Rabu, 26 Julai 2017

AZIMAT BERTUAH








































































SOLD OUT
Aidil

















SOLD OUT
Gunawan A

Azimat bertuah...

" Tuah Ayam nampak di kaki, Tuah Manusia siapa yang tahu " Ya kan?.... tuah ni... bukan bergolek sendiri... tuah ni umpamanya mendapat sesuatu yang tidak di sangka sangka.. buat kerja 1 hari ingatkan dapat RM 100, tapi rupanya RM 1000.. haa itulah yang di katakan tuah. 

Insyallah dengan asbab Biji sejenis tumbuhan ini ( jgn tanya tok biji apa , tok tatau ) insyallah pemakai akan beroleh tuah rezeki tidak di sangka sangka. 

Ni kalau simpan tak nampak sangat macam azimat kan... pakai di bag boleh, di pakaian boleh buat keychain. 

Barang ni ada bayak ni saja dan tok nak maharkan murah murah saja. 


Kod Produk : ATUAH 267
Bentuk : Azimat Tuah
MAHAR : RM 50

27 ulasan:

  1. Balasan
    1. Salam tok muda...payment done...sat details send ke WhatsApp

      Padam
  2. Balasan
    1. PD..anto detail ikot wasap ke m.baz

      Padam
    2. terima kasih na, hantar ke 0127845231

      Padam
  3. Balasan
    1. Tok..1a dah jelas x maharnya?..sy nak tf mahar utk 1a ni

      Padam
    2. Fast grab 1a payment done

      Padam
    3. dh PD kt baz td, boleh check jam brapa kt resit

      Padam
    4. tu la, banyak kali pesan.. tulis PD selepas payment, pelanggan lain keliru

      Padam
  4. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Tok payment dh wat tadi.. Details saya dh wassup pd wife tok

      Padam
  5. Waow sekali buka dah habis. Bertuah laa lepas ni siapa yg dpt. Tapi ingat naa itu barang tadak kuasa yg berkuasa hanya Allah. Itu brg hanya sebagai alat menjadi asbab bg mendapat tuah. Nak pegang besi panas kena pakai pelapik. Pelapik tu sebagai alat shj utk menahan drp panas bkn pelapik itu ada kuasa yg berkuasa hanya Allh. Sekadar peringatan utk semua dan sya juga supaya tdk tergelincir dr akidah

    BalasPadam
    Balasan
    1. haa betui tu , buat newbie newbie di sini yang tu kena jaga jaga dan beringat..ni semua usaha kita sahaja dan Allah yang mengizinkanNya. Jangan taksub kepada selipar yang melapikkan kaki dari duri dan batu batu , tapi yakin kerana Allah izinkan baru lah tak terkena.. kalau Allah x izin. tembus juga

      Insyallah

      Padam
  6. Assalam tok..ad stok dapur x..hmmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stok dapor xde tuan.. Kalau ada rezeki tuan ke depan in sya Allah.

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami