Jumaat, 31 Oktober 2014

TRACKING KOD 27.10.14 DAN 28.10.14


salam semua, lambat sikit kami update tracking kod kali ni..yalah sepatutnya minggu lepas kami dah upload tracking kod ni...tapi maklum lah cuti berantai dari rabu hingga sabtu sempena deepavali dan awal muharram, ahad baru ni pun pos laju buka separuh hari je..huhuhu




KEM MISTIK FULL EDITION

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Dimaklumkan bahawa kem mistik Tok Mat GB yang akan di jalankan di sekayu pada :

21-23hb November 2014 

Ialah kem Edisi Penuh tanpa siri, di mana peserta yang hadir akan melalui kursus mistik di dalam fasa 1,2 dan 3 dalam tempoh berkenaan.

Selepas dari kem mistik ini maka di UMUMKAN tiada lagi kem kem mistik di jalankan di atas nama Tok Mat GB baik sengaja atau tidak di sengajakan.

YURAN :

1. Peserta baru : RM 300
2. Peserta Lama ( pernah ) RM150 sahaja

PERALATAN :

- Lampu suluh
- Ubat Nyamuk
- Wisel ( wajib )
- Epal 2 biji ( sama jenis )
- Kayu Mop, Batu giling atau rotan
- Kain putih 2 kaki
- Pisau Lipat 20 sen sebilah
- Limau Nipis 7 Biji
- buku & pen
- Keris / senjata untuk diisikan Karomah gerak kilat
- Baju Untuk Latihan ( syorkan gelap )
- Kain Hitam Sepanjang sedepa tanpa jahitan


Rehat yang cukup sebelum memasuki kem ini adalah di galakkan kerana pengisian kesemua kem fasa 1, 2 dan 3 kemungkinan akan menyebabkan tiada rehat buat anda dan tok sendiri.

Sila sediakan Peralatan Khemah kemungkinan kita akan bermalam di dalam belantara yang jauh dari tapak kem. 

Peserta akan di berikan pengisian penuh PERNAFASAN MAUT, TERAWANGAN, KEFAHAMAN GHOIB, ILMU ILMU MISTIK DAN PENGISIAN KAROMAH LAINNYA serentak di dalam masa 3 hari 2 malam ini ( ia akan anda rasakan seperti 1 minggu )

Antara Permainan Yang akan di dedahkan ada yang pernah di dedahkan di dalam kem kem lepas dan kebanyakannya yang tidak pernah didedahkan dan selama ini menjadi rahsia.

Peserta akan di ajarkan ilmu Khadam, permainan khadam jin, hubungan dengan bunian, jurus jarak jauh, pertahanan sihir dan jurus, perubatan langsung selama ini di ajarkan kunci sahaja tanpa cara , maka akan di ajarkan juga kaedah merawat yang meliputi beberapa kaedah dan prinsip perubatan,

Peserta yang memasuki kem juga akan terus diberikan sanad dan mandat perguruan di dalam semua bidang dan setelah pulang ke tempat masing masing langsung terus mampu mengajar dan di ijazahkan sebagai guru muda.

Ilmu yang akan di berikan melingkupi ilmu dunia dan akhirat, kefahaman mengenal diri di dalam keilmuan, sikap tawaduk kepada Allah dan Yakin

Tok menyarankan..... lagi sikit peserta yang daftar, lagi bagus kerana tok mampu fokus kepada semua orang yang hadir. 

Pendaftaran Di Buka Sekarang... had maksima peserta telah di tentukan iaitu : 10 orang baru dan 20 orang lama. Lebih dari ini kami tidak terima. Terus daftar dan nama terus masuk. Bayar di kem pun takpa bagi yang tidak sempat lagi untuk membayar.....INI BUKAN SOAL WANG !!!!!..........INI SOAL ILMU ALLAH YANG BUKAN UNTUK DI NIAGAKAN........

Tak ada duit... nak masuk... sila bawak makan dan khemah sendiri , tiada masalah dalam menuntut ilmu..

Nak 1000 daya tak nak 1000 dalih.

Pengangkutan di sediakan dari Terminal Bas ke Tapak. 2 buah kenderaan disediakan bagi tujuan ini


01117775251 maybe lambat balas sms..

So

Sila sms 

01121709939

Khamis, 30 Oktober 2014

KEM MISTIK SIRI 1 AMBILAN 1 TAHUN 2014


KEM MISTIK TOK MAT GB SIRI 1 AMBILAN 1 TAHUN 2014








Alhamdulillah setelah hampir 1 tahun Tok x aktif di dalam mengadakan kem Mistik .. maka insyallah untuk pertama kalinya dalam tahun ini ia akan di jalankan di Negeri Terengganu


Akan di jalankan di Taman Rekreasi sekayu, Kuala Berang , terengganu.

Bagi peserta yang repeat kem adalah di alu alukan untuk menyertainya.


YURAN :

Peserta Pertama kali : RM 300
Peserta Repeat : Rm 150

KEMUDAHAN
Penginapan chalet untuk peserta, makan minum

Sijil di sediakan

TARIKH : 21-23 November 2014
Lokasi : Taman Rekreasi Sekayu, Kuala Berang

Peserta yang datang menggunakan bas atau kapal terbang akan disediakan kemudahan pengangkutan dari terminal ke Kawasan kem di jalankan.

Tarikh akhir pendaftaran : 21 November 2014 ( 9.00 malam )

Sila Bawa: Lampu suluh, ubat nyamuk, pisau dan lain lain kemudahan di dalam hutan jika anda fikir perlu.

PENDAFTARAN DI BUKA MULAI ESOK

25.10.2014


Di kendalikan oleh Tok Mat GB dan Crew Syarikat Limbungan Maya Sdn Bhd Sendiri



Sila whatsup atau sms

01117775251

0178259540

01121709939

AKIK PANGLIMA CHAMAH





Akik ni mempunyai kelebihan isian ( isian ok ) sebagai penunduk , penggerun musuh...insyallah bagus di gunakan untuk boss, bini, suami, anak anak... 

Selain itu jika di tumbuk halus habuknya mampu menyembuhkan luka kerana bahan kapur di dalamnya yang berkhasiat di dalam penyembuhan... unik ..permata yang di jadikan penyembuh secara alami..memang unik



Kod Produk : APC 281014-100
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 100














Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

URAT NAGA







Permata ini alaminya mempunyai khasiat sebagai :

Kekuatan tenaga badan

Kekuatan tangan / pemukul

Kekuatan tubuh menahan pukulan

Insyallah... stok dah x banyak. ia akan habis buat selamanya



Kod Produk : GUNAGA 281014-120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120


NEXT : 9.00PM 










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

Rabu, 29 Oktober 2014

P.PERAK ISTANA CHAMAH





























Di perbuat dari serpihan dinding istana Kerajaan Lama Di kawasan Gunung Chamah. Yang ni bukan penarikan melainkan kami ke sana dan jadi perosak pusaka warisan purba kala dengan mengetuk serpihan dinding istana yang dah berlumut.. ia di perbuat dari jenis batu permata akik kuno zaman ratusan tahun dulu. Sesiapa pernah pergi ke Gunung chamah, sila perhatikan betul betul di sebalik semak ada lagi dinding lama seakan akan batu usang gah berdiri 3 penjuru dinding. 

Warisan Mayan dulu dulu kut hahaha... tak habis habis dengan Mayan.... ni pengaruh citer mat salleh la ni... bab ni, sila semak kalendar peristiwa islam.. bukan kalendar biasa tu... ia lengkap dengan ceritanya kisah kisah yang terjadi dari zaman Nabi Sulaiman hingga ke Wafatnya Rasullullah. Tok pernah melihatnya ketika di indonesia dulu, nak amik xda salinan, nak snap gambar.. zaman tu pakai nokia 3310 je

Jenis permata ini berguna di dalam perubatan

Juga di dalam penyembuhan sakit mata, letakkan air sikit saja, jangan banyak..agak agak mampu menitiskan setitik air, dan terus titik di mata.. pedih sikit je ala ala nak tercabut biji mata tu... 

Nama akik ni minta maap. silakan tanya kepada yang lebih pakar



Kod Produk : PPIC 281014-130
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 130










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

LAPIS LAZULI





















Nak letak nama lain memang tak dapat sebab nama asal pun dah unik dah... berlapis berlazuli.... bahasa apa tu.... cuba kaji!!!

Lapis Lazuli... p mana mana ceruk dunia pun...khasiatnya tetap sama yakni:

Menyedut toksin dalam badan...


Apa jadi kalau kita buat dalam kuantiti yang bersaiz besar..... boleh letak atas perut jika senak senak, boleh letak atas kepala jika datangnya migrain, boleh letak di kawasan urat yang sakit jika sengal dan bisa.....


Mau kita buat dalam bentuk yang besar untuk kegunaan di atas?....

Kalau mau.... bagitau kat bawah ni , tok akan kira berapa orang dan buat cukup cukup je sebesar tapak tangan bentuk macam papan tu... mau mau ?.... hehehe

Insyallah kalau besar macam tu Tok akan jual buat anda x sampai 300 pun



Kod Produk : LL 281014-86
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 86


NEXT : 9.00PM










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

G.MELOR GAGAH MASUK JUGAK WALAU DAH NAK HABIS


















MAI LAGI... DALAM DOK NAK HABIS TU KUANTITINYA..gagahkan juga masuk.... kalau x dah masuk dalam kabinet kaca tok dah 


Alhamdulillah geliga Melor ini di perolehi melalui permata di bawah Pokok Melor sendiri dan kami canai dan gilapkan menjadi sebentuk permata yang cantik sekali.

Ia di gunakan di dalam Ikhtiar kerezekian dan penarik kekayaan dunia dari 6 penjuru arah, alhamdulillah juga ia di lengkapi dengan khasiat perubatan panas panas isim ilmu bagi yang mengalami GILA LUNATIK ( Gila ikut bulan penuh ) 

Menundukkan musuh dan membungkam Binatang


MAHAR Kami Sudah siap dengan kos pos di dalam semenanjung, sementara di luar semenanjung perlu menambahkan kos pos 


Kod Produk : GMELOR 281014-70
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 70










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014