Ahad, 16 Julai 2017

CINCIN TATAU BATU APA

























SOLD OUT
RAJ







































SOLD OUT
ALOPS




















Lama dah dok hold bukan pasal apa..pasal tok dok cari, apa kebendanya nama batu ni..nak kata delima , aih bukan dia... main main ketuk ke cincin, batu pun tak kenai, ni apa dia ni tok muda, juai batu 5 tahun dah , batu pun tak kenai hahaha... minta maap lah tuan tuan.. lagu tu la kalau kita dah biasa dok main alam ghoib, sekali p dok main dengan alam nyata , dok depan kedai batu org kita jadi macam org bodo, tak tau apa apa.. kalau dalam hutan aku la raja..tapi kalau dalam kedai aku la pengemis.. tu la tok muda ni... Depa kat taman kerang tau la betapa bengongnya tok muda di depan kedai depa..dok tanya..ni batu apa..tu batu apa.. macam org tak kenai batu oo..bukan buat buat, memang tak kenai..kalau sebelum ni, sebelum tok muda berikrar di facebook tok muda nak keluar kawasan nak BANTU peniaga melayu kita yang la ni SALE kurang...tok muda p hutan ja, huluq tangan ja ada org bagi siap nama, siap kegunaan bagai semua... ni bila kita keluar kawasan ja nak BANTU org kita, nak BANTU org Melayu ISLAM berniaga... kita jadi org bodo.. hahaha.. tak pa la.. insyallah selagi anda ada di sini..sama samalah kita bantu peniaga melayu ni... Sapa lagi mau bantu?... siapa?.. habaq mai ke cheq sat... 

Jadi dah dok lama dalam simpanan tok, maka huish payah sangat maka tok pun buat isian la dan siap kuncinya dari Asma'Allah ( AsmaUlhusna ) la. Kelebihannya insyallah amat amat amat ampuh sebagai : 

Penggerun

Penunduk

Penakhluk Jiwa


Jangan kata atau tanya setakat mana keampuhan dia... hanpa nak PERSOAL 99 Nama Nama Allah ka?... dia mudah... kalau yakin, TOBAT jadi...kalau tak YAKIN..pakai la cincin bapak Jin pun. x jadi punya... kunci dia ialah KEYAKINAN..insyallah



Kod Produk : C1 21617
Bentuk : Cincin 
MAHAR : RM 70





8 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami