Selasa, 11 Julai 2017

GELANG KUASA KINETIK





SOLD OFFLINE 
NOT AVAILABLE


























==================================================

Ini Gelang yang Di Pakai Tok Muda... NOT 4 SALE buat masa la ni.. design ni ada 1 ni ja. tu saja sebabnya








Demo by Tok Muda


Demo By Mr Baz


Ini is barang baik... gelangnya pun bagus.. energy yang diisikan pun bagus. Dalam banyak banyak Gelang kenapa tok pilih gelang ini... ?

Katakan anda sendiri... tok pakai anda berani tak nak pinjam?... nampak macam gerun tak?


Ya jika barang anda sendiri pun anda tidak akan memberi orang pinjam bukan?... Dan gelang ini di pilih kerana energy yang di berikan kepadanya bukan untuk suka suka walau boleh untuk suka suka pun hahah. penin ke?..jangan pening..

Anda bosan dan tension anda pegi beli Spinner ..betul?... org tua pun main spinner.. Kami org mistik ada juga spinner kami... Tengok la video di atas ... macam mana rupa spinner kami.. 

Ada orang menyatakan tenaga kinetik ini is NOTHING... sebenarnya mereka ini ialah ajen Freemason a.k.a ajen dajei... Manusia di lahirkan sudah punya energy..dan ini ialah cara membuktikannya dengan kaedah paling mudah... mereka menyatakan nothing tanpa mereka berfikir..ini bukan pakai tali halus..ini bukan rekayasa,,,ini bukan trik... ini ialah dari energy tubuh manusia yang tidak kelihatan di mata manusia... dengan kata lain ...ia GHOIB...ilmu GHOIB...

Sedangkan Allah memberi kita akal untuk berfikir , tapi dengan mudahnya mereka berkata NOTHING... org buat silap mata tepi jalan dok p tepuk tangan, walhal pakai trick..org buat demo tenaga kinetik dia kata nothing..nampak tak JAHAT depa ni kat mana?.... Nak jadikan manusia ni lemah dan mudah tunduk kepada mereka. 

Tenaga kinetik ini nak uji mudah saja... Anda ambil 1 straw... anda KENA gesekkan di TAPAK TANGAN...INGAT .... TAPAK TANGAN....... ada yang pakai tisu..buat apa?... tu tenaga benda lain..bukan tubuh badan kita... 

Gosokkkan di tapak tangan sendiri sampai panas, kemudian letakkan ia tengah tengah di botol.. dan uji.. dekatkan jari... 

Jika tiada apa apa, atau lemah anda antara yang WAJIB ambil gelang ini... Jika kuat..maka tak perlulah... 

Gelang ini di bekalkan dengan energy dalaman tok dan bila anda pakai. ia akan menyerap ke dalam tubuh badan anda dan akan bersebati serta mengaktifkan tenaga anda sendiri. Tenaga di gelang tidak berubah.. lupa tok nak bagitau Tuan Gunawan semalam bahawa tenaga di gelang tak berubah, ia menyerap namun ia bercambah semacam bakteria Amoeba ... 

Tenaga ini mampu anda janakan sebagai :

Perubatan kepada sakit tubuh badan org lain dan diri sendiri..cuma pegang sahaja dengan lama, kesakitan akan di serap

Perubatan penyakit barah, leukemia, Migrain, Gangguan ... 

Pengisian kepada barang

Benteng sihir

Jurus jarak jauh

Pukulan jarak jauh

mentransferkan energy ke item jualan agar ia menjadi pelaris

Perisai Sihir 

Menyembuhkan pesakit dan binatang yang sakit

Dan macam macam lagi....

Energy ini unlimited dan sesiapa pun boleh memakainya jika ingin mencuba. 

Tapi awas, sekiranya tenaga anda menjadi terlalu kuat 1 ketika nanti, anda tak boleh pakai hp, jam tangan dll. Rosak. 



Ini ialah antara rahsia kenapa org bukan islam mampu melakukan rawatan, mampu menggerakkan item tanpa sentuhan, mampu levitate ( terbang ) dll.... mereka tidak membaca ayat ayat Al-Quran..namun Allah itu adil.. semua manusia tidak kira ugama dan bangsa, sudah Allah Bekalkan tenaga ini dan tenaga ini di panggil tenaga kinetik iaitu tenaga yang tersia dari tenaga Haq ( Roh ) . Dan malangnya manusia cakap NOTHING???...tau pasai apa?..pasai dorang tak pandai nak olahkan .. so what da point dorang kaji... tapi bagi ahli mistik, tenaga ini mempunyai 1001 guna.. 

Ah malas nak baca baca bagai... pakai saja telapak tangan dan fokus serta niat... insyallah sembuh. 


INGAT...tok ulang semula...... Gosokkan Straw di TELAPAK TANGAN..bukan tisu atau kertas... baru anda tahu energy badan anda sejauh mana. Sekiranya tiada..maka silakan. 

Setelah tubuh badan anda mempunyai energy ini baharulah sempurna terutama pengajian perubatan alternatif anda atau anda kini adalah seorang ahli supernatural. 

Dan kenapa tok kata kena gosok di telapak tangan?... kerana bukan semua org mampu mengeluarkan energy mereka dari tapak tangan..bukan semua. 

Jika nak ambil by COD, tok berada di Kuala Lumpur sekarang..silakan tanya ustazah..dan jika nak ujinya, sila bawak botol air sendiri, dan straw sendiri.


Kod Produk : GELANG KUASA XY 1007
Bentuk :Gelang Kuasa
Peratus Energy : 100%
MAHAR : RM 2000

KING PROMO : RM 1600

7 ulasan:

  1. jika nada ada mencuba di rumah macam tok ajarkan.. cuba bagitau sini energy anda slow ke, laju ke, atau takda langsung.

    Tapi ingat, mesti gosok di tapak tangan sendiri ok. kalau di kain memang jadi aje.. tapak tangan.. kemudian yang dh kuat ni baru tok boleh ajar mcm mana nak guna kan ia

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau xda atau lemah baru wajib beli kalung atau loketnya... sebab tenaga ini tidak akan dapat anda kuatkan sendiri atau pakai medium2 lain.. lihat usia anda... 30-40-50 atau 20... 20 tahun energy anda cuma separas itu?.. owh menyedihkan... so mari kita ikhtiar

      Padam
  2. Ada tp slow...ada latihan ke tok utk kuatkan...
    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada latihan tapi makan masa berbelas tahun lamanya, jika anda lihat di utube mat salleh amik masa 11 tahun untuk menguasainya.

      Kerana itu gelang ini di wujudkan

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN