Sabtu, 31 Ogos 2013

BID MINGGUAN 31.8.2013







Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..... 

Tuan tuan, Tok nak buat BID mingguan minggu ni , nak ambik barang biasa... Tok tak TERGAMAK. kalau setakat cincin Akik RM 15 kat bazar karat tu... Tok memang tak GAMAK la , walau pun nilai bid cecah RM 60... tu bukan reganya bagi item Cincin AKIK bazar Karat. 

Sistem BID ialah Sistem Lelongan bagi barangan MAHAL dan ia di lelong dengan harga Murah ( Mula harga ) dan ianya mempunyai target target tertentu.....

Bid Bukanlah beerti membida harga murah kemudian dapat menjualnya dengan nilai tinggi... tu namanya Menjual, bukan Membida atau melelong.

=========================

Item di atas adalah IBU MINYAK BERTAP EMAS 9 DALAM 1..... Sebenarnya item ini pernah di minta beli oleh beberapa Orang dan pengusaha min yak pengaseh Malaysia, dan Tok cakap, Minta maaf tak di jual , walau pun ada sorang Cina nak membelinya dengan nilai RM 10,000 pada ketika itu, tok hanya senyum.

Ini Tok keluarkan sebab... Demi Allah Tok tak ada barang lain lagi yang boleh di jadikan sebagai pembidaan dan Tok tak TERGAMAK nak membida barang murah walau Tok tahu hagpa bukan tau pun tu barang murah... tak gamak la...

Ibu minyak bertap Emas 9 dalam 1 di atas ialah ibu yang diperbuat pada Bulan Ramadhan Tahun 2012 dan semua minyak minyak bertap emas yang di maharkan adalah terhasil dari IBU MINYAK ini sahaja. 

Minya ini ada cara penjagaannya yang khusus iaitu :

Hendaklah di letakkan di dalam Almari yang Boleh masuk cahaya, Bersih

Hendaklah Di asapkan Setanggi 7 Batang kelilingnya setahun sekali pada bulan Ramadhan

Hargai Perolehan ini sebagaimana anda menghargai diri anda, jika nak beri orang... jangan semudah memetik jari... bagi sikit sikit sahaja dan bila perlu sahaja.

Berapa sahaja anda mahu jual untuk setitik... sebotol kecil...sebotol besar.... itu urusan anda, tok tak campor. Minyak ini boleh bertambah dengan sendiri dalam kuantiti yag sedikit, paling tidak ada juga bertambah. Ia akan di ritualkan semula utk mendapatkan ihsan dari sana untuk ia lebih banyak ( minyak ), insyallah malam ini jika berkesempatan

QUICK GRAB : RM 7000



MULA BID : RM 10 (kos pos )





MULA BID : 31/08/13 ( 6.30 Pm )
TAMAT BID : 1/09/13 ( 6.30 Pm )







Ulasan 

Bid Ini Hanya Di Laku Selama 24 Jam je 





PERINGATAN

Anda Tidak Dibenarkan sama sekali Joy Bid

Pembayaran Perlu Dijelaskan Dalam Tempoh 3 Hari Selepas Tamat Bid


Tidak Dibenarkan Lock



Bid Sen Sen Tidak Dibenarkan

Kelebihan Sebagai Ahli GB Tidak Boleh Digunakan Di Dalam Nilai Bid


Anda Dilarang Berbual Di Dalam Sistem Pembidaan Kecuali Hal Hal Penting Sahaja


Setiap ID nama gelaran PERLU meletakkan nama sebenar mereka di bawah Ulasan Ulasan Mereka


TOK MAT GB ( GENG BIKERS ) MALAM KEMERDEKAAN ESCORT MENTERI BESAR BERSAMA BIKERS GROUP






Photo: Amboi dia msuk geng bikerz lak ea












Alhamdulillah, salam kemerdekaan buat semua, Sambutan Kemerdekaan Negeri Johor Malam ini amat gemilang dengan kedatangan beberapa artis terkenal. Dan banyak melibatkan NGO NGO tempatan seperti BENDAHARA BIKERS, Kumpulan Beca, Kumpulan Motorsikal , Vespa, Kelab Kereta Savvy Alza... Belon Panas...... 

Ada la nampak beberapa cust, tapi depa x perasan Tok... Ya la mungkin depa x sangka dalam banyak banyak Bikers antara Terhadapan sekali ialah Tok Mat GB hehehe......




SALAM KEMERDEKAAN




Hargailah Detik Detik ini , Agar Tahun hadapan kita dapat menyambutnya lagi dengan meriah 

Jumaat, 30 Ogos 2013

TAYANGAN PERDANA HAL EHWAL GELIGA BUNIAN





Maaf lah lewat, Tok dapat panggilan ke JB , rupanya nak masuk konvoi escort Dato Khalid dengan kumpulan Bikers 

Masuk kat dalam padang dekat je lagi nak parking, motor boleh buat hal la kan.... mati ngah jalan , nasib baik cover dengan terlepas klac. X la malu sangat wakakaka..... Apa lagi pomen Group ada 2 org kalut kalut mai amik motor tok untuk ke park. Dapat repair, rupanya Wayar starter putus...huhuhu.... maklumla motor klasik :-)

Dah la Tok sorang je bawak awek kat belakang ( Lica la ), tak apa... kata otai... ni semua pengalaman, biasa la kalau pakai Motor klasik . X payah malu sebab bukan semua ada motor gini huhuhu, kata kata semangat la tu.... layannnnnnnzzzz....

Apa pun.... salam KEMERDEKAAN....Semoga Kemerdekaan ini lebih memberi kesedaran kepada kita untuk menghargainya. Sayangilah Negara kita....Insyallah

Khamis, 29 Ogos 2013

KUNINGAN KETIK TEMPLE ( SMALL )















Stok kuningan ini agak sukar untuk mendapatkannya, Kena tunggu unkle balik dari kelantan baru ada ... tu pun ni ialah kali ke-3 dia balik lepas stok lepas baru ada ,insyallah Kuningan ini asli, sapa berani cakap x asli boleh la berdepan dengan ayah bidi dan anak anak buanya hahaha ,tok dah test pakai Neodymium Magnet tadi iaitu sejenis magnet yang paling kuat, kalau kena kereta jangan harap boleh tanggal hehehe...

Kuningan terkenal sebagai medium kekebalan tahap tinggi dan amat ampuh, uji kan sahaja jangan percaya cakap Tok ya tuan tuan, ambil botol , masukkan ia dan tembaklah botol tu. lihat apa jadi....

Tok ada kenalan yag boleh menemba , cuma dia mintak 1 biji peluru rm 1000 huhu, mahainya 

Maharnya mungkin agak mahal, tapi rega pasaran luar lebih mahal lagi tuan tuan.... jika anda bilank ia mahal... sebenarnya ia lebih berbaloi, nyawa anda bukan RM 400, dan kekebalannya DI JAMIN menjadi sekiranya di pakai dan di tembak, tetak juga boleh dengan cara x sengaja

Kod Produk : BKULI 298-400
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 400


Tamat item malam ini 

GELIGA NAGA HYPER RARE
















Nampak macam banyak kan tuan tuan, lepas habis semua stok dalam simpanan Tok, jangan harap ada lagi, itu maksudnya ia adalah HYPER RARE, sekali datang dan x akan datang lagi, jadi kepada penunggu2 yang nak tunggu.... memang rugi lah...insyallah

Kod Produk : GENAGA 298-220
Bentuk : Permata Geliga
MAHAR : RM 220


KUNINGAN AKAN NAIK PADA :
11.30PM 

G.NAGA















GELIGA URAT NAGA 

Kod Produk : GUNAGA 298-120
Bentuk : permata
MAHAR : RM 120

Ambil 2 biji satu hanya RM 100

AKIK YAMAN ASLI YAMAN BUKAN CHINA

RM 60






RM 120







RM 110






RM 150






RM 120






RM 110







RM 100







RM 120







RM 150







RM 100





Alhamdulillah, ini lah tuan tuan akik Yaman Asli dari Yaman yang di bawakan oleh salah seorang sedara Yang baru balik Dari Yaman.... akik Yaman yang asli Yaman, jika sudah terjual di negara kita, harganya kekadang mkencecah harga mengarut... disebabkan kualitinya yang tidak sama dengan Akik "YAMAN " dari China mahupun Indonesia. Apa yang ada di pasaran kita kebanyakan Yaman Made in china tuan tuan, boleh di perolehi dengan nilai USD 2.00 untuk 10 biji sahaja, termasuk kos pos sekitar USD 50.00. 

Tapi apa pun akik Yaman made in China atau Indonesi juga ialah dalam gred Batu permata asli, jadi persoalan di maharnya bukanlah menjadi tanda soal yang besar.

Anda tahu apa kegunaan akik Yaman ?..... apatah lagi yamg bewarna Hitam Gelap, ia amat amat berkualiti sekali. lagi gelap dan tak boleh tembus cahaya maka lagi lah Berkualiti.

Namun bagi akik Yaman yang kurang hitamnya, usah risau kerana ia mampu tumbuh sendiri dan ia hidup kerana semasa mencanainya tiada bahan seperti alkohol di gunakan bagi menggilapnya. Kalau guna alkohol, maka batu akan mati. lawa memang lawa, tapi dah tak " hidup "

Kod Produk : Ikut Gambar
Bentuk : permata
MAHAR : RM Ikut Gambar