Khamis, 25 Mei 2017

SISIK ULAR CHINTA MANI


Tak banyak Seller memaharkan Benda ni.... ni ialah perolehan terbaru , Tok dapat benda ni di Taman Ulaq Perlih, pak sedara ada sorang kat sana .. syaratnya mestilah seekor ulaq.. x leh putus masa dia salin kulit.

Kemudian amik masukkan dalam air zam zam selama 1 malam di bawah embun, di amik dan di lakukan ******** , kemudian di tapakan di dalam air **** selama 7 hari, kemudian pula di keringkan pada suhu bilik sambil di letakkan di dalam dulang tembaga bersaiz **", di ritualkan dengan zikir **** bagi membangunkan semangat sang Ular Cinta Mani sebagai:

Pelaris 

Pengasehan

Pemukau

Penjaga Kedai dari sihir / rumah

Penarik rezeki

Penunduk manusia

Penterbalik sihir ( ampuh )

Namun pemakaiannya perlulah di sertakan niat hanya kepada Allah, dan ia juga di lengkapi dengan ***** agar radar scan musuh tidak mampu menembusi di mana lokasi pemilik bertujuan menghantar sihir atau jin. 

Di masukkan ke dalam poket dada semasa bercakap dengan pelanggan, jika di lihat ia bergerak sendiri di dalam poket, insyallah pelanggan di hadapan akan tertarik dan membeli

Setiap sisik di jagai oleh seekor Ular Cintamani 7 warna yang tidak dapat di lihat namun sesekali dapat di rasakan kehadirannya. Jika kedai atau rumah ingin di sihir , secara ghoib ular ini akan menjadi defender kepada kedai / rumah dengan izin Allah .

Ular ini bersifat energi terhasil dari 7 jenis zikir yang terdapat di dalam pusat haq manusia itu sendiri. Tenaga haq manusia tersimpan di pusat dan sebagai muslim kita menghasilkan energi tidak terbentuk namun mempunyai 7 warna di sekeliling tubuh kita, sila rujuk aura di google dan anda akan faham. 

Di atas ialah kategori Suchmani hutan. Sementara Raja Suchmani pula ( saiznya lebih panjang dari dagu selar ) ada dalam simpanan Tok dan kekuatannya lebih berganda dari Sucmani hutan ini..( dapat ni pun jadi la ). Sucmani Gunung SOLD OUT

Suchmani ini di perbuat dari Kulit Raja Ular ( King Cobra )

Menjaganya mestilah di letakkan di dalam semangkuk beras dan di bukakan 1 botol kecil minyak atar ( terbaik ialah misik @ zafron ) yang boleh di perolehi di kedai atar biasa.. botol tu pacakkan dalam mangkuk tu sbeelah tepi dan ia di tengah. Jaga elok elok seperti Nyawa sendiri kerana ia beenergi yang hidup.

Semasa mendapatnya silakan letak di atas telapak tangan dahulu sebelum menyimpan di dalam bekas khasnya yang anda sediakan.


Kod Produk : SUCHMANI 25517
Bentuk : SISIK SEMANGAT
Kuantiti : 5 Set Sahaja
MAHAR : RM 250

Promo Ramadhan : Rm 200.00

GELIGA PANGLIMA JIN ISLAM ( JENIS 2 )








Item ini di berikan Raja Lumu sebagai medium :

Penunduk dan penggerun 

Pembisa 

Dan 1001 macam guna jika pandai mengolahkannya mengikut tahap ilmu anda sendiri

Mempunyai Khodam Berupa Jin Islam Yang bernama Abdul Mustaqiim dan boleh di perintahkan bagi mengubati penyakit... Ingat " MEMERINTAH" bukan " MEMBELA" kerana membela ni kena bagi makan, memerintah dengan syarat kita seorang yang beramal dan bertawakal kepada Allah sebagai Seorang Khalifah dan bukan seorang yang syirik.

Dosa syirik ialah menyekutukan Allah... Ada orang kata makan ubat tak syirik kerana ia di buktikan dengan sains... Ini kata kata bekas pengetua sekolah Ugama di jelebu.. Tapi dia juga lupa batu permata juga di kaji melalui sains dan sains metafizik , kandungan, organiknya, ketumpatannya dan sebagainya termasuklah bab bab aura di dalam sains metafizik. 

Bab syirik bukan masalah di buktikan oleh sains maka ia tidak syirik.. Jika tok kata , " Anda percaya kenderaan anda mampu membawa anda ke pejabat dan amat berkuasa sehingga anda memuja kenderaan anda sampai lupa bahawa Allah lebih berkuasa maka anda juga di dalam orang orang yang syirik "

Jika anda memakai Kasut dan percaya ia mampu melindungi tapak kaki dari terkena bala bencana seperti paku dan kaca, sehinggakan anda lupa yang memberi kesakitan kepada anda ialah Allah, maka anda juga ialah syirik

Syirik terbahagi kepada 2. Maad cikgu Arab tok dah tidur dengan babynya.,. So tok terjemahkan dalam bahasa tok sendiri.. 

Syirik kecil 

Syirik besar.

Syirik kecil ni boleh kata kita lakukan setiap hari...ya setiap hari.... lihat... contohnya anda terpijak paku tajam, dan kasut anda tu memang hebat lah ada besi di bawahnya, lalu anda berkata " Mujur aku pakai kasut ni ".... Syirik tak.?.... ya syirik...... Tapi jika anda berkata begini.. " Alhamdulillah mujur lah aku pakai kasut ni... Dan di tambah pula dengan Terima kasih Allah "...syirik tak?... tidak syirik.. tak caya , p tanya mufti ulama, tok bukan mufti ulama... 


Kod Produk : GB2 11417
Bentuk : Geliga Panglima Jin Islam
MAHAR : RM 700.25

Promo Ramadhan : RM 150.25


MINYAK RAJA ISTERI (KUANTITI: 24 BOTOL)

AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 
AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 





AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 
AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 


Ini barang dah glamer... malas pula nak cakap banyak, , nanti isteri anda tak benarkan anda megadap blog Tok Ini.... 

Bisik Bisik: Untuk tambah isteri.... Kalau ada niat untuk memperisterikan insyallah dapat , kalau niat nak main main, insyallah x kan dapat

Minyak ini di bacakan dengan ayat ayat penunduk dan dalam hal untuk berkahwin lagi anda mungkin tahu siapakah yang indin di tundukkan

AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 
AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 


Di bawah adalah salah 1 cara memakai minyak raja isteri


AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 
AVAILABLE NOW ( 25/5/2017 ) 



Kod Produk : M.RAJA ISTERI
Bentuk Minyak 5ml
Kuantiti : 24 Botol
MAHAR : RM 120

MINYAK PEMAGAR SIHIR

MINYAK SEHELI DUMBUK


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Diperkenalkan inilah koleksi agong leluhur keluarga Tok Muda dari utara nun jauh 750 km di sana... ianya dipanggil minyak seheli dumbuk.

Ramuannya ialah RAHSIA , namun ianya boleh dibawa solat dan suci serta selamat, Cara pemakaian juga hanya perlu dibawa sahaja atau dijadikan kalung, ianya berupaya Kuat:

- Memagar dari sihir
- Memagar dari Syaitan dan jin ( sila bawa ke tempat angker bersamanya, insyaallah tiada apa apa yg nampak )
- Jika jarum didalamnya hilang dalam kadar 3 tahun dan menjadi molekul kristal hijau ianya secara otomatis telah bertukar menjadi Minyak Ibu Pengaseh yang amat dasyat kesannya.
- Dan banyak lagi yang tersembunyi

Pantang larang:

- Minyak ini sambil melindung sambil menarik ghairah nafsu muncak wanita, awas!!! jika anda tersalah niat, ianya akan meletup sendiri, ianya juga boleh tersembur dengan sendiri , boleh hilang sendiri.

JIKA
- Ianya Beku
- Ianya Berkurang 
Ianya melimpah limpah

JANGAN PELIK
 - Kerana ia Hidup -


Kod Produk : MSDumbuk
Bentuk : Minyak
MAHAR : 

Ikut Usia Anda, Yakni Tahun anda dilahirkan, sebagai contoh :

1982

19+82 : RM 101 ( sila tambahkan RM 9 Sebagai kos pos )

TOTAL RM 107

IBU DUIT

Testimoni Pengguna 1




Testimoni Pengguna 2


Banyak lagi testimoni yang ingin di paparkan, namun cukuplah untuk ini sahaja, Syukur kepada Allah SWT



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Sudah hampir 1 tahun permaharan IBU DUIT di jalankan bagi menggantikan permaharan dana Ummah. 

Ibu duit ini sama kekuatannya dengan dana ummah namun ia TIADA HAD MASA, Tiada pantangan Pelik pelik , dan paling utama ia merangkap SEKELUARGA di dalam seisi Rumah. 

Cuma Syarat memilikinya amat ketat sekali. 

1 rumah hanya boleh di miliki oleh 1 orang dan 1 keping sahaja, Nilai Not adalah lambang kekuatannya kemudahan :

Memudahkan urusan kerezekian

Pelaris Paling ampuh buat ketika ini

Pelaris diri dan sesiapa sahaja dalam keluarga anda sukar jodoh

Penjaga sesi rumah 


Ibu duit ini datangnya simple tanpa GIMIK pelik pelik hanya untuk menunjukkan "teruk" bebenor not tu. Ia di hasilkan melalui keizinan Mohor Alam Bunian dan penghasilannya hanyalah menggunakan Surah Al-Fatehah sahaja ( ayat ayat tertentu di dalamnya ) 

Pemilik di doakan kemakmuran rezeki, Di lapangkan dari masalah, Di jauhkan dari segala Musibah, di Jaga iman dan takwanya kepada Allah, Di berikan perlindungan dunia dan akhirat, Jika Menjadi kaya Maka Ya Allah Kau jagailah Hati pemilik Not Ini dari Ujub, Takbur dan riak , malah jadikan dia seorang yang lebih rajin bersyukur kepadaMU. 

Bagi memperolehi Ibu Duit ini mahar di kalikan 5 dengan nilai not itu. Maka di FB dan pelanggan yang dah membelinya , tok meminta mereka berfikir semasaknya memandangkan untuk menyimpannya hanya 1 not untuk 1 orang dan 1 rumah.. ia hanya boleh di maharkan lagi sekiranya hilang, koyak atau terbelanja.

MAHAR IBU DUIT 

RM 10 : 50 MLR

RM 20 : 100 MLR

RM 50 : 250 MLR

RM 100 : 500 MLR


Sebelum memilih not manakah yang sesuai , sila ukur saiz perniagaan & punca rezeki anda... Ibaratnya kedai kecil barang tak banyak, x berbaloi anda memiliki NOT 100 .. pelanggan ramai barang asyik habis pun susah, pelanggan kecewa dan ke kedai lain. 

Tok bagi contoh:

Kedai Runcit cukup dengan Not 20

Kedai makan Cukup dengan Not 50

Restoran sederhana dan besar Boleh untuk Not 100

Peniaga Kecil kecilan dan Gerai cukup Not 10

Makan Gaji Cukup Not 10

Ia juga di gandingkan bilangan ahli keluarga di dalam rumah anda, dan anda mampu ukur sendiri dengan keperluan


Kos Pos ialah RM 9.00 ( Semenanjung ), RM 10 ( Borneo ) 



GELIGA NAGA CHINI








Alhamdulillah perolehan semalam dan hanya ada 1 sahaja. tok minta maaf kepada mereka yang tidak sempat ya

Mempunyai kekuatan Perubatan yang tinggi bagi penyakit penyakit misteri dan serangan Jin, Malah kekadang boleh juga sebagai medium Perubatan Bagi penyakit fizikal tertentu ( Hospital ) yang tok pun tak pernah cuba. 

Di rendamkan ke dalam segelas air dan di bacakan apa yang anda tahu ( bukan semua org tahu membaca ayat ayat lazim yang panjang ), jika anda tidak tahu, cukuplah anda membaca Bismillah dan Selawat ke atas Nabi Junjungan Kita dan Keyakinan serta Tawakal Kepada Allah SWT insyallah. 

Jangan percaya ke batu sangat, ni semua asbab dan usaha, ibarat makan ubat.. ada yang kata ubat takpa sebab ada penjelasan saintifik.. habis tok muda nak tanya... Batu permata takda penjelasan Saintifik... maybe sebut permata depa tak faham mana, apa kata tok sebut , Gemstone Sains Gemology. Ok dah takat tu. Kemudian di sambung dengan bab aura dengan masuk kepada Bidang Getaran , Gelombang dan Frekuensi yang ada di Universiti Universiti Luar negara.. dulu di OUM ada. la ni tok tak tahu masih ada atau tak pengkhususan ini. Atau dengan kata lain Sains Metafizik....kena sebut nama nama moden baru org boleh terima, kalau masuk bab tenaga, bab khadam apa semua, lari habis ... walhal benda tu sama saja, meta ka, energy ka, aura ka... benda tak berjasad tu apa ?... Ok saja sambung bebel lama tak bebel, sikit ja neh ok na.

Kod Produk : GNC 9517
Bentuk : G.NAGA CHINI
FREE





GELIGA ULAR KAPAK

























Geliga Ular Kapak Versi ini mempunyai kelebihan sebagai medium :


Penunduk

Penggerun Musuh yang berkehendak

Kata kata di dengar dan di akur





Kod Produk : GUK 6517
Bentuk : G Ular Kapak
MAHAR : RM 560

Promo Ramadhan : RM 150