Ahad, 17 April 2016

HIGH PROFILE : CINCIN TERAS PISANG












Cincin Teras pisang ini di perolehi dari seorang peniaga Antarabangsa.. mana tak antarabangsa jika perniagaannya mengikut expo nun sampai mesir, dubai, Indonesia dan Thailand serta malaysia. Peniaga Ini berasal dari Pattani. 

Semasa tok memegang Rawnya yang sebesar 3 ibu jari itu, tok menawarkan kepadanya RM 3000 untuk mendapatkan seketul Raw itu....namun peniaga ini bukanlah peniaga biasa biasa, dia hanya tersenyum dan berkata " abang nak saya potong sikit, barang ada banyak ni sahaja, kalau boleh biarlah ramai yang merasa "...... Ketika urusan ini di jalankan, seorang murid tok dari Dungun ada bersama yang kebetulan terjumpa dengan tok di gerai expo yang sama. Puas tok mengeceknya... tak juga dapat, esok dah habis expo.. nak balik ambil cincin kayu menang dah terlewat apatah Cincin Jed Burma... Ah... dari kita mendesak kang orang taknak kasi terus, maka tok memintanya memotong bagi di jadikan cukup untuk 2 permata. 

Tok tahu di luar sana ada yang meniagakan teras pisang... ada ramai.. tapi bukan semua asli dan bukan semua palsu.. yang palsu mudah nak kesan.. ia sama macam Buntat kelapa putih tu.. untuk pengetahuan anda buntat kelapa yang bewarna putih tu, tak kiralah walau yang di jual kepada anda dah siap ada di dalam potongan kelapa....ia adalah potongan Fiber atau sejenis fiber dan di canai menyerupai buntat kelapa. Lainlah jika anda jumpa sendiri, atau yang anda kenal menjumpainya sendiri, maka ia asli, Buntat kelapa yang asli jika anda kulum di mulut rasa baunya seperti kelapa atau berbau lemak. Tidak ada rasa apa apa, pahit ke , kelat ke, tiada. 

Sama dengan Teras pisang.... jadi tok tak nak lah melanjutkan bab bab benda macam tu , kang org marah tok.. kita kan sama sama berniaga.. cuma tok tak sebut siapa... jika ada yang makan cili off course pedasnya sampai berair mata dan merah muka.. Takpa... itu urusan memasing, dah nama pun berniaga. 

Kelebihan teras pisang ada 2

Sejuk

Kekuatan Zakar


Kekuatan Zakar ini termasuklah memulihkan zakar yang dah mati pucuk.. bukan kerana penyakit ok, kencing manis ke , atau isteri yang patahkan ke, tidak... tapi kerana masalah urat saraf akibat kuat onani di zaman muda. 

Bagi yang kurang keras insyallah menjadi keras, tanpa urutan, tanpa terapi, tanpa apa sahaja lah macam mereka pakai dan jual tu. 

Barang memang sedia rare.. kalah king, sebab king pun takda barang ni.. kalau king mesti lah peniaga jual cekik darah punya sampai ratusan ribu sebab king duit banyak... takkan nak jual harga orang biasa pulak... kalau jual harga orang biasa, malu pulak dia nak membeli kot.... tapi kalau king berjiwa rakyat, insyallah... tok sebut ni bukan king kita ok..nu king kat turki, istanbul, rusia atau bangladesh la ya. 

Berapa ya tok nak letak maharnya... barang dah kompom asli... kalau letak murah macam senang jeee nak dapat balik.... hah.. masalahnya takda dah la , nak dapat balik mai mana... kalau ada peniaga dalam Malaysia ada jual pun tobat tok x beli ..takut... tok pun takut pasal dah pernah "terkena"....

So Macam ni lah... utk halaman ni tok ketepikan dulu diri tok sebagai Tok Mat dan motto blog ni iaitu permaharan termurah.. page ni saja tau... kalau ada yang beli nasib tok la..bukan nasib syiok.. syiok apa benda takda dah... kalau tok jual Rm 2000 pun... dan tok nak ke Pattani cari semula peniaga ni...bukan Rm 2000 cek oii... minyak, hotel, makan minum , belanja,.. Tok ni belum sampai Narathiwat, kat Golok Rm 2000 tu dah hanyut dah... belum sampai Narathiwat.. belum Sampai Pattani nu... dah p sana takkan nak beli 1 barang saja, rugi la kan dah p jauh jauh sana.... Ok la... tok bebel panjang pun tak guna, sat g korang kata tok saja nak mengayat pulak.... tu yang payah.... Tapi tu lah hakikatnya... Kalau peniaga tu jiran sebelah umah takpa gak kan, ketuk pintu je " Bang.. teras pishaaaang ada lagi tak?"..... hahahaha

Kelebihan Hak Keras Zakar / nonek/ bird /penis tu memang nyata... p la tanya sapa pun... India ka, Malay ka, Chinese ka, Arab ka, Thai ka, Indon ka... Tu la jawabnya

Kod Produk : HP CNTPISANG S 20.5
Bentuk : Cincin Teras Pishang
MAHAR : RM 5000

Kalau rasa ia mahal , takpa sekurangnya anda dapat info, mana tahu ada peniaga lain yang meniagakan item yang sama dan murah, silakan. 

HALAMAN INI SAH SEHINGGA 

18/4/2016 ( 11.30Pm)

30 ulasan:

  1. Fuhhhhh...
    Tu dia dah mai dlm blog. Barang yang di tunggu2.
    Lain dari yang lain. :)

    BalasPadam
  2. Kadang2 kita tak dapt memaharkan item2 dlam blog GB ini.
    Tetapi info2 yang berguna. Yang Tuan GB sampaikan.
    Sekurang2nya kita ada pengetahuan. Walaupun sedikit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye betul.. sebenarnya, info & ilmu tu yg lebih bermakna.. ;)

      Padam
  3. Apa2 pun saya mengucapkan setinggi tinggi terima kaseh kepada Tuan Gb. Kerana info2 yang berguna. Tak lah kami di kelentong oleh penjual2 yang hanya pentingkan wang ringgit.
    Terima Kaseh Tok Mat :) :) :)
    Blog GB. 7 stars

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.. Sy kasi 10 star.
      Sbb sy da siasat brkenaan dgn geliga emas. Mmg xde mana2 kedai atau blog pun yg jual beb!
      Terbaik tok muda!

      Padam
    2. Terbaik ah Tuan Kyobona
      Betul tu tak ada blog yang jual atau memahar geliga emas.
      :) :) :)

      Padam
  4. Taraaaaa..oopppsss ayah tarik hand brake...teras pisang!rege?boleh meninggal haha!!

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. heheheeeee...
    Mr, IS
    mulut terus tutup...
    tak apa Tuan..
    Be Happiii. Dont Worrii
    :) :) :)

    BalasPadam
  7. Telan liur ayah tuan benz..ni kalau dapatsenangnya dlm hati kalau beristeri dua seperti dunia ana yg punya..kipidap!!

    BalasPadam
  8. hehehehehe ....
    betul tu Tuan IS.
    :) :) :)

    BalasPadam
  9. Bukan dua tapi empat pun no problem ...
    nanti asek ... keep it upppp jee
    hehehehehe :) :) :)

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah, first time tgk teras pisang.. Mmg terbaik tok.. 😁👍👍👍👍👍

    BalasPadam
  13. Lawonyeee.. info yg sgt2 berguna..

    BalasPadam
  14. Lawonyeee.. info yg sgt2 berguna..

    BalasPadam
  15. tok mat..info yg amat berguna..blh dijadikan panduan didlm kehidupan seharian..terima kasih tok mat...

    BalasPadam
  16. aritu hampir nak perolehi teras pisang dr seorg rakan... tapi sayang tak berjaya sbb item teras pisang ni amat sukar diperolehi... rakan tu pun sayang nk bg... xpe bukan rezeki

    BalasPadam
  17. Oooohhhh...
    Kisah nya....
    :) :) :)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN