Sabtu, 29 Julai 2017

IKAT NAFSU SUAMI ISTERI



Ini ialah Witchcraft....ala witch craft tu bahasa omputeh, kalau bahasa kita azimat ler.. macam org kita buat jugak la.. cuma yang ni barang siam.. Bomo siam melayu yang buatkan Pakai ilmu siam.. hah tudia.. asik main ilmu melayu, ilmu jawa, ilmu org asli je kan selama ni org kita.. sekarang di GB kita boh ilmu siam pulak..ilmu yang di geruni nun seluruh dunia.. takat ilmu melayu jampi serapah ni bukan la nak kata apa sangat.. angpa tau sendiri la kan. ok. 

Ini ialah untuk Kunci Nafsu Pasangan tak kiralah suami ka isteri ka... benda ni dah aktif.. cuma kalau nak aktif jangan pening kepala pulak. Ia kena akad nama pemilik, maksudnya nanti nak beli tu bagi sekali nama anda bin  / binti ibu... bila anda beli dan miliki. letakkan azimat ni di bawah bantal pasangan anda 1 malam.. kalau takut kantoi, letak bawah katil arah dia tidur la, kalau kanan letak kanan di bawah katil.. 1 malam saja, lepas tu item ni mesti anda simpan dengan selamat..kalau rasa takut di jumpai.. simpan di dalam sebuah kotak kayu atau buluh dan balutkan dengan kain merah..ingat..kain MERAH... 

Ia untuk ikat terus pasangan anda ..ikat nafsu mereka agar tidak curang.. bagus ke main main ikat ni?... kalau anda rasa best pasangan anda curang.. so tak payah la nak berasbab betul x?... 

Ok kita teruskan 

Item ni ada 5 sahaja... di ulang semula.. 5 unit sahaja.. stok dapor takda.. sebelum sampai ke tangan tok ia dah sampai ke tangan org lain dulu yang merembat awal benda ni.. tu Tok siam belum sampai Johor lagi.. 


Barang barang siam pantang 1 ja, jangan langkah sengaja atau tidak..kalau langkah kena beli lain la..ia takleh di pulihkan macam kita punya barang.. tapi anda tau sendiri la barang siam memang power gila dalam nusantara ni... tok dah tulis aturan tu semua.. nanti jangan ada yang wassap tanya pulak, lepuk kang.. 

;p


Kod Produk : LOCKNAFSU 607
Bentuk : Azimat Org berpeluk
Kuantiti : 5 sahaja 
MAHAR : RM 90



15 ulasan:

  1. Hi tok..brg ni ada lagi tak?nak grab 1 tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih ada. Silakan. Boleh direct ke bonda jj

      0127845231

      Padam
    2. Salam tok..maaf lmbt respon..payment suda buat dan detail suda whtsp dgn bonda..tq

      Padam
    3. Tok sy nak bli 1 tok, mcm mana cara nk paymen ye

      Padam
    4. item ni dah habis tuan, tapi better tanya bhgn stok 0178259540 mana tau kalau ada yang belum bayar lagi

      Padam
  2. Stock ada lagi tak...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN