Isnin, 10 Julai 2017

CICAK EKOR BERCABANG PENARIK KEKAYAAN SIAM
































































Kuantiti di halaman 5 sahaja.. stok dapor cuma ada 0 sahaja.. 


Ekor bercabang 2.. antara item rare hari ini, alhamdulillah... dulu masa tok jadi runner...org nak sangat la benda ni.. buat kerja apa mudah kononnya.. buat apa senang.. mudah takda masalah.. duit mudah masyuk.. tapi rasa macam betul juga sebab ramai member tok yang simpan la ni kaya raya , ada yang 1 tu jadi taukey landskap di KL. Dulu kerja dengan orang saja.. la kaya dah.. ya rezeki dari Allah jua.. tapi ingat..tanpa usaha.. x kemana.. apatah di DUNIA MELAYU kita yang penuh hasad dengki ini... Tok juga dah jumpa ramai taukey taukey yang sekarang dah jadi taugey sebab depa kata dulu main benda ni karut, sekali depa tersadung sebab pesaing rupanya main benda benda macam ni.. tersadung la.. macam tok cakap rezeki Allah jua bagi..tapi takda usaha..tiada apa apa.. Bagi Allah Taala ..kita ni hidup untuk di uji.. kaya pun ujian, miskin pun ujian juga... jadi sentiasalah beringat dan jangan sombong bila kaya, banyakkan sedekah. 

Item ni adalah petua.. jangan pegang sangat ni kuat sebab barang siam.. dari jam 9.00am tadi masuk barang..tu semua barang bersifat petua... bomo kita pun pakai gambar ikat dengan benang betul tak?.. cuma memang barang siam ni , petua dia handal ...  sebab apa...?... tu kena baca Buku MALAYONESIA. asal usul Malaya ni dulu dari mana sebahagiannya... baca baru paham kenapa dan mengapa... 

Kalau anda ada masalah buat apa selalu ada sangkak.. insyallah cuba lah .. anda tidak akan menyesal pun ...mungkin jika anda tidak lupa, anda akan mengucapkan terima kasih kepada kami berdua ytok dan tok siam. Org ucap terima kasih pada kami takkan kami nak minta duit, mestilah di balas dengan "sama sama "... Tak kaya kami jual benda ni walau RM 5000 pun... yang bakal jadi kaya anda..bukan kami... jadi pikir pikirlah ya.. 


Insyallah tok siam kata nak lepas murah murah kepada customer tok muda sebab tok muda berjaya jual banyak barang dia.. bertuah juga anda banyak mahar di sini, jadi dia gembira harga pun murah insyallah. 


Kod Produk : XY-CE2 907
Bentuk : Cicak ekor 2 
MAHAR : RM 200


6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN