Selasa, 30 Jun 2015

TRACKING KOD 30.06.15

EP 044552798 MY  FAISAL. KEDAH

EP 044397988 MY  AYUNI. SELANGOR

EP 044397912 MY  SHUKHAIRI. PERAK

EP 044397991 MY  ZAINAL. PERAK

EP 044397957 MY  FILZA. PUTRAJAYA

EP 044397886 MY  ZAMANI. KL

EP 044397926 MY  HAFIZ PENANG

EF 706758552 MY  JASBIR. PENANG

EF 807924506 MY  RAHIM. SELANGOR

EF 807924585 MY  AMIN. SELANGOR

EF 807924537 MY  ANUAR. PERAK

EF 807924510 MY  FAUZI. JOHOR

EF 807924545 MY  AMIR. SELANGOR

EF 807924554 MY  ZAKIRUDDIN. SHAH ALAM

EF 807924497 MY  TAUFIK. N9

EF 807924452 MY  HAFIZUDDIN. SELANGOR

EF 807924568 MY  JEFRI. SARAWAK

EF 706758257 MY  ZAMRUL. TRG

EF 807924625 MY  AMIRUDDIN. PAHANG

EF 807924611 MY  SHAHRULNIZAM. JOHOR

EF 807924639 MY  FITRI. KL

EF 807924599 MY  DINAGKAR. PERAK

Tracking kod semalam dan harini. terima kasih dari GB. :)

GELIGA HARUAN









































































































































































Sampai dia dulu dari Tok.... aiiih... item ni Tok dapat masa Di Perlis.. Tok Buat ritual di Kawasan Timah Tasoh, Jalan Nak ke Wang Klian melalui Padang Melangit... Kat simpang 3 tu ada rumah Ayah Biras tok, singgah la kejap masa tu nak hantaq anak menakan ke umah tokwan dia... tokwan dia ni dulu polis... dah pencen..dia selalu pesan ke anak anak dia atau sesiapa saja yang dia kenai... Jangan Kerja Polis.... Huhuu, tatau kenapa, tapi dia ni pencen polis la. So dia tau la sikit sikit tok boleh berkomunikasi dengan Orang alam halus, dia pun cakap, " Umah aku ni ada bunian.. cuba hang tengok area tasik kat depan tu" katanya sambil menunjukkan gigi air tasik empangan timah tasoh... erm.. memang dari tahun 1999 pun tok tau ada sebuah istana ghoib terapung megah di tengahnya.. yang kasyaf nampak la... so di pendekkan cerita. Tok pun buat la, dia ni dah masuk umah malas sebenarnya nak ambil tahu bab bab ghoib ni...dia kata karut.... huhu... tok cuba la buat, rasa kesian pun ada bila org dah tua mcm ni x percaya benda ghoib... alhamdulillah. Dapat lebih dari 80 Biji besar besar ibu jari... tok amik dan tjukkan ke dia.... dia x cakap apa la, cuma mintak seketui.... tok senyum ja la.. start keta, terus balik umah... esoknya terus hantar ke Terengganu untuk di canai.... 

Ratu Di sana memaklumkan bahawa ia adalah benda yang jadi batu iaitu najis Ikan haruan yang besarnya macam bas dan ia di gunakan di dalam PELARISAN diri dan perniagaan. Orang Yang selalu amik benda ni dulunya duduk di kawasan berdekatan dan bernama TokMat Leh... Tok Mat juga , tu yang tak tahan tu... Tok Mat Leh ni dulu selalu amik benda ni buat pelaris bagi yang berhajat. La ni Tok Mat Leh ni duduk di Kawasan beseri dekat dengan Rumah Doktor Faizah dan menjadi Bidan Kampung... Haaaa jangan pelik bidan kampung ni adalah lelaki. 

Baik, cukup la story pasal beliau dan tasik ni, cerita lebih lebih nanti hanpa pulak dok p melombong kat sana wakakakaka....

Jadi bagi yang nak Ikhtiar menggunakan Geliga Haruan Ni.... Bolehlah memilikinya, Tok nak jual Murah murah saja, dapat banyak... nanti tinggal sikit baru kita jual mahal na.

Tapi Sekali nak ambik jauh gak la, Perlih Nuuuu, Minyak dah naik, rokok pun dah naik malam tadi kan 20sen haha

Kod Produk : GB01 28615
Bentuk : Geliga Ruan
MAHAR : RM 350

Promo Idulfitri : RM 100