Ahad, 10 April 2016

HIGH PROFILE : GELIGA EMAS







Hurm... amacam... ada lagi sapa mau Raw Geliga Emas?....


Penarik kekayaan dengan izin Allah

Paling Terpenting.... hanya di perolehi di GB sahaja

Beli ini dan dapat 1 Bonus Raw Geliga Emas yang sama Besar dengannya.... Gambar tok x amik, buat suprise pembeli 

Kod Produk : HP.GEMAS 10416
Bentuk : Raw Geliga Emas
MAHAR : RM 500

Sold Out 

Tahniah Tuan Lykan....

Lihatlah Bonusnya 









HALAMAN INI SAH SEHINGGA : 

12/4/2016


Selepas itu ia akan di masukkan ke dalam simpanan dan tidak akan di maharkan lagi pada nilai ini

35 ulasan:

  1. Balasan
    1. Assalamualaikum tok.. payment done.. detail sy wassap ke tuan baz tok.. Terima kasih sekali lg na.. ;)

      Padam
    2. W.salam wbt tuan lykan, alhamdulillah terima kasih ya

      Padam
  2. Balasan
    1. Terima kasih tuan2.. Terima kasih tok, dgan hadiah bonus tu.. Alhamdulillah.. ;)

      Padam
    2. sama sama. u trust me, u Gain it

      Padam
    3. He he, cayok tok, cayok2.. ;)

      Padam
  3. Tahniah tuan lykan... geram plak tgk bonus tu... geliga emas plak tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ;) Terima kasih tuan.. tuan berhajat ke? ;)

      Padam
    2. kalau tuan berhajat, tuan lykan boleh terus jual kepada tuan salah satu darinya kepada tuan, xda masalah

      Padam
    3. ;) he he, betui tu.. tok macam tau2 je.. ;) bg saya, kita kongsi rezeki sama2 lebih afdhal.. Khasiatnya tu, dengan izin Allah, memang betui, superb.. tp satu je, kita kena ingat, semuanya dr Allah belaka.. ;)

      Padam
    4. Saje tanya hadiah bonus tu 1ker dua? :)

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. 1 je bonus tu tuan... gambar tu tok sekalikan 2-2 skali.. 2-2 sama saiz.. ;)

      Padam
    7. Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.
      ALLAHUMMA SHOLLI 'ALA SAYYIDINA MUHAMMAD WA 'ALA ALI SAYYIDINA MUHAMMAD.
      Thaniah Saudara Lykan. Saudara nak maharkan ke hadiah bonus tu?

      Padam
    8. Wa'akaikumsalam tuan.. kalau tuan betul2 berhajat, boleh minta no. fon sy dr tok atau tuan baz.. dlam blog ni, sy x boleh letak no. sy.. ;)

      Padam
    9. Tuan, kalau kena dengan maharnya,saya berminat.
      Buat pengetahuan saya ni di Spore.

      Padam
    10. Dan geliga ni boleh di poskan bersama dengan item2 yang saya dah maharkan. tinggal beberapa lagi barang2 yang saya inginkan.
      Insya Allah, saya minta no hp saudara dari Tuan Gb atau Tuan Baz.

      Padam
    11. Baik tuan.. In shaa Allah.. ;)

      Padam
    12. Silakan tuan benz... mungkin rezeki tuan. Saya da miliki satu :)

      Padam
    13. tuan ben wassup mr baz bagi meminta no tuan lykan ya

      Padam
    14. Assalaamu Alaikum Wa rahmatullahi Wa baraktuh
      Assalaamu Alaikum Wa rahmatullahi Wa baraktuh
      Allahumma Sholli 'ala sayyidina muhammad wa 'ala ali sayyidina muhammad.
      Alhamdullilah, saya dah menghubungi tuan Lykan.

      Padam
    15. Tuan Nashrul, Ada apa2 perbezaan, bila memiliki geliga emas.
      Tapi apa2 pun ketentuan dari Allah Maha Esa.
      Kita beriktihar Ddan Allah yang menentukan.

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Hehehe...tok dh scan dh dr td..hehe...tahniah tn lykan..

    BalasPadam
  6. Tahniah tn lykan.. Makin mencurah2 rezki tn n tok.. Hehhe.. Geram sy tgk warna kuning berkilat 2.. Hehehe.. Rezki tn.. Hehe 👍👍👍

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. terima kasih tuan.. ;)

      Padam
  7. Balasan
    1. Da lama sgt teringi. Geliga emas ni..em tpi tkde rezeki nk miliki nya.

      Padam
    2. Tok boleh x klo contoh sya ad duit dlu pastu sya bagi awal2 duit pada tok untuk mhar geliga emas tu boleh ke ..bila ad nnt geliga emas tu nnt tok terus je bgi ..boleh ke mcm tu ya tok ..

      Padam
    3. boleh, sekarang pun ada rawnya macam saiz ni kalau mau... kalau mau boleh dah buat permaharan dan proses mcm biasa

      Padam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami