Ahad, 3 April 2016

LEKLAI























































Leklai.

Kalau nak tubuk dan ambil habuknya masuk dalam kulit bagus untuk kekebalan darurat dengan izin Allah... 

Sudah di buktikan di dalam peperangan Siam melawan Polo, sementara Polo memakai Batu Bukit nuri, Siam pula memakai Kalung Leklai di dada mereka. Struktur nak sama, tapi sumber lain lain. Leklai di perolehi di dalam gua, sementara batu bukit nuri di jumpai di bawah bumi sekitar 8 Meter selepas lapisan serpentinite ( Tok wali ) 


Kalau di pakai begini saja pun ok.... 

Tok jual habuknya sebekas RM 60.... tak caya?.. percayalah... sudah ada postnya / halamannya sebelum ini di dalam GB. 


Kod Produk : LEKLAI 1416
Bentuk : Leklai
MAHAR : RM 80

25 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok. Leklai/besi meleleh ni sy pernah nmpk yg raw warnanya putih mutiara. Ape beza dia ye tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, bezanya spot ia di ambil, keadaan suhu di dalam gua dan mineral. kelebihan sama je bagi tok.

      Padam
  2. Balasan
    1. assalamualaikum..maaf semua saya tpaksa unlock leklai 1416 2A ni..belum dpat gaji lgi..maaf semua sbab lmbat update..

      Padam
  3. Tok muda boleh ikatkan cincin ke? Maaf bertanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh wassap ke tuan baz tuan.. dia boleh uruskan.. In shaa Allah.. ;)

      Padam
    2. ya tuan baz punya bisnes tu buat cincin pelanggan

      Padam
  4. Assalammualaikum...sy org baru..sy nk byr macam mn ya..klu nak ikat loket terus boleh tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. utk pembayaran, kat header atas tu ada no. akaun puan.. Maybank / RHB.. kalau nak buat loket terus, boleh wassap dgan tuan baz, berurusan dgan beliau.. ;)

      Padam
    2. pembayaran boleh di buat di dalam tempoh 3 hari, selepas lock di buat.. ;)

      Padam
    3. tuan lykan, ada no tel tuan baz? terima kasih banyak2 ya tuan

      Padam
    4. kalau no tel tu..sy mmg ada sms tanya cincin..ooo itu no tel tuan baz ke..terima kasih tok

      Padam
  5. maaf nak tanya lagi..kalau nak tanya stok dapur cincin lelaki macam mana ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. silakan juga dengan tuan baz. tapi cincin siap agak sedikit bilangannya dalam simpanan kami , kebanyakan pelanggan membeli batu permata dan terus menempahnya dari tuan baz.

      Padam
    2. saya dan bank in utk leklai 3a dan gprs 1a tok..

      Padam
    3. saya dan bank in utk leklai 3a dan gprs 1a tok..

      Padam
  6. Maaf sy nk tanya lg sbb x th nk tanya dimana..sy first time dpt lock ni..jadi bila dpt brg nnt adakah akn ada byran lain..sy ada wassap tuan Baz tp belum ada jawapan lg..setelah byr mahar brp lama kita akan dpt brg ya..hehe x sabar

    BalasPadam
  7. Maaf sy nk tanya lg sbb x th nk tanya dimana..sy first time dpt lock ni..jadi bila dpt brg nnt adakah akn ada byran lain..sy ada wassap tuan Baz tp belum ada jawapan lg..setelah byr mahar brp lama kita akan dpt brg ya..hehe x sabar

    BalasPadam
    Balasan
    1. mr baz ada masa bekerja tuan , dari jam 11am-5pm sahaja dan ia adalah staff tok yang bekerja makan gaji. hari jumaat dia cuti ya tuan

      Padam
  8. barang akan sampai ke tangan dalam tempoh 3hari..

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami