Selasa, 12 April 2016

GELIGA ULAR KAPAK (BENTUK LOKET SIAP LUBANG)




























Ops , lawa?..... 

Item ini ada banyak setelah ia di potong, tapi banyak fail sebab masa tok nak tebuk lubangnya. pecah haha, sayang sekali...

Boleh anda masukkan tali terus ke lubangnya, maaf tok buat lubangnya ke bawah sikit, memandangkan kalau atas sangat nanti dia pecah, mesin engrave tok x mampu nak kendalikan penebukan lubang bagi permata. 

Batu ini bukan di cat ok, tok dah tenyeh kat kapas yang berminyak dan alhamdulillah tak keluar la apa apa warna purple ke apa ke... cer ingat Geliga Ular lidi, kemerahan dan hijau... sama lah insyallah

Cara pakai di leher atau di pusat, atau di selitkan di tali pinggan, kegunaan sebagai medium pemukau dan penunduk, semasa memakainya, gunakan mata, ya... mata... mana mana pun ilmu ka, batu ka , semua pakai mata... ini di panggil Sihir Ain... Ain maksudnya mata... pernah dengar kot. melalui mata auranya akan menikam aura orang lain yang diingini dan menyatakan hasrat kita agar mudah tercapai.... tapi ingat.... jika semangat org itu kuat, atau dia pun "memakai" juga, kena barang naga ka, barang azimat jin kapir ka, susah juga lah nak cakap... tapi keyakinan tok, insyallah kebanyakan akan "terkena"

Kalau nak bentuk cobochon, kasitau.. atau nak bentuk panjang...kasitau... kos canai dan polish free...


Kod Produk : GUKAPAK 10416
Bentuk : G.Ular Kapak
MAHAR : RM 60

17 ulasan:

  1. utk buat loket nih, kalau nak potong dan canai, kasitau, boleh di bentuk lagi tu

    BalasPadam
  2. Cantik sgt.. Terbaek tok.. Hhehe

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Salam tok..stok dapor ade lgi kn?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada silakan wassup 0178259540. tapi x banyak dah , lambat, habis la

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. boleh, cincin bisnes Mr Baz tuan wassup dia utk tempahan

      Padam
  6. Tok . . Ular kepala dua . . Geliga dia boleh menyala dalam gelap kn ? Apa beza dgn geliga ular yg lain ?

    BalasPadam
  7. Yg boleh menyala dlm gelap kt gb pn ada tuan..geliga sarang ular..

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami