Ahad, 30 Julai 2017

MANI GAJAH TERUNA GRED SUPER






SOLD OUT
MURSHID AHMAD























Ada 2 sahaja..maaf ya jika tidak mencukupi.


Item di atas adalah di dalam kelas Mani Gajah Teruna King Hyper Rare dan jenis ini dalam rekod GB 5 tahun, ia cuma beberapa kali keluar, x salah tok muda, x sampai 5x pun keluar, selalu otai Iblis singa la yang rembat, tok pun tatau lah apa dia buat dengan MGT KING ni, itu urusannya , tok suka bila orang bahagia dengan item permaharan tok alhamdulillah. 

Mani Gajah Teruna King Ini sukar di perolehi, Warnanya merah mengancam, Uratnya lawa lain macam, Sinarnya membuatkan permata lainnya terancam. Silap hari bulan pemakainya dah tak pakai batu lain dah, dok pakai yang ini saja.. 

Kekuatannya... ?... sejak ia di temukan.. kajian demi kajian, ujian demi ujian, testimoni demi testimoni, maka tok memilihnya sebagai Mani Gajah kelas paling terkuat di dalam kategorinya di dalam medium pengasehan. 


Kod Produk : XYMGTS2907
Bentuk : Mani Gajah Teruna Grade KING
MAHAR : RM 300

18 ulasan:

  1. Payment done via maybank2u
    Reference number 4620996290

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Huhuhu ade org ni bkn mani gajah. Ni btu akik padan merah dieorg nk perbodohkan org je

      Padam
    2. Kalau drg jual batu akik merah lain dgn harga mani gajah dorang rugi tuan, sebab akik merah ni ada 1 jenis lagi namanya akik yaman, akik yaman lagi ler mahal dari mani gajah ni. rugi la jual dengan nama mani gajah hahaha

      Padam
    3. Aih mcm2 skp manusia k sy open ye tok sy tok harimau sy pon jual btu cincin brg tok sy pon ade ambik tpi sy x ambik semua bila org nk bru sy grab k tok maaf ye klau sy bersuara skit
      Mcm korg lh air mineral kt ade nma mcm2 syarikat pon lain2 bila korg nrg dok kt korg so brg korg punya ke org punya fikir sblum ckp. So sma he sy bila brg kt tok mat n sy jual x ade mkslhkn tok sy hrp up yg sy tulis ni

      Padam
    4. ya betul tu tuan.. actually bukan apa, drg tak dapat brg kita ada tuan, x dapat atau tak dapat jual harga kita jual tu je la sebenarnya.

      Sebenarnya bukan tuan sorang peniaga amik sini, ada lagi , dropship pun ada dok meniaga di mudah dan instagram. Tok x da masalah rezeki kita cari sama sama, anda nak jual berapa tu hak anda lah. asalkan bahagian hak tok di sini terjamin.

      Biar lah apa org nak kata.. kalau drg nak tgk akik yaman, tok ada.. malas nak bawak keluar, harga mahal, warna merah macam di atas juga.

      Cuma org tak paham, akik ni nama famili batu.. dalam dunia ada 2 jenis famili batu

      1. akik
      2. kristal


      Zamrud tu tergolong keluarga kristal, kenapa kita tak panggil kristal?...

      Mani gajah dan akik yaman tergolong dalam keluarga akik.. keluarga akik ni ada 21,000 jenis..mcm mcm termasuk jasper.

      Delima dalam keluarga Kristal juga...kenapa tak panggil kristal delima?...

      Tu lah org kita ... dorang meniaga batu tapi drg sebenarnya tatau pun apa drg niagakan... kurang kurang beli buku gemstone dan baca, baru kita ada ilmu. Tambahan dunia melayu ni lagi lah pelik2.

      Batu taat wali / tok wali..lama dah di kenali dengan nama tu.. tapi masuk zaman la p patern nama baru tabasheer. bukan salah pun. x jadi kesalahan..

      Cakap dgn depa, kalau jadi kesalahan , p report polis hahaha, kalau cakap banyak tak guna, sat g kot makan saman.. kot baru nak naik meniaga , Allah tarik balik bagi ke org sebab kena bayar saman.

      Benda bab batu ni bebas. Tok tau golongan yang dok pegang sangat bab akik kristal ni.. golongan yang sebenarnya takda ruang utk dorang di dunia perniagaan mistik.. drg dah mulakan niaga mereka dengan operandi sains gemology, maka teruskan la..kita di sini modus mistik... bila drg tgk drg tak maju, kita maju... mula la nak cari akai nak kata itu dan ini.. std laaa.. dulu depa x sekolah tgi mana.. la ni juai la batu.. pulak tak nak belajar beli buku dsbgnya tanya org lama lama ka apa ka... dorang ni dah sekuler dah.. kita tak mau terikut mcm tu .

      Bila kita ikut ibarat kita lawan apa yang Allah kata Kun Fayakun.. kaka jadi ..jadilah... Allah nak bagi kelebihan pada batu permata..bukan sampah dia cipta di dunia ini..

      Jadilah org org yang bersyukur

      Padam
    5. Tq sy pns lh skit dieorg ckp. [31-7 6:03 PTG] ‪+60 12-596 06‬: Salam tok dpt mna. Btu cenderawaseh tu
      [31-7 6:08 PTG] tok harimau 🐅: Tuan brmnt ke
      [31-7 6:08 PTG] ‪+60 12-596 0‬: Batu kepunyaan tok ke atau org yg punya
      [31-7 6:08 PTG] tok harimau 🐅: Yg sya
      [31-7 6:24 PTG] ‪+60 12-596 16‬: Bkn yg tokmat punya ke
      [31-7 6:26 PTG] tok harimau 🐅: 😓
      [31-7 6:52 PTG] ‪+60 12-596 16‬: Awat tok
      [31-7 7:01 PTG] ‪+60 12-596 6‬: Brg 50 jer tok mkn atas angin 250..ihs2.. btoi ka tok
      [31-7 7:21 PTG] ‪+60 12-596 0916‬: Tok tipu jer ni.. kmi dh tnya tokmat sendiri..
      [31-7 7:22 PTG] ‪+60 12-596 16‬: Btu tu tokmat yg punya.. nk brniga pun biar laa iklas tok..
      [31-7 7:22 PTG] ‪+60 12-596 16‬: Ada org dok siasat..
      Ok hro2 ade yg bca. Ok sy beli brg tok mta g. harimau dngn harga rm 50 sy jual 250 mkn atas angin huhuhuhu we fikir lh mmg nma aq mkn angin harga batu bkn tentu klau msa ni aq jual 150 ke kn nnti tok mat naik 200 lbih kn aq nk jual dngn harga tu fikir sebelum fitnh aq n aq ade hak kn nk jual brpa

      Padam
    6. xpa, tok pun dah bagi izin sesiapa nak beli dan juai semula kan. so takda masalah la. terpulang pada reseller , tu hak mereka. Tok di sini kita supply.. sapa yang tau blog ni mujur.. masalahnya masih ramai belum tau lah. jadi pelanggan di sini mempunyai banyak peluang luas utk resell

      Padam
    7. Esok sy bank in alhamdulillah ade yg nk sy nk no ustazah untuk bank in

      Padam
  3. Balasan
    1. Sebab tok rimau grb offline. Wassap wife tok 0127845231 tadi dia dok tya tok pasal tok rimau

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami