Selasa, 11 Julai 2017

LEKLAI HIDUP DAN SEGAR



SOLD OUT
TN AZRUL
















SOLD OUT
JUMAT 





















































SOLD OUT
FAIZAL KHALID

















































SOLD OUT
AWAN ZIK
















SOLD OUT
MOHD FAZRI



Loket leklai ini asalnya ada 15, tapi tok pilih pilihkan leklai yang masih aktif dan hidup serta aktif. di mana ia boleh beranak pinak lagi jika di letakkan dalam madu atau di letakkan sedikit madu

Ya ..leklai ni makannya madu.. Leklai yang aktif, permukaannya berkilat dan kelihat unik sekali..menawan. 

Jika anda letakkan madu asli di permukaannya atau anda rendamkan separuh badannya ke dalam madu, ia akan keluar bintil bintil dan keluar anak leklai baharu yang di Panggil LANGGALAM atau di Siam di panggil NAGA LEKLAI. Naga leklai sebiji Rm 450 tuan tuan... kalau di Bangkok itu sendiri Naga Leklai 3 Biji Ialah USD 480. 

Leklai hidup ini mempunyai kelebihan alami semulajadi tanpa di mandrem kan pun sebagai medium kekebalan tembak. Seorang guru menjelaskan apabila senapang aatau pistok di halakan kepadanya , serbuk bahan api di dalam peluru akan menjadi sejuk dan ini akan menyebabkan Apabila picu di tarik peluru gagal di lancarkan. 

Sila lihat video di bawah :




Bukan kerana leklai dari Thailand ini Power kerana di mandrem sami, namun kerana leklai dari Gua di Thailand ini lebih berkualiti dari mana mana leklai di mana mana negara pun, Malaysia pun ada leklai. 

Sama seperti delima..delima ada di Afrika, burma, dll.. tapi yang terbaik ialah dari Burma. 

Leklai Malaysia lebih kelihatan Kelabu asap, sementara Leklai dari Thailand lebih kehitaman dan berkilat cantik. 

Antara 15 unit leklai ini, hanya di atas sahaja yang lulus di dalam ujian tok muda dan mujurlah ada sedikit pengetahuan tentang leklai ini yang tok pelajari satu ketika dahulu. Jika main sembrono ambil saja, pastilah mengundang kerugian semua pihak. 

Jika anda mahu mengujinya. Sila letakkan di Binatang dan silakan tembak, ya mesti menggunakan senjata api jenis leklai ini kerana ia bertindak balas dengan bahan api di dalam peluru. Kata Guru Tok Pak engku yang Juga Berpangkat " Dato" Di Thailand Leklai ini makannya madu dan ia untuk persiapan perang senjata api

Di Thailand Bila di kira rakyatnya katakan 1000 penduduk.. sebanyak 998 memakai jenis leklai ini.. peniaga, org biasa, pemandu, anak anak sekolah , guru dan sebagainya..anda sedia maklum bahawa Thailand belum aman dari pemberontakan, maka berjaga jaga itu perlu... Persoalannya....mengapa mereka memakai leklai dan batu bukit nuri?... mengapa tidak benda lain?... mengapa tidak di pakai azimat berbentuk kain ke, cindai ke?... ya kerana mereka telah melalui detik detik cemas, sudah tentu semuanya sudah di gunakan dan pada akhirnya , leklai juga yang menjadi pilihan yang sesuai untuk menggelakkan peluru tidak bermata. 


Kod Produk : L.LEKLAI 1007
Bentuk : Leklai Hidup
MAHAR : RM 100


Maybank 551016691626 My Gemstone 

0127845231





18 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. 5A payment done info sent to Ustazah

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN