Ahad, 30 Jun 2013

SAPPHIRE 22 POEM


BLUE IS MEAN SKY
BLUE IS MEAN SEA
THIS WILL MAKE U CRY 
ALSO WILL MAKE U CRAZY

=====================================



=====================================



Kod produk : SAPPHIRE 22 POEM
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 450
( FIX )



It's Done For Tonite

ANOTHER ONE, WILL MAKE U CRAZY


Kod Produk : SAPPHIRE 18 OREN
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 550
( FIX )

ARGHHH ..... OMG........



Perghhh... lawanya... aduhai , sapalah bakal menjadi pemiliknya, letak cincin suasa tu.. memang sepadan sangar sangat.

Kod Produk : SAPPHIRE 21 DARK
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 600
( FIX )

BLUE SAPPHIRE 22.5



Kod Produk : SAPPHIRE 22.5
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 356

BLUE SAPPHIRE 1



Kod Produk : SAPPHIRE 23 BLUE
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 356

SAPPHIRE ..... GILAK AHAAHAHA



The Most Grand Product Tonight........ Lets me Show You :

Blue White Sapphire 

Nisbah nak jumpa macam ni 1: 300 Beb.

Twin Colour

Nilai Pasaran : RM 2000-3000 , dengan saiznya mcm ini... tak percaya ?... sila tanya kepada kedai Gemstone Terkemuka. Jangan tanya Penjual takde kelulusan gemology ok

Kod produk : SAPPHIRE 20 BLUE WHITE
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 700
( FIX )

ZAMRUD CHAMAH



Alhamdulillah, ia memang jenis zamrud tulen tuan tuan, malam ini semuanya di jamin bukan item sintetik atau kaca.. usah khuatir.... 


Kod Produk : ZAMRUD 19
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 356

RUBY HIGH CLASS



Kod produk : RUBY 24
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 800

NILAI PASARAN DI JOHOR 

RM 1500-1800

ITS JUST BEGINNING




Kod Produk : RUBY 23
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 800

RM 650
( FIX )

SAPHIRE PUTEH





===========================================



Kod Produk : SAPPHIRE 21
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 356

YELLOW SAPPHIRE GRED A & RARE




==============================================



Keseimbungan Hidup
Kekayaan dan sumber rezeki
Kemuliaan dunia dan kemasyuran


Kod Produk : SAPPHIRE 22
Bentuk : Cincin
MAHAR : RM 650
( FIX )

TARAAAAAAAAA

Maaf, Tok tahu ada yang stay depan Pc dan depan CDM, Tok minta maaf bebanyak ada urusan yg x dapat dielakkan.

Maafkan ya
































































Rasain loh....

Jap jap..... ni nak maharkan malam ni ke atau esok jam 1.30PM?.....

Tanya dulu kot kot ada yang dah tido kan