Khamis, 14 April 2016

GARNET



























































Delima ka?...

Ha ni kalau hangpa newbie, memang saja saja la kena cong dengan tok wakakakak... 

Ni bukan delima... ini ialah GARNET... mahai gak woo benda ni.. kena hak berkualiti tu , mahai lagi dari delima tahap sederhana beb... 

Cuma garnet ni kekerasannya tak macam delima la.. delima kan 9 skala MoH. Tapi garnet ada peminatnya tersendiri.. peminat kaler merah yang tak mampu untuk memiliki delima... ho la... kalau bagi tok pun, kalau delima Rm 200, dapat sebiji, baik beli garnet ni dapat 2-3 biji apa.. merah juga.,.. 

Alhamdulillah tok isikan dengan kelebihan penunduk musuh. 

Kalau ada musuh nak cengil sangat, beliakkan je mata tu, insyallah slow la dia... cuba la dulu.. 

Pantang, Jangan Langkah sahaja



Kod Produk : GARNET 12416
Bentuk : Garnet
MAHAR : RM 30




12 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami