Khamis, 13 Julai 2017

PELARIS DAN PENUMBAL






































SOLD OUT
TUAN NIEZAM


Sesuai bagi mereka yang selalu kena SANGKAK, buat apa tak jadi kerana buatan orang.. NAH..apa kata anda pulang balik sangkak tu kat si pembuatnya?... bagaimana nak pulang, sangkak ni bukan benda nampak... ni la caranya , pakai sahaja insyallah. Sihir ka apa ka insyallah barang yang di olahkan dari ciptaan Allah ini mampu menumbalkan kembali sihir dan apa jua sihir yang orang tujukan.. dalam kepala anda la kan.. mana lagi kuat , sihir org melayu ke, org asli ke, org siam ke?.. hah ..tau pulak jawab sendiri, so jangan tanya lebih dan tok pun tak mau cakap lebih... sebab masa menulis ni pun dah jam 5.59am , nak kejar subuh ni , x solat lagi ni.. ok

Ia juga untuk pelaris..maka bagi tok sesuai bagi pekedai, peniaga yang kena sihir atau nak elakkan sihir..ingat..JADIKAN ia semacam Alat... HP anda pakai tu...bukan islam buat... tapi anda pakai juga kan..?.. hah...sama lah..apa yang x samanya dengan barang siam ni..pikir

Item ada banyak ni saja......semua item siam hari ni takda stok dapor.. ni last stok.. kalau nak, sekarang lah..kalau x nak.. ke depan belum tentu ada.. tok muda tak jamin


Kod Produk : XY PTPBL 1207
Bentuk : Azimat Penumbal
MAHAR : RM 100( Siap kos pos)

18 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami