Isnin, 31 Oktober 2016

GELIGA BULAN















































Alhamdulillah Geliga bulan untuk di maharkan. Sebagaimana yang sudah termaktub semenjak tahun 2012 kefahaman tok masih tidak berubah mengenai khasiatnya di mana ia mempunyai aura di dalam penarikan Udang Galah bagi mereka penggemar udang galah . 

Item ini di pakai sebagai cincin dan di jaga dengan hanya di letakkan ke dalam beras jika tidak di jadikan sebagai cincin. 

Kelebihan lain yang nyata ialah kelemahannya sendiri iaitu tidak boleh di pakai pada bulan mengambang dan jika ia di pakaikan kepada pesakit anda, segala scan mudah tembus walau pun sebelum ini si pesakit mempunyai perisai atau perisai sihir yang kuat bagi melindungi penyihirnya. Penyihir selalu menghantar sihir dan kemudian menyeliputinya dengan Perisai pula agar scan perawat menjadi tersasar atau tidak dapat menembusi siapakah punya angkara sebenar. Itulah yang kebanyakannya terjadi fitnah kepada mereka yang tidak bersalah.

Geliga Bulan ini boleh di pakaikan sekejap kepada pesakit anda dan keputusan scan anda ke atas pesakit akan berubah dari sebelum di pakaikan dan selepas di pakaikan.. ini seperti Pawang Talk.. newbie memang takkan faham apa yang tok sampaikan.


Kod Produk : G.BULAN 301016
Bentuk : Geliga Bulan
MAHAR : 150 Mlr


RAJA MANI GAJAH





'

400 mlr

















300 Mlr



Mai dah mai dah... Raja Mani Gajah.. Grade paling bermutu dari kerajaan Betong Ulu Ganu. 


Hak No 1 tu ada kalimah sikit, so mahar dia lain sikit lah. bukan senang nak dapat macam tu. 5 taun baru ada 1. 


Raja mani gajah kegunaannya sebagai Pengasehan... aih.. nak kata jadi tak senang duduk, sat g takut orang taksub,,. tapi tolong jangan taksub na.. sebab apa pun Allah cipta memang ada kelebihan macam ni. Allah tak cipta SAMPAH dalam bumi ni atau benda tak berguna kepada manusia.. tak.. 

Raja Mani gajah ialah Raja Bagi pengasehan dan kekuatannya hampir menyamai pengasehan MGT dan melebihi dari GMGB. 

Pakai buat sebagai cincin dan kemudian tak kisah kena atau tak kena kulit, Kalau tak buat cincin, umumnya batu permata kami di Sini amat Simple... dalam dunia Melayu ni, kami di GB lah paling simple bab bab jaga batu... takda nya amalan la, nak kena tapa lah, nak kena boh minyak lah, nak kena letak dalam busut anai anai lah... macam macam syarat yang di tokok tambah....

Tok nak tanya... Solat sempat dak?.... kalau solat sempat tak buat kerja tu semua. Sebab tak dan.. tak dan masa pun... masa kita la ni makin laju , tau tau dah esok, tau tau dah lusa.. la ni tau tau dah bulan ?... esok tahun 2017 dah... tudiaaaaaaaa.. lajunya ....... Amalan banyak dah ka?.... 

Ingat... demi manusia, sesungguhnya manusia itu di dalam kerugian. 

Batu geliga tok..mudah, semua dah di buat, semua jadi automatik ikut pada Allah Kata " KUN FAYAKUN ". Jangan cari benda susah... benda simple.. kita pun ada masa dengan keluarga, ada masa dengan ugama , benda kat jari.. nak gadoh apa lagi?.... pakai sudah lah.. org tua tua kata... jangan cari penyakit


Kod Produk : RMG 301016
Bentuk : Raja Mani Gajah Pure Grade
MAHAR : IKUT GAMBAR

KECUBUNG SABARA








Tok nak tanya anda semua.... pernah nampak kecubung lagu ni...?

Belum di suluh ia gelap dan ada sikit putih di tepi.. selepas di suluh yang gelap tu purple dan yang putih pula gelap?...

Ha tediaaa.. alhamdulillah macam di kata lah, batu kerajaan Sabara ni pelik pelik sikit, pelik dan susah nak jumpa. 

Tok la ni ada di Perlis ni.. lama kot kat sini dalam 2 minggu. Aih sat g tok cerita la ok.

Ini ialah Kecubung Pemberian Permaisuri Neknyior dan di dalam kategori agak mahal tok tebus dengan dia. Sebelum tok balik Perlis ni bukan org tau 2 hari tok tak tidor.. malam ni tak tidor, esok siang dah drive balik Perlis dah.. aihh, sat g sambong cerita tu haha.. Ok ok.. Kecubung selalunya di berikan oleh Puteri Kamariah, memang glamer la kalau Kecubung Puteri Kamariah Blog GB ni, macam macam bentuk dan saiz dah, dah beratus biji kita maharkan dari sini. 

Ini Pula pemberian Permaisurinya Neknyior dan mempunyai kelebihan di dalam :

Penunduk manusia

Kewibawaan diri dan kemasyuran

Perisai sihir baik dari kategori bomo siam

Menterbalikkan sihir musuh ke arah org yang buat berkali ganda


Insyallah


Kalau musuh nak try... boleh, try ke tok lah dulu... acer try mana tau sungkuq makan pasiaq.. 



Kod Produk : KMN 301016
Bentuk : Kecubung Permaisuri
MAHAR : 90 Mlr

MANI GAJAH TERUNA







We only have 1 pcs of this Mani Gajah teruna.. and it was in the High Grade MGT... betui ka aku speaking omputeh ni.. ? 

Kekuatan Pengasehan ... Kalau boleh di ukur dengan pembaris atau skala kan bagus kekuatannya... ahaks. 

Untuk tujuan pengasehan... tok cakap 1 saja la ok.. barang ni la ni dekat tok tak banyak.. ada la.. kalau RMG pun boleh gagah... 

Ingat...di Blog GB ni kalau mai sekali banyak. Jangan sangka ia boleh tahan berbulan bulan dan ada sentiasa.. masa dia mai banyak lah org pakat ambik.. sebab kalau dah sekali habis...nuuuuuu.. 1 tahun kalau nak dapat lagi.. selalu macam tu lah... Benda penarikan ni bukan kita beli.. kalau beli.. hari hari barang ada.. org tanya delima, ada delima, org tanya zamrud ada zamrud... kalau habis p ke pembekal , juih mulut saja, saya nak hak ni 10, hak ni 10, hak ni 10... kita bukan lagu tu ... 80% batu kita dari penarikan.. ada alhamdulillah, takda pun alhamdulillah... bukan boleh diadakan sepanjang masa. 


Kod Produk : MGT 301016
Bentuk : Mani gajah teruna
MAHAR : 350 Mlr

DELIMA BURMA PAIR












































Delima Burma Pair kerajaan Sabara..

Kalau nak kaler merah, ni kaler merah, alhamdulillah. 

Delima ini di gunakan di dalam urusan 


penunduk dan pengasehan


Antara deskripsi untuk delima memang dalam 3 perkara.. Bagus untuk urat saraf dan juga penunduk serta pengasehan..

Tok nak tulis panjang nih... tapi kesejukan pula, Perlis la ni musim dingin... sampai nak tidor pun tak berapa nak lepas bagi yang tak biasa. semalam ambik orang di stesyen bas... banyak sungguh alasan ni... haha.. dah betui pun... kes tak boleh nulis panjang ni bukan apa.. selalu tok pakai PC.. ni pakai lappy ( laptop ).. dengan meja rendah, kerusi tinggi.. lenguh sikit jari di buatnya, tapi takpa lah... nak menulis alasan ni pun panjang dah no. hahaha. 

Baiklah kita teruskan saja sebelum tok demam ( ni dok rasa muka panas lain macam ). 



Kod Produk : D5BURMAP 301016
Bentuk : Delima Burma
MAHAR : RM 60