 hari ni... pertama : penat, kedua : Sibuk buat tempahan cincin, Ketiga : Pelanggan online hadir kerumah Merapatkan silaturahim alhamdulillah..

Maafkan sekali lagi kerana buat anda semua tertunggu tunggu akan kedatangan item terbaru, Tok tak lupa... tak nyanyuk lagi haa hehe...

Insyallah kali ini, item terbaru seperti yang dijanjikan ialah TERAS KAYU BEKOK.

Kelebihan teras bekok ini adalah lebih mustajab melebihi Gamunggal ( kata unkle ).... Insyallah kegunaannya ialah:

Mentawarkan racun
Mentawarkan ilmu sihir musuh
Mentawarkan bisa sengatan binatang berbisa
Boleh di parut atau dipakai sebagai cincin insyallah, item yang sukar diperolehi juga

Kod Produk : Bekok
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 206



Sabtu, 28 Julai 2012

BIDAAN HARI MINGGU 28/76/2012

BIDAAN HARI MINGGU 28/7/2012






Link Berkaitan : 



MAHAR : RM 406



QUICK GRAB : RM 406


START BID : RM 6.00 ( KOS POS )


BID START : 28 JULY 2012 (1.00 pm )

BID END : 29 JULY 2012 ( 1.00 pm )


Please leave your bid in " Comment "





Your Bid For 2 Pasang G.Dang Anum only



BID SEN SEN TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI


PEMENANG DIBERI MASA 1 MINGGU MENYELESAIKAN JUMLAH LELONGAN

JOY BID TIDAK DIBENARKAN

" TANPA NAMA " PERLU MELETAKKAN ID ANDA DI BAWAH SETIAP BIDAAN  ATAU BIDAANNYA  AKAN DIGOIBKAN KE ALAM BUNIAN




AKAN DATANG

TERAS KAYU BEKOK BERKAROMAH
TERAS KAYU KEKABU KEKENTALAN KULIT
TERAS KAYU PULAI


Insyallah Tok nak highlightkan teras kayu bekok dan kekabu dulu... Barang ni semua bukanlah barang tarik. tapi barang yang ada di kedai unkle... Unik dan berkhasiat...

Insyallah khasiatnya lebih dari kayu Gamunggal

Pada mahar berpatutan , insyallah...cuma kayu bekok tu...memang mahai sikitlah

BATU PETIR


Batu petir ini sudah di wafaq ( olah ) secara ghoib untuk kegunaan :

Pendinding diri
Pembisa musuh
Kekebalan Senjata
Perubatan
Pemanas Jin ( jin panas )

Insyaallah amat berguna jika dalam keadaan peperangan atau darurat... perubatan boleh, pertahanan diri, serangan boleh....

Kod Produk : Perat wafaq goib
Bentuk : Petak
MAHAR : RM 156


* Terima kaseh Tuan Kyrul S.Alam


Stok Ada Lagi Ya

GELIGA DARAH ( JASPER )

GIGI KUDA






Haaa.. nilah Gigi Kuda.... kuda yang dok race kat Jalan lumba kuda Jb tu hehe... Insyallah khasiatnya :

Mentawarkan bisa santau dengan mengasahkannya dan diminum ( macam gg Boya )

Diasahkan dan ditempelkan di Patukan Ular, insyallah tawar racunnya

Dipakai buat cincin, tenaga bathin kuat 
( entah, tok tak konfirm lagi )

Kod Produk : GGKuda
Bentuk : Gigi
MAHAR : RM 36

KALUNG HITAM PELANGI KPK

SOLD OUT


SOLD OUT

SOLD OUT

SOLD OUT

SOLD OUT

Ada pelangi di dalamnya, batu ni ada nama sainsnya namun tok lupa dah... Insyallah kegunaannya:

 Penghadang sihir
Luck
Meningkatkan daya ketahanan badan

Kod Produk : KPK Pelangi
Bentuk : Kalung
MAHAR : RM 46

KJ-EMAS

KECUBUNG JARUM MAS
( CUTTING DIAMOND )

* Tuan Zamry.Cheras. LOCK
28/7/2012

* Papa Herman.Klawang LOCK
28/7/2012

* Tuan Basir.Ganu LOCK
28/7/2012

Kecubung jarum emas ni ada special sikit, ianya dipotong Berlian... memang lawa....

Insyallah kelebihannya :

Pelancar rezeki

Kekuatan Batin @ Tenaga Dalaman

Kod Produk : Kjmas Berlian
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 56

Rabu, 25 Julai 2012

DELIMA BURMA AIDILFITRI

DELIMA BURMA AIDILFITRI




Ini ialah koleksi Delima bukan tarik na..ni barang dari kedai unkle...insyallah murah murah saja, kalau beli sendiri kat kedai Gemstones lainnya insyallah jejak RM 400 ke atas

Tok nak letak kod , susah juga bukan barang tok, nak beli..tu lah..modal....huhu...

Jadi sesiapa berkenan, boleh send back gambar nya kepada tok dan tandakan dalam program PAINT ya.

Harga : RM 350 sebiji....

TRACKING KOD POS LAJU

TRACKING KOD POS LAJU 
(ORDER 24&25HB 7 2012 )


Tok masukkan dalam Blog sebab nak sms, banyak sangat..lenguh tangan ya


1) Tuan Fairuz .Cheras - EM 141143443 MY

2) Tuan Hasmizam. S.Alam - EM 141143491 MY

3) Tuan H.Azhar.Tapah - EM 141143505 MY

4) Tuan S.Nizam.Pekan - EM 141143457 MY

5) Tuan Mazlan.Taiping - EM 141143528 MY

6) Tuan Aidil.G.Patah - EM 141143369 MY

7) Tuan Jamil . Kangar - EM 141143488 MY

8) Tuan Faizzi.Rawang - EM 141143681 MY

9) Tuan K.Anuar.Jengka - EM 141143514 MY

10) Tuan Zamry .Cheras - Em 141143315 MY

11) Tuan Khairi .Baling - EM 141143355 MY

12) Tuan Hairul Nizam. N9 - EM 141143430 MY

13) Tuan Rafizi. P.Jaya - EM 141143465 MY

14) Cik Dila . Jelebu - EM 141143324 MY

15) Tuan Haizal. P.Jaya - EM 141143338 MY

16) Tuan Basir .Ganu Kite - EM 141143341 MY

17) Tuan A.Zulkifli. Cheras - EM 141143386 MY

18) Tuan Azhar Sham. KL - EM 141143678 MY

19) Tuan Zulkiflee .Kuantan - EM 141143474 MY

20) Tuan A.Halim.Manjung - EM 141143372 MY


21) Tuan Hilmi.Pekan - EM 141143390 MY


Terima kaseh kepada Tuan / cik. Item di atas kebanyakan minyak Bertap yang dibeli secara borong, beli secara tunggal...Ada juga beberapa item lain selain dari Minyak. 

Minyak ini sudah aktif dan bersedia digunakan, Jika nak Hidupkan ( auto refill ) boleh cuba cara cara yang tok berikan di email ya... Jika tak mahu.. pun tak pa... habis minyak ni, boleh Re-fill semula dengan kos RM 5.00 sekali re-fill. Hidupkan minyak bukan tambah power pun, sama saja, cuma nak bagi ia pandai tambah sendiri...

Untuk mengetahui cara cara "hidup"kan minyak, sila email tok.. takda nama dlm list pembeli, memang tok tak ajarkan sebab cara itu  ( hidupkan minyak ) dicari oleh orang orang mistik bagi keluaran mereka... Cara mudah..tapi susah nak buat....

Tahniah tok ucapkan bagi yang buat dropship @ beli dan kemudian jual semula..Bagus..tok memang galakkan Tuan tuan buat macam tu... Ada cust tok tu pandai. dia beli 2 , beli 2 katakan RM 100, 1 dia jual RM 100, 1 dia pakai.. maksudnya dia dapat free 1 botol lah... sama juga dengan batu cincin dan sebagainya... Beruntung bagi yang ramai kawan... 

Baik.. Tok..nak ke JB pulak..htr pesanan cincin pelanggan..

Assalamualaikum wbt


Selasa, 24 Julai 2012

MINYAK BERTAP EMAS

MINYAK BERTAP EMAS
( Mahar Pengenalan RM 77.77 ( 2ml ) dan RM 115.77 ( 3ml ) Sehingga 25.ogos 2012 Sebelum Mahar Asal RM 250 ( 2 ml ) dan RM 450 ( 3 ml ) Bagi mengelakkan salah guna bawah umur )

Ramuan :

1. Minyak zaitun
2. Akar Pokok sengalak ( alam bunian )
3. Bertap emas
4. Akar cenuai
5. Buluh perindu
6. Bunga senduduk Putih
7. Bertap Merah ( 3ml & Ibu Minyak )
8. Bertap Cindai ( 3ml & Ibu Minyak )
9. Buluh serumpun 2 batang ( 3ml & Ibu Minyak )
10. Doa

Akar Pokok Sengalak

Bertap emas

2 ML : RM 77.77
( Ada 19 Botol sahaja )

3ML : RM 115.77
( Ada 5 sahaja )


Alhamdulillah, setelah berbulan lamanya menjejaki ramuan ramuan terpilih ini, dapat juga tok menghasilkan Minyak Bertap emas 9 Dalam 1. Minyak ini bewarna keemasan, haruman lembut dari akar Pokok sengalak Alam bunian Yang diberikan keizinan oleh seorang pemerintah Alam bunian Kepada tok atas dasar persahabatan lama. Kawan lama la ni... 

Ramuan ini bukanlah the final recipe dari tok sebagai minyak pelbagai guna, insyallah tok cuba mencari bahan bahan lain lagi untuk dimasukkan ke dalam ibu minyak yang tok simpan 2 botol bagi di " hidupkan" agar ia menjadi minyak yang istimewa mengalahkan orang asli se-Malaya hehe insyallah.

Minyak bertap emas ini mempunyai banyak sekali kelebihan, kerana ia adalah campuran herba herba " Love potion " dan herba dari alam Ghoib.

KHASIAT SERTA KEISTIMEWAANNYA 
Penyimpan minyak ini insyallah akan diberikan rezeki yang banyak melalui niaga dan pekerjaannya ( pelaris )

Pelindung dari jin, Syaitan serta makhluk jahat ( jika dalam keadaan terdesak samada kita sedar atau tidak, harumannya akan menjadi kuat menandakan ada sesuatu cuba menghampiri dan ia cuba melindungi pemilik dengan izin Allah swt.

Kewibawaan yang cukup besar, mengalahkan batu batu yang tok sedia maharkan, insyallah jika dipakai ketika berjumpa orang zalim, bos bos, pengarah pengarah, insyallah akan lembut hati, akur dan baik terhadap kita.

Penunduk takhluk makhluk nyata dan ghoib, baik, manusia, jin, bunian dan binatang tunduk kaseh kepada pemiliknya bagai menunduk kasih akan suaranya Nabi Daud , melihat mukanya seakan Nabi Yusof. Segala nya tunduk hormat dan sayang akannya.

Diberikan kemudahan dalam mengerjakan urusan seharian

Boleh digunakan sebagai medium perubatan SAKA, Gangguan JIN dengan palitkan minyak ini ke Ibu jari kaki keduanya, kening dan belakang telinga si sakit.Insyallah.

Mengeratkan semula kasih sayang antara pasangan suami isteri, kekasih hati dengan memalitkan sedikit minyak ini ke kepala zakar dan bersama, bagi pasangan kekasih, cukup diletakkan di telapak tangan dan diwapkan dengan wap mulut dan kemudian mengusapkannya ke muka sendiri dengan niat.

Jika dihidukan kepada orang pengsan, insyallah bangun dan sadar.

Jika anak anak lembab dan degil, masukkan sedikit minyak ini ke dalam makanannya dan berikan makan diiringi niat ( menjinakkan anak anak )

Diletakkan di pagar kebun, rumah pejabat sendiri, insyallah perompak tidak boleh masuk, jika melangkah masuk dan ia rasa tak sedap hati dia melangkah keluar, ia tetap akan di hinggapi batuk kering sehingga batuk berdarah (sama macam minyak sunti mayat Sarawak, tapi bukan jenis hitam la minyak tok ni ). Jika dia masuk juga, insyallah tidak boleh keluar dengan selamat

Di palit pada binatang atau diberi makan sedikit untuk menjinakkan diiringi niat.

Jika ingin berkahwin ramai dan takut mudharat, pakaikan minyak ini di zakar dan bersama dengan isteri 1, kemudian ambil plastik dan usapkan zakar, pergi kerumah isteri ke-2, letakkan sedikit minyak lagi di zakar dan usapkan plastik tadi dan bersama dengan isteri ke-2. Kemudian diulangi bersama dengan isteri 1 semula..bermaksud 1 malam 2x bersama isteri pertama dan 1x bersama isteri no-2. Insyallah rukun dan damai boleh duduk serumah.

Dipalit pada pintu kedai , insyallah akan makmur dalam masa 40 hari dengan syarat setiap hari sebelum masuk dan keluar kedai ( tutup ) di beri salam 

" ASSALA MU ALAIKA"

Dipakai di kening kanan dan kiri, serta dipalit dari tengah antara kening naik keatas sehingga ke anak rambut dahi. Pejam mata dan bayangkan muka orang yang kita ingini di opis, di kantor, di sekolah atau di mana mana, pastikan berjumpa dengan si dia dan ukirkan senyuman kepadanya ( jarak jauh juga boleh, tapi mesti dia nampak anda ), jangan ditegur... Dilakukan selama 3 hari dalam masa yang sama ...aturan masa :

Pagi ( 11-12pm )

Petang ( 5-6.30pm )

Sahaja. 

Insyallah orang yang dimaksudkan akan memberikan respon baik selepas 3 hari ini..insyallah...

Boleh membuatkan pasangan menjadi galak, gatal gelenya kepada kita, isteri yang dingin lah ( awas jika tidak di layan, musibah kehadiran orang ke-3 )

CARA MENTAWARKAN KESAN MINYAK

Ambil Akar Pokok Kilo @ Gamunggal, potong halus, dan rebus bersama air, bagi mandi, insyallah luntur


PANTANG LARANG

Tidak boleh dilangkah

Tidak boleh ditunjuk orang 

Tidak Boleh hidu direct dari botol, ambil sikit letak atas tangan baru hidu, ingat..nafas kita lebih kuat dari minyak ini, habis kena sedut nanti

Tidak boleh lalu bawah pokok kilo @ gamunggal (lepas dihidupkan)

Tidak boleh gunakan sembarangan, guna jika benar benar berhajat kerana minyak ini makin lama simpan, makin wangi dan harum. Khasiat juga bertambah kuat

Tidak boleh di bawa melawat orang meninggal, lalu di kawasan kemalangan, jika terpaksa lalu, kepalkan dengan tanah liat ( plastersin yg budak budak main pun boleh )

Tidak boleh riak ketika memegang minyak ini

Tidak boleh di bawa ke tempat maksiat

Jika ada pantangan ini dilanggar, insyallah khasiat hilang @ botolnya pecah @ botolnya hilang @ minyaknya hilang.

PENJAGAAN DAN CARA MENGHIDUPKAN 

Sila email Tok Untuk penjagaannya Selepas Anda MEMILIKINYA sahaja di :

Geligabunian@yahoo.com


Ibu Minyak ini ada di dalam bekas Minyak Zaitun, ada 2 botol ibu dalam 2 ramuan utama berbeza:

1 Botol Ramuan utama Akar Sengalak 

1 Botol Ramuan Utama Akar cenuai 

Nanti Tok Masukkan gambarnya 



" Tak perlu Balut kain kuning dan kapas, semua tu gimik penjual sahaja... menampakkan awalannya tidak jujur, amalan membalut dengan kain kuning ini sebenarnya bermula dengan tertib keris, warna nya pula melambangkan tahap kasta seseorang di zaman Kemelayuan dulu dulu, Orang dulu balut keris agar sarung dan hulunya terjaga dari calar, Orang sekarang balut sebab tok moh suruh balut kerana mengaitkan dengan amalan Ke-Jinan.... "

" Zaman perang 13 mei kiyai Salleh, Bukan parang terbang, tapi musuh tidak dapat melihat pejuang Melayu, kalau nampak pun mereka nampak perjuang semua macam gergasi besarnya, mereka tembak ke atas sementara parang parang ini memenggal kepala mereka di bawah... pejuangnya tidak kelihatan kerana amalan zikir mereka bawa, zaman sekarang Kalau boleh nak Parang tu yang terbang, maksudnya melibatkan jin... Macam mana pula jika Jin itu di sentak, dan kelebihan parang terbang hilang ?... Ilmu Ke Jinan banyak kelemahan, carilah Ilmu diri, di mana bila kita meninggal baru ilmunya lenyap dan tidak dapat di sentap musuh sewenang wenangnya... "

" Zaman sekarang semua nak senang, kalau boleh semua benda nak terbang, nak makan , makanan datang melayang masuk mulut. Itulah yang selalu di reka reka oleh mereka mereka dan yang dilalaikan ialah kita yang kosong ilmu di dada. Mudah mempercaya adalah Kelemahan Besar Kita di dalam tipu daya syaitan "

" Mahukan amalan Haq , amalan Kebatinan ampuh dan kental, namun dipersoalkan tempoh masa, tempoh zikir, bilangan zikir yang perlu diamalkan...nak ilmu mudah senang saja, bawak pulut kuning dan telor ayam kampung ke bawah pokok besar dan mintak kat Jin pokok tu...ha..senang lah... tapi NERAKA jawabnya.... " 

" Orang sekarang suka mengada ngadakan sesuatu DEMI WANG, dan KEPENTINGAN DIRI "

" Meh Tok nak Luku Sorang sorang "

" Nak jadi guru zaman dulu dulu panjat bukit sana sini, tapa sana sini sampai berpuluh tahun, sekarang nak jadi guru, bayar 2000-3000 dah dapat jadi guru bertauliah "

" Guru sebenar benar guru ialah yang Matang, Usianya dewasa bukan remaja agar dapat memimpin, sudah bernikah agar nafsu guru kepada murid terjaga ( tak ngorat murid )"

" Guru zaman sekarang dipilih kerana pandai bercakap, bukan pandai melaksana "