Sabtu, 23 April 2016

ZAMRUD MENTAH BERSIJIL





Ada...sapa kata dah habis.... untuk online dan anda di sini, tok simpan juga walau puas di kecek offline beb.. kalau tok jual kat depa.. tobat habis lama dah stok stok zamrud tok dok ada la ni.. aihh.. sakan depa berniaga.. bagus, tok sokong anak anak bangsa yang nak berniaga.. apatah jika ada kedai.. jempol tok kasi ( Tanda best ). 

Batu Mentah ini ada Sijil Ketulenan GGL. Alhamdulillah... 

Kelebihan Zamrud alaminya....... tok nak kena sebut juga pasal ramai nak baca kelebihan , walhal mana mana zamrud sama saja deskripsinya... kelebihannya untuk penarik kerezekian... di pakai org org kaya dan berpangkat.... zaman la ni org biasa macam kita pun boleh pakai dah, tambah selagi tok Mat GB ada , insyallah org org biasa masih mampu memakain barang orang kaya, insyallah doakan kami terus maju jaya .


Beli dan nak jual semula macam ni ka atau lagu mana tu terserah... nak canai balik ka, tu hak anda lah. 

Tapi bagi tok... beli dan jual dalam bentuk macam ni dan siap sijil dah .../ harga tok syorkan kepada anda jual semula ialah Rm 2400-3000... sebenarnya harga batu ni bukan di kawal pun, takdak harga kawalan pun, macam ada sahabat tu beli dengan tok Zamrud mentah macam ni, berat pun nak sama RM 2000 jual balik RM 8000 , rezeki dia lah, dia ada pelanggan kaya, VIP. Kita ni ( tok la ) duk dalam kampung ja... Mana la nak mai pelanggan VIP huhu... rezeki memasing, apa salahnya..kita manusia hidup saling bergantungan.....kalau nak tamak sorang... tengok la..tak lama memang jahanam, .,.... dak...sungguh aih... kekadang kan.. kalau kita nak langkah bendul.. memang bisnes tak lama, gerenti tergolek masuk longkang punya.... tapi kalau kita faham adat bisnes, insyallah.. melalui kerjasama.. pasti maju jaya... 


Kod Produk : GGLZCBIA-21.40
Bentuk : Zamrud Mentah
MAHAR : RM 1500

2 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami