Sabtu, 31 Oktober 2015

ANAK BERTAP HITAM



















Anak bertap Hitam........ ni kata tok dah habis?.. lupa ka bahwasanya tok lah kini salah satu owner pemilik bertap terbesar dalam Malaysia dengan penuh 2 Almari kini...2....bukan 1.... 

Okok, dah cukup la ujub takat tu, nauzubillah.. isk isk heheh... Tok bersyukur sebenarnya, dah bersyukur tu dia mai la excited, takpa..hati ni Allah Saja yang tau, 

Ini ialah Cindai hitam.... 

Guna dia?


Guna dia ni untuk kepala kepala kongsi gelap  saja, polis polis yang berdepan dengan penjenayah bersenjata ke, komando ke.. alaaa cuba la duluuuuuuuuuu... awat nyawa tu harga RM 150 ka?... kalau rasa nyawa nilainya macam tu , toksah beli, toksah pikir pun nak beli... amik rm 150 tu buat penangkal, mana tau peluru tak masuk

Kejadian di sabah tu dah jadi pengajaran kepada Komando dan PGA sana.. So lepas kes tu, ramai gak la yang datang mencari benda kebal, Alhamdulillah Batu Bukit Nuri lepas... pengganas tembak x lut, x kena pun... kita tak tau,,, kepala senapang memang hunus tepat dah, tapi mana tau kan kot dia tak pandai menembak, peluru menyasau, apa pun bersyukurlah selamat.

Di pakai dengan cara ...

Amik Kain Hitam ka, apa saja kaler la, x kisah punya.... darah merah juga warnanya , tak kira kau siapa, raja ka, rakyat ka, polis ka, penjenayah ka, darah kan sama saja warnanya... sama kain... pakai la kaler apa pun, tadak syarat bagi kain ni, letakkan bertap ni tengah tengah dan gulung, ikat di pinggang, kemudian pakai uniform, tak kisah la dia kemek ka, dia terlipat ka, asalkan tak di potong atau dicerai beraikan.. boleh pakai... cuba dulu maaaa... yakin pada Allah... 


Kod Produk : ABHITAM 301015
Bentuk : Bertap Cindai Hitam
MAHAR : RM 150

BERTAP UBAN


















Bertap Uban... warnanya putih macam kapas namun ia bukan jenis lara kapas lah tuan tuan... 

Jenis ini agak rare sehinggakan banyak owner tidak mahu memaharkannya, pengalaman tok memaharkan bertap melalui pemikiknya... dalam ramai2 bertap, ibu bertap uban tok dapat 2 biji sahaja, dan harap maklum memang tok x jual la jika sekadar ada2 biji, lain lah kalau ada 5 Biji ke 10 biji ke..boleh la kita maharkan sebiji dua ya... Barang rare... pulak benda yang tok minat... minat ada sebab, kalau sekadar minat macam tu je... boleh minat je la kan

Kegunaannya boleh di dalam perubatan, cara bagaimana..?... sama dengan lara kapas, masukkan ia ke dalam gelas ada air kemudian bacalah apa yang anda pandai, nak ajar bukan murid pulak ya. 

Selain itu rambut yang luruh melaluinya boleh di masukkan ke dalam minyak dan di jadikan penangkal, ya lah bahasa apa lagi dalam BM yang boleh kita faham kan... macam penangkal, tapi bukan penangkal.. masukkan dalam minyak, jika ada anak menangis, minyaknya di calit di kening anak, di telinga anak , siku, pelipat , lutut , celah lutut , ibu dari kaki keduanya, insyallah mujarab. Apatah jika anak kena sawan tangis, menangis tak berhenti akibat gangguan .boleh guna

Selain itu jika nak buat pelarisan?... kena ada bertap emas lah... satu satu barang bukan ada semua kelebihan, kalau ada semua kelebihan, kang ada yang bertanya, habis yang lain lain kaler tu apa guna pulak.. mampuih nak jawab, so khasiat bertap ni tak sama..

Umpama seorang guru, kalau dia lah tau belaka, dia lah mahir belaka... maka rasanya x perlu ada guru lain la kot, tak seimbang pula dunia ini kalau dia seorang hebat... benar?


Kod Produk : BUBAN 301015
Bentuk : Bertap Uban RARE
MAHAR : RM 250

MANI GAJAH DOWN SUPER























































































































Mani gajah DOWN super........ dah jadi lagend sebagai barang sekutu tok iaitu pokcik berusia lebih 60 Tahun ini.... Asal keluar habis semua, sampai kan baz ada silap hantar sebab banyak yang lock... 

Apa kelebihannya?... pengaseh boh... kuat ni... buke nok nebeng... bende betui pengaseh, kalau dop caye , bagi bini pakai la... kalau bini kena ngurat jangan dok marah pulak bhahahha....

Kuantiti x seberapa banyak... hargainya selama ia masih ada ini, insyallah

Ni bawah sikittttt ja dari MGSuper tuh.... Ni pun dah kira pro dah kalau pakai... pakai dalam beberapa bulan tukar kaler la otomatik jadi MG super tuh

Ni sama juga, makin di gesek dengan jari makin melekit dia


Kod Produk : MGSUPER 301015
Bentuk : Mani Gajah asli
MAHAR : RM 200

RM 150