Rabu, 30 September 2015

LOKET ZAMRUD
























Loket Zamrud.., apa macam?.. lawo....?...

Memang lawo Bhai....

Ni Pun malas nak cakap banyak , enerdi untuk daya penarik kerezekian dengan izin Allah.. apa pun memang lawa gila

Ikat perak keliling, buat kalung, perghhhhhh, memang cantik la


Kod Produk : LZAMRUD 1915
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 120

Kalau buat cincin bentuk macam ni pun lawa habis... lawa.... macam cenderawaseh tok tuh

KECUBUNG KARANG KIYAI SALLEH






















Amacam , lawa?.. macam alam semesta di dalamnya.... 

Tuan Tuan di umumkan tidak lama lagi batu permata harganya akan menjadi agak mahal... sikit bulan saja lagi.. jadi jika anda mahu , maka sila beli sekarang.. namun x mahu pun takpa sebab Harga Di GB ini tetap seperti sekarang, Harga barang ka, harga turun ka.... gula mahai ka, beras mahai ka, permata di GB insyallah tetap sama maharnya , apatah lagi time ada promosi. Itu gula...itu beras bang... bukan batu.... bhahahaha, x semestinya harga tu semua naik, permata pun nak naik... kita tidak mengikut trend.. apa ada untuk hidup sudah la.... rezeki Allah bagi apa.. usah mengeluh, semua kerja dia... tu kena ingat tu... Kebulur makan tak apa, jangan kebulur Imam... 

Energi kecubung ini amat alami dan sejuk sekali... Bagus untuk ikhtiar :

Pelarisan 

Sejuk dari baran dan masalah

Pengasehan Umum, Ya kan. kalau dah sejuk, hati girang, muka berseri... orang perempuan pun suka apa...ni muka macam cekodok je, awek yang dok ada duk sebelah pun lari apa... 

Memudahkan urusan rezeki... bila dah sejuk, hati girang.. nak berurusniaga pun mesra.. x la muka masam mencuka...

Antara semua batu level sederhana, maksudnya bukan berhikmah macam batu juta juta tu ... kecubung adalah pilihan paling terbaik sekali, maka tidak hairan ada yang menjualnya RM 1000 sebiji.. adaaaaaaa.... tadi dengar cerita di Bintulu ni, orang indon jual Batu Sintetik Rm 1000 pun orang beli... adaaa.. tapi kalau dah RM 1000 tu kan.. bagi kitak di GB ni batu King Hyper rare boleh dapat kan..

Kecubung ni banyak lagi khasiatnya..jika anda nak selongkar bab kecubung ..x habis 3 hari


Kod Produk : KKARANGKSALLEH 24815
Bentuk : Kecubung Bagus
MAHAR : RM 110

RM 90

LOKET KECUBUNG GUNUNG




















Asli dari dalam bukit namun bukan amik by hand, owh.. tok bukan orang yang suka sangat dengan bau Gua ok... tau bau Gua macam mana...?... kalau tatau esok boleh la try p cium tahi kelawar k.. macam tu la baunya.... Hah.. just joke

Kecubung ini adalah dari kerajaan Kota Kayangan dan diisikan dengan Asma'Allah di dalam membangkitkan energi :

Pelindung diri dari Gangguan Jin Tahap biasa. Tidur kena hempap ke, kena alih ke.. boleh la guna benda ni. 

Mempunyai kekuatan alami sebagai penyejuk diri, Menstabilkan aura 

Boleh di kerat dua tanpa masalah... erm.. banyak betul jenis loket dapat dalam perolehan lepas, No komen, tok x leh meminta... ikut la apa dorang nak bagi, kalau ikut hati tok, tok nak delima, zamrud, barang kebal. permata permata best best macam cenderawaseh ke kan... dah depa bagi.. erm.. sabau je la k


Kod Produk : L2 15815
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 60

RM 30

BATU SERAI MERAH




























































Alhamdulillah siap diisikan semalam sebagai Pemagar, pelindung dan pemampan sihir serta pukulan jarak jauh, diisikan juga dengan kelebihan menundukkan musuh, penggerun bagi lawan .

Batu serai merah ini bukan macam batu serai hitam..ia adalah zircon, dan untuk pengetahuan, hanya Batu serai hitam sahaja ialah batu asli bukan zircon

Namun batu serai keluaran Tok ini bukan sembarangan seperti yang banyak terjual di Bazar, kebanyakan jenis ringan, plastik + kaca, sedangkan batu serai keluaran Tok mampu membelah kaca. di ketuk siling atasnya siling berlekuk tanpa meninggalkan kesan kepada batu serai ini. 

Di dalam kuantiti yang kecil, Insyallah sesuai bagi mereka yang sukakan warna merah dan kurang di geruni. mudah mudahan dengan izin Allah Swt asbab pemakaiannya dan tawakal kepada Allah akan memperjelaskan khasiatnya kepada diri

Kod Produk : GB06 22815
Bentuk : Batu Serai
MAHAR : RM 80

LOKET DAYANG BUNTING































Pencakuk tu tok yang punya, kami bekalkan sekali agar memudahkan, jangan khuatir ..kami tak caj pencangkuk tu ya hahaha...

Loket dayang bunting atau nama melayunya sebagai Kecubung karang berbentuk , 1A macam batu asteroid berhujanan, 2A Macam kepala musang berdepan, 3A dalam nya seperti Seekor beruang dan Sayap Helang.

Barang Baik Ni BOH

Mempunyai Kelebihan alami sebagai Kecubung bermutu.

Penyejuk diri yang efektif

Penawar demam panas dengan direndam dan diminum

Penaik aura ( pengaseh rendah la tu )

Menstabilkan aura diri ( x baran la )


Kod Produk : L1 12815
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 90