Isnin, 17 Julai 2017

AZIMAT WIBAWA
































































































Azimat wibawa

Ada yang kata boleh buat perisai sihir, wallahualam.. tok nyatakan apa yang tok siam nyatakan, lebih2 tak berani la. 

Wibawa dan di segani insyallah ... ingat lah 1 benda... minyak tu ciptaan Allah, metal pedang tu ciptaan Allah, Plastik sarung tu ciptaan Allah dan setiapnya ada kegunaan..jangan anda pandang benda macam ni pelik sangat selagi tidak melihat pokok yang Allah cipta tu sebagai 1 benda pelik ya. 

Esok lusa org masukkan tisu tandas dalam botol 1ml atar dan letak separuh minyak masak.. anda nak pelik la?... ukir sikit ayat siam kat botol tu..pelik la?... 

Jangan pelik.. kerana setiap apa Allah cipta ada kegunaannya, cuma ia bukan datang dari bangsa kita sahaja. Tu belum kita ke Turky, belum ke UAE, lagi dasyat permainan dorang. Jadi jika kita berfikiran luas dan terbuka.. kita akan tahu ni semua dunia sahaja, takda benda yang pelik..nak usaha..pakai, x nak usaha dan x da masalah dari segi kewibawaan..org memang sedia dok hormat , nak projek semua dapat.. tak payah la pakai. Benda mudah dah nak mudah lagu mana lagi bukan?

Jadi Benda berasbab ni utk mereka yang ada masalah.. duit ada.. banyak, tapi bila nak projek, susah dapat. org tak pandang, nak bergaya tak pandai.. bergaya macam dato pun tapi muka org sawah..payah juga.. jadi nak kena pakai benda berasbab bagi naik seri dan wibawa insyallah .. pakai dan berdoa kepada Allah insyallah Allah Bagi. 


Kod Produk : XY-AWB 1207
Bentuk : Azimat Wibawa
MAHAR : RM 100

5 ulasan:

  1. Boleh tak sya nk nmbo whatsapp tok

    BalasPadam
  2. Bergaya macam dato tapi muka org sawah hahahahaha dalam sangat ayat ni tok 😂

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh.. ia adalah sebuah kenyataan yang sudah berlaku

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami