Sabtu, 23 April 2016

ZAMRUD ZAMBIA








Kod Produk : ZAMBIA 1.81
MAHAR : RM 400

================================================









Kod Produk : ZAMBIA 1.20
MAHAR : RM 300


Zambia kalau mai ada sijil.. pergh, terbang bang, bocor poket, terbang dompet , dompet macam ada sayap woo kita tengok ... Zamrud Mahai memang mai Zambia... Tok Syorkan ... buat sendiri lah Sijilnya, lagi pun kos di Malaysia tak mahal.. 

Ini dari kelas terbaik bang, Alhamdulillah.. kalau takda sijil pun rega dah macam di bawah... kalau ada sijil?... 

Zambian Emerald memang agak mahal gila... tapi berbaloi..... cadangan tok... buat cincin dan jual saja, betul... jual dalam bentuk cincin... RM 2500 murah lagi bang... org jual RM 5000 rilek je org beli.. macam tok cakap lah... anda mungkin ada kenalan Dato, Dato Seri, Tan Seri... Guna lah.. depa duit banyak bukan reti buat apa bang... melainkan dok beli Zamrud la, delima la, kualiti belum tentu, yang ini Tok JAMIN kualiti hingga menggigit Jari berdarah beb. 

Insyallah Silakan


Kod Produk : Ikut Gambar
Bentuk : Zamrud Zambia
MAHAR : Ikut Gambar

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. Mai, mai.. panaih lg nih.. he he.. ;)

      Padam
    2. :d :d :d
      tak kan tengok ajee..

      Padam
    3. Mr benz dh dapat yg gedabaq..gantung kt lehaq cam john cena hahaha!

      Padam
    4. hahahahaha
      MR. IS.
      boleh putui urat leher
      Dont worriieeee...
      Be Happiee ...
      :) :) :)

      Padam
  2. car tengok balik rege dia tu, mcm berubah dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih tok, turun rega lg sikit.. Ehehe..

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Tahniah Mr. Nasir
      Dont worriieeee...
      Be Happiee ...
      :) :) :)

      Padam
    2. Tahniah tn nasir.. indah sungguh

      Padam
    3. Alhamdulillah.. Trimakasih sahabat2 :)

      Padam
  5. As salam.. Payment done ye tok.. Detail da wasup tn baz.. Time kasih tok.. Hehehe

    BalasPadam
  6. Tok sy dh byr rm150 deposit, selebih nye sy dh maklum kt tuan baz.

    BalasPadam
  7. Salam, alhamdulillah, tok full payment done detail sent via whatsapp

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih tuan alhamdulillah..moga Allah memberkati dan menjayakan usaha tuan Sebaiknya

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami