Selasa, 28 Februari 2017

LARAK SALAH







Larak Salah..dalam bentuk asal.dalam bentuk asli.

Tu hari tok nak potong dalam 5mm dan niagakan di expo kuala terengganu pada nilai 1 keping Rm 500.. Boleh tak jadi pulak kerana ada urusan lain. 

Bawak p sana bawak p sini... usung sana sini... x sempat pun nak jual buat pakai sendiri sahaja. Alhamdulillah kini tok nak maharkan di dalam Blog lah, buat bawak sana sini pun pada tok sat g hilang rugi lah , bukan rugi tok, rugi anda semua lah

Item ini jika anda nak share silakan.. Ini di pastikan SAH ASLI tanpa was was dan di sahkan oleh semua pakar kayu dan teras 1 Malaysia masa tok bawak ia pusing 1 Malaysia. 

Larak salah di gunakan untuk bawak benda salah, Bawak cota dalam kereta pun salah tau, nikan bawak parang atau pedang. Jadi bagi yang membawa peralatan begitu nak melindung diri , maka silakan lengkap diri dengan larak salah insyallah selamat. 

Jika anda beli, anda boleh potong sebesar 5mm dan kemudian jual pada nilai Rm 300-500 sekeping.. jangan kata mahai sebab benda ni memang mahai, Guru tok di Tapah jual pada kadar rm 500 sebesar tu lah. Tok saja kat sini dok meniaga murah lagi ke orang. 


Kod Produk : LARAKSALAH 27217
Bentuk : Larak Salah Asli
MAHAR : 2000 Mlr

GRAB 500 Mlr

SOLD OUT
Tn AHG AHG











MAHAR



BATU ULAR KAPAK







Batu ular Kapak, di ambil dalam sarang ular kapak tanpa kami mencanaikan ia, ambil dan belek dan jual. 

Di percayai kuno sebagai perisai sihir ampuh di dalam kategori mana mana ular di dunia nusantara ini. 

Di simpan di dalam rumah insyallah mengawal 1 sesi rumah dari perbuatan sihir , namun ingat..jika di tinggalkan di rumah, org rumah keluar.. kesannya tiada kerana ia hanya terkesan sekiranya di bawa di mana kita berada. 

Jika di luar kita kena sihir.. dan balik ke rumah, kesan 100% sihir akan berkurangan kepada 60% sahaja. Perkara ini boleh di test sekiranya anda mempunyai pesakit kena sihir . di bawa suruh ke rumah kita, maka insyallah kesannya serta merta akan berkurangan sedikit dari sebelum sampai ke rumah kita. Sama juga jika kita ke rumahnya. 


Kod Produk : GB2 18217
Bentuk : Batu Ular Kapak
MAHAR : 1200.25 Mlr

GRAB : 900.25 Mlr


SOLD OUT
Tn Hafrizat Aizat




MAHAR


AKIK SABARA





























Bukan MGT na.. Alhamdulillah tok agak lama dalam hal hal mani gajah, kalau baru baru mau konfius juga mana 1 mani gajah, silap haribulan yang ini pun tok kata mani gajah, Mani gajah ada 1 ciri nak kenal dia.. 1 sahaja... dan ia adalah rahsia hanya mereka yang terdekat ( seller lain ) sahaja tahu. 

Akik Sabara ini di gunakan di dalam Kekuatan perubatan berkaitan kepala, namun itu tidak begitu penting bagi tok memandangkan org lebih suka telan panadol rm 1.00 hahaha. Yang ingin tok tekankan ialah pengisian yang tok lakukan di dalamnya 

Pengisian yang di langsungkan selama 3 malam ini di lengkapkan dengan : 

Penunduk dan pembungkam musuh terutamanya di atas mahkamah, insyallah. 

Sebelum di bawa masuk ke dalam mahkamah.. usap batu ini atau pegang ia dan hentak tumit kaki 3x di di pintu masuk mahkamah..buat lah macam kononnya hentak kasut dari tanah... Insyallah lawan akan terbungkam , point point mereka akan lupa. 


Kod Produk : GB4 18217
Bentuk : Akik SABARA
MAHAR : 150 Mlr

GRAB SATU SATU : 130 Mlr

GRAB SEMUA : 200 Mlr

SOLD OUT
Tn AHG AHG





MAHAR


GELIGA MUSANG EDISI 2
























Jenis musang, jenuh nak menunggu 7 edisi, Guts dan kebanyakan lainnya dah hampir ke 7... Ya.. Dragon Ball ada 7 semuanya.. ia kartun tapi bila kartun tidak semestinya ia rekaan anak anak kecil. Buaya juga ada 7 jenis Geliga di dalam perutnya, Ular, Landak, Babi, Harimau, Badak.... 

Samada mereka tertelan batu batu ini semasa berenang, makan makanan mereka wallahualam, tapi silakan meluangkan sedikit masa berjumpa pawang buaya, adakah benar Geliga buaya ada 7 semuanya dan setiapnya mempunyai kehebatan berlainan. Di khabarkan jika seseekor buaya mampu mendapatkan 7 biji geliga maka ia akan menjadi raja segala buaya di dalam sesebuah sungai. wallahualam. Tok hanya penyambung warisan dan sejarah nenek moyang yang ramai dari kalangan kita melupakannya di dalam arus kemodenan dan menyatakan ia tahyul dan khurafat sedangkan 2 perkataan ini tiada di dalam nas atau firman. Tahyul dan khurafat ialah bahasa atau suku kata di dalam bahasa melayu sebagai mengarut. Mengarut bagi mereka dan lihatlah kehidupan mereka.. apabila sesuatu ciptaan Allah malah yang di depan mata iaitu Al-Quran pun mereka lupa sebagai azimat diri maka kehidupan mereka kita lihat terumbang ambing walau sekaya mana pun dirinya. Jika tidak...tidaklah VIP memasang bomoh di sekeliling mereka, jika tidak maka tidaklah mereka sanggup membeli item kebal umum berjuta juta harganya. 

Geliga Musang jenis ini menyerupai petir pasir tapi bukanlah petir pasir. jenis petir permukaannya tidak licin dan kemas, ia lebih kepada nak kasar dari licin. 

Jenis ini di gunakan di dalam di dalam kelebihan HALIMUNAN dari musuh. Caranya....sekiranya anda di kejar musuh tanpa memakai Geliga musang edisi 1 ( pergerakan senyap ) maka panjat pokok berdahan dan masukkan geliga ini ke bawah mulut anda. insyallah musuh tidak akan jumpa anda walau di suluh dengan sportlight sekalipun. Hal ini hanya terjadi sekiranya musuh berniat menzalimi anda, tidak kira jika anda perompak dan orang kampung mengejar dengan niat untuk membelasah, membunuh, maka ia di dalam kategori di zalimi. Hukum mencuri bukan di belasah, tapi kerat tangan. 

Jika anda membeli di sini bukan beerti anda ada niat tersebut , tapi mungkin melengkapkan koleksi, meniagakan semula atau ingin menggunakannya ketika darurat. 


Kod Produk : G.MUSANG 20217
Bentuk : Geliga Musang
MAHAR : 200 Mlr

GRAB SATU SATU 150 Mlr

GRAB SEMUA 250 Mlr





Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!








MAHAR


GELIGA LABI



























Alhamdulillah.. Geliga labi ni di rendamkan di dalam sepiring, ingat .PIRING.... maksudnya airnya sikit sahaja, dan di niatkan..ni ilmu Hakikat org utara, takpa tok Ajarkan di sini.... 

Selepas ia di rendam dalam air yang sedikit itu... 

Bismillah, selawat dan niat :

" Sebagaimana Lembabnya Labi Labi tu, begitulah kau ......nama ........," 

( Kura kura dan labi sama, tapi kura kura kena tambah perkataan bodoh pada niat macam yang di ajarkan sebelum ini )


Ada pelbagai versi niat.... tak terikat pun, anda nak niatkan bahasa lebih baik atau pakai bahasa lain pun takpa, Niat ni tak terikat, tu kena jelas... asalkan sifat kura kura tu ada di dalam niat dan di mintakan menjadi kepada si mangsa.... tak kisah... yang paling penting ialah YAKIN. 

Sama juga dengan geliga Kura kura... yang membezakan ialah Kekuatan dan kecepatan. 

Ada yang menelefon , tok terpaksa khususkan pula niat.. sedangkan niat tu bebas, ingat... asalkan ia sama dengan sifat Kura kura / labi labi tu..... antara kura kura dan labi . mana 1 paling lembab dan slow?.... so anda boleh tahu yang mana ampuh.. 

Sama juga geliga haiwan lain... ilmu hakikat ni ilmu petua..... ada banyak cara lagi, ingat..niat bebas selagi mana ia masih menyebut sifat sesuatu binatang itu. 

Jadi, Geliga Harimau putih juga boleh di lakukan cara rendaman ini, tapi niatnya " macam mana garangnya harimau ini, macam itu lah bini aku garang ke aku " bhahahha... iyee.. ni bukan melawok. 

Kepada siapa boleh di buat?

Siapa sahaja..

Bini

Suami

Boss

Anak Anak

Kawan Kawan sepejabat.,... Ni kes banyak... kalau ada member selalu buat kenduri kat pejabat.,. AWAS... 

Kawan

Tamu


Dan INGAT... buatkan ia untuk arah kebaikan, bukan untuk kejahatan.


Kod Produk : GLABI 25217
Bentuk : G.Labi 
MAHAR : 120 Mlr

GRAB SATU SATU : 100 Mlr

GRAB SEMUA : 150 Mlr