Selasa, 30 April 2013

ITEM PERTAPAAN PUNCAK MAHLIGAI,LEDANG

GELIGA DARAH NAGA LEDANG

Dari : Gua Kambing








===========================================

KEMENYAN MERAH

Asap naik tegak 1 kaki 


Kemenyan Khas Seru Panglima Hitam 

Dapat di Taman Orkid Puncak mahligai
Kegunaan untuk menyeru memulangkan kembali sihir atau binasakan musuh.... bukan olok olok ya... kalau nak test SILA SMS KAN nama anda binti mak, kalau bin ayah, sila bagi alamat... kalau tak mau bagi alamat , bagi nama panggilan dan gambar sahaja... kalau jadi apa apa mudharat, pihak kami x boleh dipersalahkan, sebab anda yang nak di uji.


LOKET LEKLAI ( SIAP PAKAI TERUS )





Di dalamnya sudah di masukkan habuk/cebisan /pecahan LEKLAI , jangan pandang remeh... ia sama kekuatan AURA nya dengan LEKLAI bentuk seketol tu.... pegang dan ia menangkap sehingga ke Bahu dalam masa 3 saat. Kalau pegang lebih maunya sampai ke Kepala.

Khasiatnya :

Bagus dipakai kepada yang kena gangguan

Kepada yang ada SAKA

Meredakan Tekanan/stress

Kekuatan fizikal

Kekuatan Dan ketajaman deria

Kekuatan janin / rahim


CARA TEST 



(1)

Tangan ke belakang keduanya dan pegang kayu panjang, minta orang tekan kayu tersebut ke bawah sementara anda memegangnya, pertama buat jangan ada leklai ini, bila kawan tekan anda aka terkebelakang...

Kemudian ambil leklai ini dan letakkan di bahu, tunggu 10 saat.. kemudian  minta tekan lagi..... kekuatannya sehingga kaki kawan awak terangkat namun badan awak steady..




(2)

Genggam penumbuk dan tumbuk pokok pisang sekuat hati tanpa ada Leklai ini rasakan kekuatan biasa tanpa leklai, kesakitan yang awak alami semasa menumbuk pokok pisang 

Ambil dan pegang leklai di sebelah lagi, tunggu 10 saat dan tumbuk menggunakan tangan, kekuatan yang sama kepada pokok pisang..rasakan kekebalan tangan dan kekuatan tenaga anda...IA BERBEZA




(3)

Ambil botol mineral yang ada air, kemudian tembak guna senapang, senapang angin, senapang gas... ia akan tembus.

Sila ambil botol mineral dan masukkan air, masukkan Leklai / Loket / Specimen leklai ini, dan tembak menggunakan senjata yang sama.... ia tidak akan lut, sebelum menembak tunggu 2 saat sahaja sebelum menembak..... 




(4)

Ambil ayam dan ikatkan leklai di kakinya, ambil lastik ...dan lastik.... insyallah sukar mati. 

Ambil ayam lain yang sama besar, sama jenis dan usia, lastik menggunakan kekuatan yang sama... sekali lastik dan mati daa.. siapkan pisau siap siap untuk disembelih.... Dosa Zalim anda tanggung sendiri... Kezaliman itu adalah satu dosa yang amat berat


Kod Produk : LOKET LEKLAI
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 126

RM 86

Ni pakai je terus tak yah pening nak potong, tapi kalau ambil yang semulajadi, bentuknya lawa, warnanya cantik dan ia mampu tumbuh lebih besar


BESI HIDUP





Hasil dari kajian sebuah Makmal Gemstone, Besi hidup ini terdiri dari jenis Timah Hitam dan memang timah hitam hidup. Ia semulajadi terjadi begini , specimen pertama yang dijumpai adalah dari Jerman. dan kini ia dalam kajian Sebuah agensi di U.K.... Tuan M.Hassan.... rasanya kalau anda rajin ke kedai GEms , mungkin akan jumpa item ini... dah jumpa , sila bagitau berapak reganya.... Sebab Tok dah tahu... boleh tahan la rabak , ia di jual sebagai specimen kepada Kolektor... dan hanya di jualkan kepada Individu tertentu, kolektor.

Malaysia?   Jauh sekali


Jika sama dengan Timah Hitam, anda tahu kan ..apakah khasiat Timah Hitam Atau Kita Kodkan sebagai "Batu 2P"


Kod Produk : LIFE
Bentuk : Specimen
MAHAR : RM 500

RM 250
( Fix )

SPECIMEN CENDRA CINDAI KAYANGAN








Siap ada Anak tu...... 



Kalau korang tak nak beli pun takpa, boleh tok p canai, dapat dalam 7-8 biji, mahai juga harganya hehehe.....

Ini dalam bentuk raw, macam macam lakaran ada, bentuk kepala burung pun ada.


MAHAR BIASA RM 500

TAPI

Kod Produk : RAW CC.AYANG
Bentuk : Specimen
MAHAR : RM 300
( FIX )

LEKLAI SPECIMEN




MAHAR FIX




===========================================

Mahar Berdasarkan kepada Gred, Saiz, Warna ...Setiapnya membezakan kekuatan AURA Leklai ini, Omputeh dan org siam panggil Leklai ni sebagai Batu AURA.... 

Ia Menguatkan Tenaga, ketahanan badan, Menguatkan organ, urat saraf, janin dan rahim, menyembuhkan gangguan dan saka, menghalang Terjadinya histeria

Jika anda ada benda tak elok dalam badan , anda akan rasa ia mulai menangkap hujung jari, bawa sampai ke urat belakang, tangan separuh sejuk dan menggigil.

BAGI PEMBELIAN SPECIMEN INI , anda boleh meminta pihak kami untuk memotongnya bagi di jadikan permata cincin atau kalung, UPAH Potong Ialah RM 20.00 , sebab kita hanya akan minta tukang potong untuk anda sahaja tanpa buat kerja lain , jadi tempahan anda akan cepat siaplah.

Saranan Tok, cukup di simpan begini sahaja dalam beg atau apa sahaja yang terdekat dengan anda, dalam bilik, atas dash bod kete, atas meja pejabat , jika ada benda tidak elok anda akan merasainya, jika ada org bawak benda tak elok ( pembawaan ilmu hitam ), dia tak boleh duduk lama dan akan gelisah.

Ini BUKAN BARANG TARIK. Ini Kuantan Mari......Dari Thailand sudah Tok call org tok di sana. mereka akan membawakan Leklai EMAS Terbaik dari Kuil GUA PRA KAY . Leklai ini adalah buatan dan permohonan seorang Sami Siam yang mashyur     di Seluruh Thailand, Sami ini juga amat digeruni kerana beliau mempunyai kekuatan sihir yang boleh mengakibatkan seseorang MATI mengejut dan keras membeku seperti membeku ( Dengan Izin Allah Juga ni, walau dia pakai Iblis Tahap Otromen Pun ).... 

Leklai yag ingin dikeluarkan ini menjadi rebutan para artis, sami sami muda dan peminat item mistik, cuma ia di tangguhkan. Tok menyuruh sahabat Tok di sana bernama THANJTR dari Bangkok untuk membuat permohonan , tapi kena pakai helah juga nak dapatkan benda ni, ada helahnya ... berkaitan alam dalam juga lah... arghhhhh... renyahnya.... SEBAB TOK DOK CUBA NAK KELUARKAN ITEM NI DAH LEBIH 2 BULAN, masih dalam pertimbangan Sami ni.... setiap kali dia scan sure Tok akan migrain , sakit sebelah badan dan berubah ubah personaliti. 

Sami tu.... boleh dikatakan antara yang terhandal di dalam Thailand.... Tok pernah bawa kawan Tok dulu nak berubat Katanya, rupanya dia nak kenakan bekas tunangnya.... awak tahu...sami tu baru je Pegang gambar , belum jampi lagi... x tunang dia kat Kl dah ngelupur macam ayam nak kena sembelih... yang infonya pakai sms adik sendiri yg berkawan baik dgn x tunangnya.... Tok tahu dia nak buat pedajal org dan bukan nak berubat... Kat situ jugak Tok penyepak Jepun ... Tok cakap.. aku yang bawak ko ke sini, kalau aku nak tinggal jadi korban sami kat sini, petik jari je aku boleh buat... 

Tapi sampai balik malaysia jugak lah , sampai hari ni dia x nak jumpa tok lagi...malu atau marah..mana la tok tau .... Tok ada kenal ramai kaki bunuh org jarak jauh, tapi .....x pernah buat ....errr... bohong pulak kan... erm..dala hayat pernah la 4x tok kerat org guna handal neh hehehe.... skrg tak mau lagi... kalau tak tahan sangat...kot.. mungkin ada lagi yang kena kerat jarak jauh .... 

Bomo sini sampai borneo buat amik masa nak OUT kan.. sana.... time tu.. time tu jugak la.... tapi jangan buat lah kalau dosanya tidak setimpal...kalau setimpal...kat SANA kita mampu jawab ...tak pa jugak.... 

LEKLAI EMAS..... kalau dapat.... tengok lah dulu, samada nak di maharkan atau tidak.... jika di lihat kepada penantian dan pengorbanan sahabat Tok tu.... rasanya tidak berbaloi ia DI MAHARKAN. 


MAHAR FIX



RM 56





LELAI BUIH EMAS HITAM 

RM 46





RM 70





LEKLAI BUIH EMAS SILVER

RM 56






LEKLAI BUIH EMAS 

RM 66






LEKLAI BUIH EMAS

RM 120






LEKLAI HIJAU

RM 70




LEKLAI EMAS BIRU

SPECIAL RM 56






LEKLAI EMAS 

RM 80




LEKLAI EMAS BIRU

RM 160






LEKLAI BUIH HITAM

RM 46






RM 46





LEKLAI BUIH BIRU

RM 86





LEKLAI RAINBOW

RM 50



RM 36





LEKLAI BUIH EMAS

RM 150






LEKLAI BIRU

RM 70





LEKLAI RAINBOW 

RM 80





LEKLAI MERAH

RM 76




LEKLAI RAINBOW

SPECIAL RM 66





LEKLAI EMAS 

RM 100







LEKLAI GETAH 

RM 46




LEKLAI RAINBOW

RM 130





LEKLAI SILVER 

SPECIAL RM 36





RM 56





LEKLAI EMAS

RM 110







LEKLAI HIJAU

RM 86





RM 80





RM 56






RM 46






RM 16





MAHAR FIX


==============================================


Specimen Terbaik

RM 560

===========================================
Tuan Tuan Takkan dapat Nilai Specimen Pada kadar ini, tak cayo boleh semak 



Mahar Berdasarkan kepada Gred, Saiz, Warna ...Setiapnya membezakan kekuatan AURA Leklai ini, Omputeh dan org siam panggil Leklai ni sebagai Batu AURA.... 

Ia Menguatkan Tenaga, ketahanan badan, Menguatkan organ, urat saraf, janin dan rahim, menyembuhkan gangguan dan saka, menghalang Terjadinya histeria

Jika anda ada benda tak elok dalam badan , anda akan rasa ia mulai menangkap hujung jari, bawa sampai ke urat belakang, tangan separuh sejuk dan menggigil.

BAGI PEMBELIAN SPECIMEN INI , anda boleh meminta pihak kami untuk memotongnya bagi di jadikan permata cincin atau kalung, UPAH Potong Ialah RM 20.00 , sebab kita hanya akan minta tukang potong untuk anda sahaja tanpa buat kerja lain , jadi tempahan anda akan cepat siaplah.

Saranan Tok, cukup di simpan begini sahaja dalam beg atau apa sahaja yang terdekat dengan anda, dalam bilik, atas dash bod kete, atas meja pejabat , jika ada benda tidak elok anda akan merasainya, jika ada org bawak benda tak elok ( pembawaan ilmu hitam ), dia tak boleh duduk lama dan akan gelisah.

MAHAR FIX

Jika anda nak canai free...lebihan kita ambil.... kalau anda bayar upahnya, lebihan canai kita bagi semula