Rabu, 5 Julai 2017

MINYAK PENGASEH SIAM ( KILLER ITEM ) SAIZ SEDANG





KUANTITI : 3 SAHAJA


Ini ialah Killer item


Di Ulang semula..... Ini ialah Killer item


Semasa Blog Sawadhithai2u.blogspot aktif... item ini menjadi rebutan dan stoknya tak pernah mencukupi.. Insyallah ada 3 botol ini pun..jika habis Stok lambat lagi yang medium ni.

Di pakai pada diri , di calit atau di masukkan dalam makanan org yang di ingini..jika pakai pada diri.. pakai di Bulu kening kanan dan kiri bagi menggunakan renungan mata..jika mahu kata kata di iyakan, pakai di bawah bibir . 


Actually ada banyak item killer lain..tapi tok tak berani nak keluarkan di sebabkan tok tahu mulut org kita ni banyak jahat jahat sedangkan tok ni niat nak membantu orang.. tapi kalau lambat sangat tok siam uruskan blog dan no akaun dia... nak tak nak tok kena masukkan juga ke dalam blog geligabunian kita ini. Jahat pun jahat la.,..mulut tempayan boleh di tutup..mulut orang?..kau nak jahit hahaha... jahit pun dia boleh cakap lagi kalau dia nak cakap kan.. haha.. Resam manusia. 

Ini di gunakan untuk menundukkan pasangan, mencari pasangan... AWAS... walau ia murah... mujur murah..kalau tok yang jual aku hentam Rm 400 je sebotol sebab takutkan anak anak remaja yang beli... kang kita jual, bini kita yang di palit bagaimana hahah.. sabor je la kan... Tok siam dah hadkan maharnya RM 120..kos pos tok klaim dengan dia la... tok tak makan percent ke...?... tok ni peniaga.. bukan Jabatan Kebajikan Masyarakat, off course la ada percent.. 10% je, RM 12 dari 1 botol.. tak banyak la , nak beli rokok tok pun x lepas..isk isk..kesian kan..huhu tapi tu lah kalau kita nak bantu org ni..kena lah ikhlas dan kena sanggup, insyallah ada kebaikannya. 

PERATURAN 

Item ni mudah saja.. sebab ia takda kod sebotol sebotol... maka lawnya cukup mudah... siapa bayar dulu, dia dapat.. sapa bayar lambat dan stok habis, maka tunggu lah barang baru dari siam sampai dalam 2-3 hari ke, minggu ke... 

So barang ada 3 sekarang dalam tangan tok... Anda hanya perlu Type PAYMENT DONE sahaja menandakan anda dah bayar.


Kod Produk : MINYAKSIAM (M)
Bentuk : Minyak Pengaseh
MAHAR : RM 120


==============================

PERINGATAN KEPADA YG TYPE GRAB

Blog ini membenarkan GRAB anda dalam masa 12 jam sahaja, jika tiada pembayaran maka pelanggan lain berhak Beli dan Bayar item GRAB anda itu. 

Tok dok tengok trend baru sekarang...org PD barang GRAB org lain...... Tok nak kata lagu mana pun tak tau lah... sebab ada org GRAB barang 25hb lepas pun belum ada bayar ... malah dengan senang hati UNGRAB pula.. macam main main.. sedangkan item yang sama tu pelanggan lain nak juga... 

Jadi mungkin lah jika anda tak patuh pada law GRAB tu... yakni payment dalam masa 12 jam... ada 3 tindakan saja tok boleh buat ( antaranya lah ) 

1 ..... Tok Block anda dari blog ini..komen anda tak keluar teruih

2....... Tok Menghalalkan PD terus bagi item yang dah di GRAB erti kata lain GRAB dah hilang kuasa

3....... Tok Block IP dan MAC address anda terus dan anda takkan dapat lagi melihat Blog ini selamanya sampailah anda kena beli laptop, hp, pc baru ( MAC address baru ) 


Jadi Tok Mintalah... anda kena faham..permaharan dengan tok ni pelik sikit... jualan item lain di tpt lain... Customer first, customer king... tapi di dalam blog GBunian.. Kami amalkan cara org bunian berniaga.. Seller first...seller King... Anda kena ikut cara kami atau anda akan kami lesapkan selamanya... itu kira bagus tau ...ada 1 blog tu dia hantar pisau gilette masuk ke dalam perut pelanggan terus...rasanya dia pakai Business Law alam Jin kot hahahaha



33 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Payment done via Paypal
    terimakasih tok

    BalasPadam
  4. Grab tok mat
    -Akmal.

    BalasPadam
  5. Saiz sederhana berapa maharnya tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN