Ahad, 28 April 2013

PENGUMUMAN

Assalamualaikum wbt dan salam bahagia .


PERTAPAAN LANJUTAN TAHAP KEMUNCAK

- Alhamdulillah pada 29 April Hingga 1 Mei 2013 Tok akan ke Gunung Berlumut     dan Puncak Mahligai Ledang bagi melengkapkan keilmuan yang Tok Pelajari selama ini , selama pertapaan ini item item akan di upload secara automatik ke dalam Blog ( sebab tu tok tak masukkan banyak banyak sebab nak simpan untuk auto upload selama pertapaan ) , semua semakan blog , dan seluruh proses permaharan akan dikendalikan oleh Isteri Tok Alisya .

- Insyallah selepas pertapaan tersebut , blog kemungkinan besar akan dilanda dengan item item HYPER RARE yang tidak pernah wujud di dalam dunia permaharan Mistik Malaysia selama berabad ini. Insyallah .. Mohon didoakan oleh sahabat semua .




KEM MISTIK TOK MAT G.B

- Kem Mistik Cawangan Singapura akan dijalankan di Gunung berlumut , pengambilan ini diuruskan oleh Tuan Mashadi Singapore , jika inginkan nombor hp beliau, sila sms Tok 017-825 9540, sementara itu juga Tok sendiri akan membantu beliau mencarikan peserta dari kalangan Malaysian untuk Sama sama memeriahkan Kem ini, Kita nak buat Malaysia + Singapura serentak di kem berkenaan, jadi bagi peserta Negara Malaysia, bolehlah menghubungi Tok Mat bagi membuat pendaftaran kemasukan kem Siri 1 Ambilan 6 Di Gunung Berlumut. Tarikh akan ditetapkan oleh Tuan Mashadi sendiri. Perolehan adalah merujuk kepada Tuan Mashadi, Tok cuma membantu mengumpulkan peserta sahaja.

- Bagi kem kemensah, jika pengurus Shafiq tidak berkeupayaan menganjurkannya disebabkan isterinya kian lama kian sarat dan bakal melahirkan anak sulungnya tidak lama lagi, Tok Sarankan agar Urusan kem Kemensah ini diserahkan kepada Tuan Dato Atau Tuan Muadzam dan Tuan rizal . Kerana peserta yang mendaftar dah mula tertanya tanya bilakah ia akan dijalankan, Jika Pengurus Pengurus di atas juga dalam kesibukan, maklumlah nak Pilihanraya ni... Tuan Shafiq boleh terus menyerahkan urusan tersebut kepada Tok sendiri.




MANTAN KUMPULAN TOK MAT GB

- Untuk makluman tuan tuan semua, Tok tidak terlibat dengan mana mana MANTAN atau BEKAS Ahli Kumpulan ( Group ) Tok Mat GB, Dan jika selama di dalam  kumpulan kami MANTAN MANTAN berkenaan mampu membuat penarikan Permata, Maka selepas mereka keluar dari Kumpulan kami, dengan Automatiknya kebolehan mereka disekat dan kunci mereka ini di ambil semula untuk di simpan di alam Ghoib, Gelaran gelaran yang diberikan kepada mereka Oleh KIYAI HJ LEBAR secara rasminya terhapus dan tidak boleh diguna pakai, Setiap nama gelaran mereka sendiri mempunyai kunci di mana jika sudah di ambil, namun masih di pakai, pemakainya akan di " susahkan " jalan rezeki serta jalan duniawi oleh Penjaga Kunci Gelaran ini iaitu KIYAI HJ LEBAR sendiri... Bermaksud, setelah di tarik namun masih memakainya, MANTAN MANTAN ini akan merasakan sendiri akibatnya ( org alam ghoib ni kita tak nampak, depa boleh buat apa sahaja ke atas diri kita tanpa kita sedar ). 

- Pihak kami tidak pernah kekurangan walau apa pun akibat kehilangan MANTAN MANTAN ini kerana mereka dahulunya memperolehi kunci dari kami , bukan kami yang memperolehi kunci dari mereka. Jadi jika ingin mengatakan pihak kami sekarang kekurangan dan tidak mampu membuat penarikan permata lagi kerana kehilangan mereka, maka itu lah andaian yang paling lemah dan paling tak logik sekali di dalam dunia mistik.

- Pihak kami tidak akan dan sesekali terlibat dengan sebarang aktiviti MANTAN MANTAN ini , dan jika anda semua tertipu @ di tipu, maka pihak kami tidak boleh walau sekecil zarah sekalipun dipersalahkan. Kerana itulah pengumuman ini di keluarkan.




USAHASAMA

- Pihak Tok Mat GB kini hanya menjalankan kerjasama dengan beberapa pihak termasuk Tok Mat Tua di dalam perjuangan kami di jalan mistik.




AHLI GROUP KINI ( 28.4.2013 )

- Ahli Kumpulan Kami ialah :

a) Sida Buana - Membuat penarikan ( beliau masih dalam percubaan dan belum dikategori mahir )
b) Tok Mat Tua - Sebagai Defender, penarikan dan proses permata dan teras kayu 
c) Tuan Mazlie kk - Membuat Jualan Item permaharan dan penarikan Tok Mat GB selagi masih di dalam persyaratan permaharan kami.





FACEBOOK

- Pihak kami mempunyai Facebook , namun permaharan tidak dijalankan di dalam laman berkenaan bagi membuka ruang penjual lain memaharkan item mereka ( x nak kacau periuk nasi org )




SKIM ANSURAN

- Pihak kami meyelaraskan semula Skim Ansuran, di mana pelanggan hanya boleh membuat Ansuran MAKSIMA RM 2000 sahaja dan ia perlu dijelaskan dalam masa 4 Bulan dari tarikh belian. Jika item anda tidak dituntut dalam masa 2 minggu, maka item berkenaan akan dibuka semula bagi permaharan baharu.




ITEM LOCK TAPI MENGHILANG

- Item item ini akan dimaharkan semula selepas tiada tanda tanda pemahar ingin memilikinya 

- Item LOCK yang dimaharkan semula TIDAK BOLEH DI LOCK kali ke-2 bagi menggelakkan kekeliruan sistem sedia ada kami.



* Sebarang Pertambahan akan di masukkan apabila perlu




57 ulasan:

  1. Alhamdulullah....moga tok selamat dln pertapaan kemuncak,dan dikurniakan Allah taala rezki dan penarikan yg besar serta indah..amin amin amin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah tuan.. doa doakan lah. semoga ia dipermudahkan... Tok dan Tok Mat Tua..kami mdah berbincang... mungkin kami ingin ke" dalam " lebih mendalam di dimensi lain... Istilah Tok Mat Tua.." Menyelam dalam " bagi memperolehi item luarbiasa .

      Kerana kewujudan pelbagai pihak / penjual palsu yang memaharkan item yg di beli namun dalam jualan di katakan sebagai item penarikan.

      Tok mat Tua cakap " kita keluarkan item sebenar benar misteri yang tak pernah ada di pasaran mistik dunia, kita tengok adakah mereka mampu menirunya jika benar mereka juga membuat " Penarikan Ghoib ", jika sekadar akik, batu serai... Tok Mat Tua cakap..kat Plaza seni ada jual sebiji RM 2.00 dan benda tu adalah kaca, kita nak mengejutkan dunia mistik dengan keluarkan benda benda pelik, tapi lagi pelik, maka lagi lah pelik syarat yang akan mereka kenakan kepada kita, tidak mengapa jika tidak melibatkan nyawa, selain dari itu...kita sanggup "... itu kata kata Tok Mat Tua dengan penuh kesungguhan.

      Insyallah melihatkan kesungguhan beliau, membuatkan semangat Tok kian membara di dalam perjuangan Mistik ini.

      Buat masa sekarang, tok pun nak kena jaga juga Keinginan dan kehendak di dalam diri Tok bagi menjayakan pertapaan Akhir keilmuan ini bagi menguasai Kunci gerbang level akhir...insyallah... gabra pun ada ni..pocong sohih ada...

      Padam
    2. Alamak tok pocong...hehe, tok steady lg, ni sy nak kena ikat kaki ala2 simpul kaki mayat pun dah gegau tak mau hehe..insyaallah tok, doa dipanjangkan pd tok mat tua juga...mmg bukan senang dlm alam mistik ni..ilmu tok tentang "kehendak" tu mmg apply pd semua ...moga Allah beri kekuatan pada tok berdua dlm pertapaan ni...insyaAllah ,manfaatnya turut turun pd kami dan semua peminat mistik...amin amin amin

      Padam
    3. Mana steady ... Tok kalau benda lain, murid murid lama, mantan lama semua arif, kalau dgn hantu setan lain selain pocong, boleh lagi gurau senda, main cak cak atau main la lai li tamplom dgn depa...kalau pocong... pergh... korang tau tau tgk tok mat dah ghoib sekelip mata atau muka biru terus...boleh koma di buatnya tuan... ada sejarahnya mengapa badi sanga dengan benda berjambul comel ni.... dah gagahkan juga dulu seorang guru dari lombok cuba membantu tok menguasai ketakutan ni dengan menghantar 3 ekor pocong ke rumah tok... seko kecik, seko sedang seko besar, yang kecik kena la sepak, yang sedang tok tolak, yang besar...tok lah pulak yang lari dalam muka biru.... isk ... nak pasang pagar masa tapa tu x boleh pulak.. tawakal tu alallah je la...

      Padam
    4. oghang kata,kalau dapat cebisan kain kapan pocong tu...pegang jer dah boleh ghaib..cam invisible man..huhuhu nak tangkap pun takoit...tambah nk bertembung...laghiiii....saya ni jangan kata pocong yg sesepesis ngan dia pun x mao jumpa la...(>_<)

      Padam
    5. Jgn takot..lawan..lawannn..!! Klu ang takot aku pn takot daa! !!

      Padam
    6. tok mat pun segham..tp kira champion la juga buleh buh penendang ngan tolak 2 ekoq...teman ni ha,jangan kata penendang ingat kaki nk laghi pun tekendon..(>_<)

      Padam
    7. Klu aku, pocong mai..akutak penendang pocong...Aku penendang & tolak hang la pi depan pocong!
      Drpd pocong siat aku...baik pocong tu siat hang!!!
      (hahaaaaa....huhuuuiiiiiiiiii..!!!)

      Padam
    8. Slmt pergi dan pulg tok....slmt mju jaya...peace..

      Padam
    9. Slmt pergi dan pulg tok....slmt mju jaya...peace..

      Padam
  2. Maaf tok. Dengan ini sy memberikan semua perserta kem kemensah dan segala urusan di bawah jagaan tuan dato. Terima kasih kerana memberi peluang kepada sy. Minta maaf kepada semua peserta jika sy ada membuat silap kepada semua ahli gb. Maaf sekali lagi. Terima kasih tok kerana memahami.

    BalasPadam
    Balasan
    1. INsyallah tuan, tok paham...anak sulong tu tuan, kena take care betui betui..kesian bini tuan sarat tuan pulak sibuk dgn kem... sambut orang baru dulu, itu lebih penting tuan.

      Alhamdulillah

      Padam
    2. tok mat bila lagi nak ada baby junior..ke diam2 dah ada tok mat...huhu mesti hensem baby macam ayahnya yg comey hehe

      Padam
    3. haha..insyallah tuan... buat masa kini belum ada rezeki lagi tuan..insyallah jika Allah izinkan..mungkin dalam setahun dua ni kot

      Padam
    4. Insyaallah Tn Shafiq... cuma den baru bukak blog sbb baru sampai dari kg... malam nanti den akan mesyuarat dengan Tn Muadzam dan Ust Rizal serta Tn Cheknik tentang pengurusan kem kemensah...

      Padam
  3. Terbaik tok...kita tunggu hyper rare market di pasaran...mudah mudahan di makbulkan segala usaha...(>_<)

    BalasPadam
    Balasan
    1. untuk info tok..kem gunung jerai tahap 1
      tarikh:14-16 JUN 2013
      Hari:Jumaat to Ahad
      **tak tukar dh ni..
      nizam 0188732844

      Padam
    2. comprom dh tok......rasanya tarikh tu tok najib tak buat kem mengundi dah rasanya...hehehe.(>_<)

      Padam
    3. Hang tukaq2 lg, aku nk suh Tok tukaq hang bg jd Pocong dulu, kini, dan selamanya!

      Padam
    4. dak dak dak dak...tak tukaq doh...

      Padam
  4. tn.amrul tengok page STOCK LOCK TAPI...tu haa..ada 2 ketui lagi oghang tak lock...grab teghuih jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sat aku cari, ang whatsapp aku..
      Kapan pocong x rare lg, aku nk perca kapan hang..depa kata bleh buat ASAM GARAM perca kapan hang! Huhuu..

      Padam
    2. tn.amrul...kalau iyo la teman kena kapan tinggai combi ngan cik eyna la jd acham gagham.....dua dua cam singa betina ang berani ka...hahahaha...lawak jer tok,memecah kesunyian petang2 shafiee nih...sambil mengeratkan persaudaraan dan sambil shopping dlm blog tok nihhh...hehehe

      Padam
  5. sy mendoakan semoga tok selamat dalam menjalani pertapaan nanti.moga dipermudahkan segala urusan tok di sana nanti.insyaAllah.

    BalasPadam
  6. Semoga selamat pergi dan selamat kembali Tok,harap pertapaan Tok ngan Tok Mat Tua berjalan lancar dan berjaya.Tak sabar nak tgk item Super yg akan Tok perolehi nanti..Mestii Gempakk tahap Dewa kot..hehe...

    BalasPadam
  7. TU DIA..TOK MAT NAK UPGRADE LEVEL DH. STEADY TOK..UPGRADE KAW2 MCM IRON MAN..JGN RISAU, KAMI SENTIASA SAPOT TOK.
    SY YAKIN DGN KEMAMPUAN TOK..APA PUN PROTECTOR KENA PAKAI. KLU TOK PI DGN MOTOR KA KRETA KA PSTIKAN FULL TANK PETROL TAU. ENJIN MAKE SURE SERVICE BTUI2 DLU. TMT BACK UP IN SHAA ALLAH SELAMAT PI N BALIK KAMI DOAKAN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perjalanan jauh klu pi dgn pomen n tool boq yg lengkap serta kreta yg bru servis, petrol pn pnuh tangki in shaa Allah smpai destinasi n balik dgn selamat kan Tok..??

      Padam
    2. Insyallah Tok ..semoga pertapaan berjalan lebih lancar dan selamat perg n kembali...dan dipermudahkan segala urusan Tok disana... Insyallah ...

      Padam
    3. Kami doakan semoga tok selamat dan berjaya di dalam apa jua yang tok usahakan.

      Padam
  8. askum tok...
    alhamdulillah kerjasama tok dgn TMT membuahkn lebih byk hasil. bukan shj dr kebendaan malahan keilmuan. semoga tok n TMT selamat pergi n kembali dgn penambahan yg bermanafaat. insyallah kmi, pengikut2 tok akan bersama tok walaupun perlu bertatih ke matlamat. amin

    BalasPadam
  9. terlalu besar rezeki yang allah berikan pada hambanya ya tok mat .... amin.

    BalasPadam
  10. Salam tok.
    saya doakan tok selamat pergi dan balik,semoga semua
    urusan dan niat baik tok dipermudahkan dan dilindungi
    oleh ALLAH dan dimurahkan rezeki,insyallah.amin

    BalasPadam
  11. Fuhhh..teringin btul nk g..dri kem tahap 1 lg..huhu..tpi apekan daya..diri ni penakut..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn takottt..........klu hang takot, aku pun takot la...

      Padam
  12. Semoga segala urusan dan perjuangan tok tercapai hendakNya.. aminnnn.. segala tunjuk ajar dan perkongsian tok akan kami semat dalam hati..

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. tok..sy nk jadi ahli group bleh x tok?,,tok latik sy jaga material control dgn bajet..bleh x tok..hehehe =P

    BalasPadam
  15. cayalah tok..upgrade lg ilmu di dada..lps tu bleh trunkn ilmu tu pd kmi..hehehe.smoga tok mat dan TMT pg dn blik dgn slmat..dn bw blik brg2 yg trbaik bt kami..in shaa allah..amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ilmu Allah itu luas tuan, sebenarnya perjuangan ni memang Tok berdua, tapi bertapa ni Tok sorang saja, kami ni tidak sama guru namun sealiran

      Padam
  16. Mudah2an tok semoga kami akan dapat melihat barang2 super duper rare selepas ini... Gd luck tok mat GB...moga sukses

    BalasPadam
  17. Kepermegian dan Kepulangan Tok saya iringi doa dan ucap Selamat dlm segala urusan.Penatian satu Debaran. yg mana Demi kami Utk dkecapi.MUGA KEJAYAAN BUAT TOK DAN RAKAN 2 GB.

    BalasPadam
  18. slm..slmt pegi n balik tok n tmt..mudah2an apa yg dihajati di hati tercapai..kami doakn yg trbaik..

    BalasPadam
  19. Tok...God's Grace....semuanya mesti selamat dan berjaya..our prayers always for u....

    BalasPadam
  20. semoga tok dan keluarga sentiasa berada dalam lindungan ilahi.. terima kasih kerana berkongsi pelbagai ilmu... dugaan dan cabaran sudah menjadi asam garam kehidupan seorang pejuang yg haq.. amin..

    BalasPadam
  21. Bukan semua org kelebihan, yg Allah anugerahkn, mcm Tok....sya doakn smoga Tok ....selamat pergi dn balik.....

    BalasPadam
  22. Kalu ada akan datang epal jin saya takkan lepaskan peluang.. semoga tok berjaya dengan kehendak nye, aminn

    BalasPadam
  23. Alhamdulillah terbaik Tok....and sy doakan semoga dipermudahkan Amin......lama x msg Tok hihi.....hope Tok sihat....

    BalasPadam
  24. Insyaallah Semoga Tokmat dan Tokmat Senior selamat.... Tok upgrade, den pun tok kena upgrade gak... hehehhe!!~~

    BalasPadam
  25. Doa keselamatan dr kami semua mengiringi tok2.semoga sentiasa berada dlm lindunganNya.kami setia menanti kepulanggan tok.

    BalasPadam
  26. a,kum tok mat saya orang baru dlm blog nie nak tanya blog mistik alam bunian pengasasnya saudara saufi anak murid tok mat ke?maaf sekadar btanya je bukan ada maksud apa2?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN