Jumaat, 31 Mei 2013

UPDATE 31.5.2013

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera


Alhamdulillah item update akan dimasukkan seawal jam 10.00 malam ini jika tiada aral melintang. 

Banyak item ni , semalam ambik kat TMT pun banyak sungguh yang dah siap, terutama Barel.... lawa sungguh lah..pandai TMT canai SPOT... air dalamnya lawa lawa.... 

....ada tamu mai umah mlm ni,jika jam 11pm ninx ada item naik, maka esok sahaja bersama item bid hebat. Item pun banyak nak update

KEM MISTIK TMGB SABAH AMBILAN 6 SIRI 1

UJIAN SEBAT PELATIH BAGI KEROHANIAN DAN JURUSAN KEBATINAN




Latihan Jurus Tempur Kerohanian Jarak Jauh Video Siri 1




Latihan Jurus Tempur Kerohanian Jarak Jauh Video Siri 2









==================================

Serius



Santai












































===================================


Pernafasan maut




Indahnya 







Kalau tido macam tu, trawangan lah tu






Len macam je lampu lampu tuh...

( Ni baru kamera trick )




















Santai jak bah





























Alhamdulillah, semua berjalan lancar tanpa sebarang kejadian tidak diingini.

Terima kaseh buat semua di Sabah. Gunakan ilmu ini di jalan yang benar .

Ingatlah ikrar anda bersama 2 rakan lain dan Tok ..insyallah moga selamat dunia akhirat

Khamis, 30 Mei 2013

AKU MAIN BALUN JA... NGANTOK DAH BAH , JAM 6.02AM KINI












Kod produk : GMG
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 306


===============================================















Kod Produk : G Rezeki 
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56




Tamat Item Upload malam ini 



Sekarang jam .........ZZZzzzzzzz Gud Moning semua...