Ahad, 28 Ogos 2016

GELIGA PANGLIMA SELENDANG MERAH
























Geliga Panglima Selendang merah ini mempunyai kekuatan isian alam ghoib bukan isian dari tok ya.. ia diisikan oleh Panglima dari alam ghoib dan tok belum mendapat nama panglima ini, main bertuan hamba sahaja semasa jumpa. 

Mempunyai variasi warna seperti akik garut ( memang akik garut pun ) dan untuk pengetahuan anda akik garut mempunyai nilai yang tinggi di pasaran , sekitar RM 500 ke atas... walau bagaimana pun seperti yang tok maklumkan, penjualan batu permata tidak mempunyai HAd harga kawalan dari Kerajaan dan rasanya tidak akan ada kawalan sampai kiamat. Nak jual berapa suka hati kepala peniaga saja lah kan.. cuma di sebabkan ia bukan dalam harga kawalan maka tok pun suka hati lah nak jual berapa.. dan tok lebih suka jual murah sikit dari pasaran memandangkan tok berharap anda mampu jualkan semula pada nilai tinggi.. ni sebab tok ada sikap nak menolong.. bukan nak isi perut sendiri sahaja.. lagipun hari pekerja tok menerima gaji paling awal ialah 30hb ni... erk.. lupa pula..hari ni dah 28.. ok..kena rush la macam ni. 

Geliga ini mempunyai kekuatan misteri yang mana mampu di gunapakai sebagai pakaian di medan perang. Kelincahan di dalam pergerakan dan mengelirukan musuh. Boleh di pakai sebagai azimat di pinggang dengan cara di lipat di dalam kain dan diikat. 

Medium organik di dalamnya mampu menyembuhkan selsema dan hidung berair.. benda ni takda menthol .. tapi kandungan organiknya tu yang sudah Allah tetapkan ada kelebihan sebegitu. Insyallah


Kod Produk : GPSM 27816
Bentuk : Akik Garut
MAHAR :RM 300

Promo Qurban : RM 100

GELIGA REZEKI MAKHBAR ALI





.

Item King Hyper rare sudah datang, alhamdulillah


Malangnya jenis ni asli bukan suntik warna dan di perolehi melalui penarikan Pulau Kerengga ( ASLI )

Bila di suluh ia akan mengeluarkan warna berbeza... jenis boleh berubah warna seperti Chamelion

Alhamdulillah, lama x mendengar Berita dari Sahabat Sang Raja Ini.. Antara Item terbaik awal tahun... dan mampu merubah warna mengikut kadar cahaya, lihat cahaya yang di suluh, ia bukan kaler pink melainkan lampu suluh cahaya putih biasa .

Geliga Makhbar Ali Ini mempunyai kelebihan mengikut 

NIAT SI PEMILIKNYA

Sebelum terlupa , sebelum item ini sampai ke rumah, banyakkan membaca Al-Fatehah dan menyedekahkan kepada beliau, insyallah mudah mudahan di permudahkan oleh Allah SWT 

Di pakaikan sebagai cincin dan khasiatnya akan berlaku dengan sendiri, maaf ia bukan untuk ambil barang orang, tarik emas atau duit tapi jika sekadar nak melariskan jualan, diri untuk jodoh, pelepas hajat kepada orang, menundukkan orang, menghadang dari sihir dan sebagainya, insyallah..semuanya atas kekuasaan Allah dan keizinanNya, Raja Makhbar Ali ialah seorang yang Alim dan amat anti kepada manusia yang munafik kepada Allah, namun jika digunakan sebagai ikhtiar dan sebuah jalan, insyallah beliau akan membantu sedaya upanya

Jenis ini di jamin hanya ada di G.BUNIAN dan tiada di mana mana blog mistik lainnya



Kod Produk : GRMA 27816
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 2000

Promo Qurban : RM 500




GELIGA RAJA JIN








Item ini ialah Geliga pemberian Raja Jin di gerdong... tok memang perasan ada kelibat wanita duduk di sebelah tok semasa tok sedang membakar ikan bakar sementara kebanyakan Guru Muda sudah lena di buai mimpi ketika kem di gerdong tempohari. Item ini di hantarkan selepas dari hari tersebut sebagai cenderahati kepada tok .. entah cenderahati untuk apa.. nak nikahkan dengan anak dia kot... bak kata pepatah dulang hamba tadahkan hahaha.. adoii

Geliga ini berguna sebagai medium perisai dari sihir... di dalam pemerhatian tok, alhamdulillah sekarang dah kurang sihir sihir ni.. ada ..tapi tak seteruk tahun lepas lah.. beratus kes di terima... tahun ni banyak melibatkan minyak pengaseh lah... isteri orang la , suami orang lah.. pening lah.. nak apa tah.. yang bujang masih banyak apa... soal hati?... ah.. soal apa bab hati ni... zaman skrg jangan tengok lawa.. kalau bab kaya, zaman sekarang ni sesiapa boleh kaya dengan syarat pandai amik peluang la.. macam tok ni masuk monspace 2 bulan dapat dah RM 8000 ., modal rm 560 aje.. haa sempat promo lagi tu. Kalau nak wassup tok na. 

Ok Geliga di atas khusus sebagai perisai dari sihir , kekuatannya sama dengan perisai sihir kota kayangan. cuma yang kota kayangan tu..minta maaf lah..buat masa sekarang memang tak ada dah.. tu la masa keluar tu hari tak nak.. haha.. 

Insyallah bertuah sungguh nak Raya Aidiladha ni tok buat promo pulak tu


Kod Produk : GRJ 27816
bentuk : Geliga Raja Jin
MAHAR : RM 500

Promo Qurban : RM 200

DELIMA BURMA

































































Tok panggil delima cindai... Burma tu baz yang letak hehehe... 

Alhamdulillah 

Kelebihan delima ni sebenarnya tak la hebat sangat, melainkan orang minat mungkin sebab warna dia, mungkin sebab trend dan faveret orang menyukainya. 

Apa pun semua ada citarasa sendiri kan. 

Nak raya Qurban dah ni.. jangan susahkan diri.. yang beraya ni sebetulnya orang p haji dan orang yang melakukan qurban.. kita ni nak memeriahkan sahaja... 

Cuma kalau nak diisikan insyallah boleh tadak masalah. 

Ia sesuai di jadikan loket dan cincin, item ini ialah pemberian sekutu tok iaitu abg megat.. ops jangan serik.. kalaus ebut abg megat, alhamdulillah barang dia semua marbeles belaka.. sama macam barang tok..

Kelebihan alami delima ialah :

Ia bagus untuk darah dan urat saraf...

Pernyataan ini ialah menerusi kajian Metafizik.


Korang kena lah jaga kesihatan baik baik.. bukan sekadar nak melariskan jualan sahaja, kalau kesihatan merosot... ada duit juta juta pun tak cukup tuan tuan.. apa salah tok cakap?... 

Cuma kalau nak delima high profile tu kenalah keluar modal sikit.. memang agak mahallah. tapi for what sebenarnya nak pakai batu cincin ajepun nak raban raban , nak menayang ke?... kekadang org pun tak tahu batu kita pakai tu harga sampai 5000... jangan menayang , tu namanya riak.. kalau berniaga kedai, jangan pakai batu mahal mahal.. kena tau sikap melayu ni..kita pakai benda mahal saja..mula lah dah tak mau beli dengan kita sebab dia anggap kita dah kaya. adoi..susah woo mentaliti macam ni hahaha... tokey cina besaq kat pasific dia nak pulak letak duit ribu ribu beli batu kristal.. nampak kat jari tokey cincin emas... pelik kan akal pikir dan cara org kita berfikir.. tok pun pelik jugak kekadang. adoi...


Kod Produk : D5BURMA 27816
Bentuk : Delima Cindai
MAHAR : RM 100

Promo Qurban : RM 60

UPDATE 27/8/16

























































































































































































































































Bermula esok haa.. tunggu na