Selasa, 18 Julai 2017

KECUBUNG JARUM HITAM









































































TOK REMBAT


















































TOK REMBAT
















TOK REMBAT
















TOK REMBAT


Yang Tok rembat tu bukan apa.. ia jenis Cermin pelangi dan tok nak buat cincin, dan nanti akan di maharkan siap cincin insyallah


Kecubung jarum Hitam..

Amat bagus dan terbaik di dalam : 

Penghalang sihir dan anti gangguan

Menaikkan aura diri dan memberikan perisai guna guna kecuali minyak pengaseh

Di gunakan komersil di seluruh dunia bagi Witch Apprentice .... tak kira la dalam Malaysia pun, Sihir ni tak kira lah putih atau hitam, asalkan yang luar biasa dan bukan semua orang mampu lakukan, insyallah.... 

Ya... di pakai sajalah, kami dah canai ia menjadi berbentuk bentuk.. buat cincin  terus saja

Kod Produk : KJTAM 187
Bentuk : Permata 
MAHAR : RM 110
( Promo RM 75 )

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ungrab tok..maaf ya..baru je perasan tok nk ikat cincin..sy tunggu set cincinnya

      Padam
  2. 10a seus mengancam tok muda huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah sebab tu tok akan buatkan cincin utknya

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami