Selasa, 19 April 2016

GELIGA KASYAF






Diisikan dengan kelebihan membuka kasyaf.. tak sesuai bagi yang tiada ilmu tentang kasyaf.,. kalau masuk tampoi jangan sok sabit nama tok la... dah habaq dah kena ada ilmu kasyaf, ia memudahkan dan memperjelaskan penglihatan kasyaf itu, insyallah..kalau berminat kasyaf, beli dulu takpa, baru p belajar, takda masalah... ibarat beli bola dulu, dah belajar main bola baru p main, x da masalah. 

Jenis batu hijau dan mempunyai pusat kemerahan...ni bukan mata merah tau, mata merah ni dengki dan iri hati, tu persamaan sahaja 


Tok semalaman tak tidur, kalau tidur, tak makan la.. dan nangis selak baby tok haha... so dalam masa 4 malam tok baru tidur 9 jam... rekod baru ni... 


Kod Produk : G.KASYAF 17416
Bentuk : G.Kasyaf
MAHAR : RM 80

42 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tuan IS bole lepaskan pd sy tak?

      Padam
    2. Kalau target ayah dapat yg ni nanti ayah lepaskan kepada tuan..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Baiklah tuan jiv ayah lepaskan..sila taip lock yer..

      Padam
    5. Baiklah tuan jiv ayah lepaskan..sila taip lock yer..

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Tahniah ayah.. melepas lgi sy.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy tidak berhajat utk yg ini ayah.. sy menunggu RMG..

      Padam
    2. Sy tidak berhajat utk yg ini ayah.. sy menunggu RMG..

      Padam
    3. RMG ada lg tu tuan. Tak berkenan ye. Blm ada sapa2 sunting tu. ;)

      Padam
    4. Ad satu lg tuan tora.. yg tu sy tidak berhajat lg.. hehe

      Padam
    5. Ad satu lg tuan tora.. yg tu sy tidak berhajat lg.. hehe

      Padam
    6. Habis yg mengeluh melepas tu maidin kot tadi bukan tuan la..

      Padam
    7. Yg tu magt+rmg la..2 dalam 1..salah satu target sniper ayah tu..

      Padam
    8. Yg tu magt+rmg la..2 dalam 1..salah satu target sniper ayah tu..

      Padam
    9. Owh....yela tuan suleiman.. Haha.. Baru sy perasan... Hehe.. Good luck (Y)

      Padam
    10. Bila la agaknya dia kluar tu ye.. Hehehe

      Padam
    11. Mengeluh td sb tgk discription lg ayah.. lps tgk discription yg tok tulis bru la sy fikirkn balik.. hehe.. maaf sb mengeluh td ayah..

      Padam
    12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Eh takde item jam 6pm hari ni? Best2 item HP sebelum ni...

    BalasPadam
  6. Yg besaq gedabaq tadi kot kihkih!!

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Zamrud td pon dh mcm item HP....fuhhh...cantik...tgk je...

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. Apa cerita geliga ni?...sape yang lock?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ayah dh lepas pada tuan jiv..ari tu dia ada minta ayah lepaskan..setelah ayah berjaya lock mgt rmg tu ayah lepaskan kepada tuan jiv..

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami