Sabtu, 2 April 2016

GELIGA KEBESARAN PANGLIMA







Amacam... ada berani?....

Kaler hitam..... tapi bila suluh hijau pula......selalu kalau hitam kita suluh warna paling biasa ada pun ialah merah atau coklat bukan?.

Ini ialah batu asli dan ia datang dari hasil penarikan Melalui zikrullah dan Kemantapan niat semasa melakukannya, Alhamdulillah bagi tok..ini lah item terbaik minggu ini dan di berikan oleh Panglima Saadim Gunung Ledang. 

Tok pun penin la.... hangpa tau apa benda yang tok penin..... batu hak hitam pun boleh jadi hijau.. ni apa cer ni.... banyak sangat ka org dalam kesusahan la ni?.... sampaikan org sana bagi benda tak masuk akai , batu kat atas ni... tok habaq na... tak masuk akai tok langsung... kalau dia hijau gelap... batu takkan jadi hitam.. dia akan jadi hijau gelap la... 

Sampaikan barang perang pun ada ciri ciri penarik kerezekian.. todia, tak tau nak kata apa dah.... ni mujuq tok dok ganu, kalau dok Johor sekali dengan Ayah Bidi penin kepala. haha... 

Inclusion dalamnya memang lawa habis, sekali tengok macam lukisan paint brush... masuk kaler ka?.. bukan, kalau masuk kaler bukan macam ni , akik ja boleh masuk kaler, ni bukan akik... selain akik drg hanya boleh buat druzy, semboq kaler kat luar sahaja. Akik boleh masuk kaler pasal Urat dia tu dalamnya kosong, dia takda hablur macam Jarum mas, jarum mas... yang emas tu adalah hablur..bukan emas betui. 

Jadi tok persembahkan batu pelik ni untuk anda, kelebihannya :

Penangkal sihir

Buat pakaian perang utk halimunan

Penarik kerezekian


Item ni agak rare... biar pun batu dari alam bunian ni takda mata dok kelip dalam dia, takda cahaya dok lap lap dalam dia... mana ada lagu tu, tu kena p beli kat indon, ada la, masuk air air jadi merah... batu lampu... 

Hak ni memang pelik dalam istilah batyu dan generic batu. Di persilakan..jadi kalau nak batu pelik.. ni lah batunya... org mati ingat ia batu petir, tapi bukan...org mati ingat ia tourmaline..tapi bukan..org mati ingat ia Black obsidian, tapi bukan ....... penin wooo


Kod Produk : GKP 29316
Bentuk : G.Kebesaran Panglima
MAHAR : RM 500


2 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami