Khamis, 28 April 2016

TAAT WALI HIJAU

































































































Tu hari ada naik cincin batu taat wali tok kan?... so, ini tok terbitkan bagi menyelamatkan cincin tok yang itu ( HP ) hehehe... better anda amik permata lah, murah sikit ... murah banyak lah.... 

Selepas tok mendedahkan keratan akhbar yang di perolehi dari member di kelantan... Di fb dan wassup, ramai pulak yang tanyakan batu taat wali jenis ini.... dah dalam paper akak tu cakap warna hijau lebih mahal... kebetulan tok ada kaler ni banyak sungguh..... 

Kekuatan dan kelebihan dengan izin Allah SWT 

Kekebalan darurat

Penarikan kerezekian

Pengobatan Jin dan gangguan. rendam kasi minum

Penggelak sihir dengan izin Allah SWT

Kalau di tembak peluru tak kena



Kod Produk : T.WALI 27416
Bentuk : Taat Wali Hijau
MAHAR : RM 100

28 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy nak 6a kalau tn Badrul Hafiz bole lepaskan..

      Padam
    2. Tuan jiv saya unlock kat tuan ya 6a

      Padam
    3. terima kasih bebnyk tn Badrul Hafiz..

      Padam
    4. same2 tuan jiv...moga ALLAH permudahkan urusan tuan jiv

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  5. Balasan
    1. Payment done
      Detail sent to mr baz n replied by mr baz ;)

      Padam
    2. Payment done
      Detail sent to mr baz n replied by mr baz ;)

      Padam
    3. Baik tuan Jnal.. terima kasih na

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami