Selasa, 5 April 2016

AMBER MISTIK


























































Amber mistik, tapi bukan melalui perolehan, item ini tok dapatkan dari sekutu luar negara yang meniagakan Amber asli sahaja, awat. ada mabe palsu ka?.... jawapannya ada... dan amber palsu dan asli sukar nak di bandingkan kecuali uratnya.. urat amber palsu menegak atau melintang garisan sama, sementara yang asli uratnya ada yangb berputar, ada yang loklaq tak menentu dan sebagainya macam batu akik biasa. 

Amber adalah sejenis getah pokok yang mengeras selama Jutaan tahun , ya ,,, fakta ni tepat,., mana mana dunia pun akan kata ia berusia jutaan tahun, yang palsu pula seminggu ja buat dalam lab/makmal siap. 

Nilai amber di pasaran dunia ialah USD 5.00 untuk 1 gram anda boleh merujuk di website website dunia tentangnya... Dan di sini tok persembahkan kepada anda amber dari kalangan terbaik.

Amber ini tenggelam di dalam air tawar dan tidak tenggelam di dalam air laut.... 

Anda boleh membaca tentangnya di sini :


Di dalam kepercayaan melayu tentang amber wujud... jika di dalam alam melayu ia di panggil damar, jika di dalam blog GB ia di panggil dengan nama Kemenyan Jin... Yang mana jika di bakar mampu menghadirkan sesuatu yang di luar akal manusia. Nak mengambil kemenyan jenis ini dari hutan kita pun bukan mudah. Tukang tok pernah sekali di sakat... 3 orang sekaligus di sakat di dalam kenderaan. Stok kemenyan nenek yang di perolehi oleh Guru Muda tok semasa pertapaan mereka di Gunung Tebu pun tok masih simpan..

Bezanya kemenyan dan amber ini ialah uratnya. uratnya yang unik dan kualitinya yang terbaik. 

Kepercayaan orang melayu juga bukan sekadar ia mampu di bakar menjadi kemenyan, malah ia mempunyai kelebihan penjauh sihir, Pemagari diri dari gangguan dan juga Halimunan dari musuh. 

Kelebihan lain sudah tentu ada, ia mengikut jenis jenis aura manusia dan setiap manusia mempunyai jenis aura yang berlainan .


Stok dapor masih ada, jika tidak mencukupi atau anda inginkan dalam bentuk yang anda ingini, samada bentul love, bentuk lonjong, bentuk nipis dan loket, terpulang, insyallah kami mampu sediakan melalui 3 tukang kami yang mahir. Mahar sama seperti di halaman ini. 

Kod Produk : AMBER 4416
Bentuk : Amber asli ( Dominian Amber )
MAHAR : RM 50






10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN