Isnin, 31 Julai 2017

PISAU TEMPUR JIN SETAN









Ada 2 sudah sold 1.. 

Ini untuk tempur jin dan setan. 

Bagi tok kegunaannya lebih kepada Ilmu Hakikat dan untuk mencapai hak mutlak ilmu hakikat, maklumlah siam banyak pakai ilmu hakikat macam vodoo tu.. hakikatkan vodoo tu org dan mula la nak tikam sana sini, kepala la sakit kepala org yang kena, cucuk tangan dan kaki nak bagi sakit tangan dan kaki, cucuk mata nak bagi rabun atau buta, cucuk jantung kasi mati terus...apa pun atas izin Allah Taala juga dan base on sejauh mana fokus dan keyakinan anda. Jangan buat org yang mulia sudah la. Gunakan untuk mengurut org ke , ubatkan org ke. vodoo tu la na. 

Pisau ini di gunakan hakikat bagi mendapatkan mutlak ilmu hakikat yang hakiki, caranya jika anda berdendam dengan seseorang , lihat pokok pisang dan bayangkan org yang di dendamkan.. fokus biar tajam sampai nampak benar pokok tu adalah mangsa, dan tikam, niat tikam 

" Bukan aku tikam batang pisang, aku tikam....nama.... " 


Biarkan pisau di situ dan lihat esoknya jika ada percikan darah maka org itu kesakitan, jika meleleh air bewarna merah, maka akan terima perkhabaran kematian. 

Tapi ingat, lakukan ia juga di jalan kebaikan dan biarlah kena dengan hukum hudud , murtad ke , fitnah org ke..haaa baru dia , baru ngam 


Kalau nak buat lawan jin untuk perubatan, lalukan di tubuh pesakit sahaja insyallah jin di dalam badan akan lekas lari keluar, jika mahu melakukan bedah batin, alaskan daun sireh dan belah lembut ..hah bab tu org bedah batin paham dah macam mana kaedahnya. Ya maksudnya tak perlu isian lah, pakai pisau ni pun boleh insyallah 


Lain kegunaan..payah sangat.. p rodok terus org tu, lepas tu masuk jail.. jangan kata tok ajar pula.tok x ajar, tok sebut saja na. 


Jangan buat ilmu hakikat ke atas tok pula.. ni dah di kunci agar tak dapat di buat ke atas tok, kalau buat makan diri sendiri hehehe. 



Kod Produk : PTJS 3007
Bentuk : Pisau
MAHAR : RM 100

4 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami