Khamis, 20 Julai 2017

PENGGERUN JIN (KUANTITI TERSEDIA: 16)






Penggerun Jin..

Alhamdulillah Tok lancarkan item Tok Siam yang di perolehi semalam untuk anda. 

Item ini mempunyai isian Zikrullah Tok siam sendiri dan semua jin jin siam pun dah di kosongkan di mana anda boleh dan bebas membawanya ke mana mana pun walau pun untuk bersolat.

Ia mampu anda gunakan sebagai medium perubatan dan medium penangkis gangguan jin dengan izin Allah SWT. 

Item ini di bacakan ayat ayat tertentu melalui bantuan sahabatnya Tok Siam Iaitu Syeikh Yusof Di Yala seorang pemangkin madrasah yang di miliki sehingga ke Pattaya ( Gabungan Madrasah Pak Engku Malaysia )

Pembelian item ini mempunyai dana bantuan kepada madrasah2 berkenaan untuk mereka membeli makanan, kain baju dan menambah infrastruktur bangunan.

Sebenarnya tok nak masukkan lusa sahaja, namun memandangkan tok ada kem pada 21hb sampai 24hb dan keduanya tiada siapa pula nanti nak menguruskan dana dari sumber pembelian anda untuk di salurkan kepada mereka, maka tok masukkan pada malam ini juga. 

Semoga pembelian anda ini membantu mereka tahfiz tahfiz Al-Quran dan meringankan bebanan mereka di sana. 

Sekiranaya untuk perubatan anda boleh gunakan ia dengan mencucuk hujung ibu jari ( jangan kuat la ) syarat sahaja sambil membaca ayat ayat suci atau ayatul Kursy bagi ikhtiar penyembuhan

Boleh juga anda pegang hujungnya hulunya dan memasukkan sedikit ke dalam air dan di beri minum kepada pesakit. 

Insyallah mudah mudahan perubatan anda berjaya, sumbangan anda menuntun anda ke syurga dan doa para anak anak tahfiz sentiasa bersama sama anda. Insyallah


Kod Produk : XYPENGGERUNJIN
Bentuk: Azimat Pedang
Kuantiti : 16 Unit
MAHAR : RM 250



SOLD OUT
Titisan



Sebanyak RM 150 Sumbangan akan di dermakan, sekiranya anda TIDAK MAHU menderma atau wang tidak mencukupi, jangan paksa diri.. Bayar Sahaja Kepada kami RM 100 untuk kos permaharan item ini ( Habaq siap siap )

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN