Khamis, 7 April 2016

CINCIN PETIR NAGA (SAIZ 25)






Cincin petir naga.

Cincin ini di setting Tok sendiri dari tangan tok sendiri.... jadi jika buatannya agak kasar tok minta maaf lah..

Cincin dan Petir naga ini di reka oleh tok sendiri bagi memenuhi cara sebenar pemakaiannya dan ia langsung tidak mengenai kulit pemakai. 

Saiz mampu di ubah kerana cincinnya perak asli. Tapi jika anda tak berkenan cincin itu boleh di buka sahaja batunya dan di gandingkan dengan cincin lain.. untuk membuka permata di cincin kuku kambing tak susah, meh tok ajarkan caranya.... tekan jari di bawah cincin, permata akan keluar dari cengkaman kuku cincin dengan tekanan. Usah risau batu anda tak akan rosak pun, kecuali jika anda cuba mencungkil kuku kelilingnya , silap hari bulan permata akan menjadi calar. 

Permata Petir Naga...

King Hyper Rare di dalam semua jenis Batu Petir di dunia ini... belum di jumpa mana mana lagi yang lebih King darinya... Kalau esok kita jumpa tu wallahualam la hahaha.. 

Jika inginkan kelebihan Kebal darurat, maka pakai kena kulit tapi jangan buat pukul orang.

Jika inginkan kelebihan Pembisa, pakai jangan kena kulit dan boleh buat pukul orang cuma kelebihan Kebal Darurat tidak akan ada.

Jika inginkan keduanya , pakai kena kulit... kalau tumbuk orang.. orang masuk ICU, anda pun Masuk ICU, katil sebelah sebelah... nak?


Kelebihan Umumnya ialah perisai diri dari Sihir dan penggerun Jin


Kod Produk : CPN 6416
Bentuk : Cincin
Saiz : 25
MAHAR : RM 500

Cincin tu tok ikhlas bagi kepada anda.. free

16 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Buatan tgn tok sndri ni..rare...

    BalasPadam
  3. Cantik nye tok gandingan permata dan cincin.. Tebaek.. 😁👍👍👍

    BalasPadam
  4. Wah..ikat perak tegap mmg sesuai.

    BalasPadam
  5. Kenapa orang masuk icu, kita pun masuk icu tuh? Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Badan kita mampu alirkan letrik kan?... ha tu jawapan middlenya.. awal dan hujung cari sendiri haha

      Padam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haa Tuan IB bagi jawapan ending... startingnya mana haha

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami