Khamis, 14 April 2016

GELIGA DELIMA























































Geliga Delima...

Ahakssss.... Tu hari ada orang tanya, tok pun lupa dah sapa dia, maaf lah, tok ni kalau yhangpa pesan kat dalam sms ka whatsup ka " tok kalau brg ni ada, tolong bagitau saya na ".... lepas tok letak, teruih tok lupa.,.. ibarat hangpa pesan kat tunggui kayu la tok ni hahaha.... banyak..bukan sorang dua.. nak tu nak ini, penin woo nak ingat haha...

So last tok pesan, tgk kat Blog saja la ok. 

Insyallah depa nak buat apa barang ni.. wallahualam.. silakan sajalah kalau berkenan, Barang asli, 9 Skala Moh.. jenis delima


Kod Produk : GD5 12416
Bentuk : Geliga Delima
MAHAR : RM 100

18 ulasan:

  1. Delima camni kt facebook depa kata geliga lipan..pandai depa buat duit menipu buyer kt sana..huhu!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sapa xtaw geliga lipan,siap la duit...

      Padam
    2. hahaha.... Geliga Lipan Skala MoH nya cuma 2-3 sahaja.... kalau dah Skala MoH ( kekerasan ) batu ni 9... delima la... dan ia memang delima.

      Padam
  2. Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.
    ALLAHUMMA SHOLLI 'ALA SAYYIDINA MUHAMMAD WA 'ALA ALI SAYYIDINA MUHAMMAD.
    Benz, Spore.
    Lock 1A

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan GB,boleh tak saya memaharkan geliga D5 dengan bebrapa barang yang saya tunggu. Sebab nnti klau saya mahar geliga D5. saya kena bayar lebih pada paypal. Kalau tak boleh tak apa Tuan. terima kaseh

      Padam
    2. boleh, ramai pelanggan luar negara kami melakukan hal yang sama , kumpul brg dulu....

      Padam
    3. Terima Kaseh Tuan GB. kerana memahami. Ada item2 yang lepas saya dah maharkan dan transaction recipe dah saya whataps pada Tuan Baz.

      Padam
    4. Di blog GB mengutamakan kemudahan kepada pelanggannya..

      Padam
    5. Payment done. Dah whatsaps pada Mr. Baz
      Terima kaseh

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN