Ahad, 16 Julai 2017

AZIMAT CINTA





























































































Antara produk siam yang terakhir di maharkan di sini sebelum semuanya di restock semula kembali kelak. 

Yang masih ada ialah stok stok dapor yang available di dalam simpanan tok.. yang mana tak habis akan serah kembali kepada Tok siam semula. Jadi jika anda ada nak benda benda yang pernah di maharkan di blog .. sila lihat jumlah stok dapornya dulu atau tanyakan kepada Wife tok, kerana sememangnya tok x campur dan tahu berapakah stok yang masih ada. 

Ini ialah azimat cinta yang tok holdkan dan sebenarnya nak di jadikan item last meletop selepas azimat cinta lepas . Kecil dan senang di bawa. 

Barang siam ni tuan tuan, tak susah macam barang barang yang di maharkan di dalam Malaysia..nak amalan la, nak di jaga la apa semua.. Tok siam dah bikin semua, kiranya pakai saja.. org siam dok pakai tu ada bawak amalan apa apa ka?... dorang pun main balun pakai saja, dan kita lihat terus menerus pakai..org cina pun sibuk dok pakai .. melayu pun dok pakai lama dah dari kalangan ayah ayah kita, kita saja tatau. 

Ada cangkuk atas tu, maksudnya kena di pakai sebagai kalung, atau di gantung ... niat off course kena... bila dah beli tu makanya dah berniat bukan?... kalau xda niat xdanya nak beli , betul x?.. 

Ok.. semoga anda dapat insan idaman anda dan gunakan ia di jalan kebaikan. 

Boleh juga kalau nak boss suka sayang ke kita.. niat.. 


Ni saja da, stok dapor brg ni takda... 



Kod Produk : XY-AC 1307
Bentuk : Azimat Cinta
MAHAR : RM 115


3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN