Rabu, 11 Julai 2018

PASAR MISTIK TAMAT DAN TOK MOVE ON

Assalamualaikum wbt semua

Tahniah kepada tuan gunawan dan tuan kayroll kerana dapat juga grab ole ole pasar mistik.

Pasar mistik sudah tamat.

Tok akan beralih sebentar lagi kepada beberapa item yang sudah tok miliki dan ada yang sudah siap sebagai cincin.

Murah murah cincin Perak 10 tadi di pasar mistik.. ada 3 grade Perak. Grade terbaik Perak 10 sebiji baru RM 80-100.

Ramai peniaga turun.ada dari Perak, dari kl, dari ganu, Kedah pun ramai, blogger dan peniaga fb.

Ada 1 pakcik tu peniaga di Kuantan borong cincin Perak 10 sebanyak 10,000 biji dari 4 peniaga. Ini mesti Taiko giler ni.

Nak ambil gambar tak boleh boh.. kita angkat HP nak ambil gambar barang pun org Dah hulur tangan suruh simpan.bagitau dia mau ambil gambar barang. Baru dia okay.itu pun dia pantau kita habis habisan. 

Memang rugi lah siapa yang tak grab barang kat sini

Ramai peniaga mistik yang konon tarik ada kat sini tadi. Semua pakai cap beb.. hehe. Tapi Tok kenal mereka. It's okay bro.. u jalan u. I jalan I okay.

Hari ni ,esok atau paling lama mereka simpan barang sebelum jual maybe 1 minggu.. sebab tok dah reveal sini. It's ok lah..bukan aku Aku reveal Nama pun. Lek arrr. Naik banyak barang mistik...

Barang melayu ada tadi tapi banyak gila sold out.wafaq Indon pun habis kena borong dalam masa sekejap saja.

Semasa tok kat sini .menyedari ramai yang tak suka kehadiran tok.ada yg menunjukkan mimik muka tak suka bila nampak tok. Ye lah..Dorang takut tok reveal sumber dorang.sorry beb...aku bukan kaki dengki macam korang buat dekat aku selama ni.

So korang nak kena tau 1 perkara... Korang cuit aku... Lepas ni... Memang aku akan reveal habis habisan , Sumber aku banyak lagi . Kalau tempat ni di reveal...Habis lah korang... Amacam.. best tak kena ugut hehehe...

PASAR mistik ni beroperasi selama 3 hari sahaja di sini sebelum ke Kuantan.

So sesiapa yang nak barang apa apa. Silakan wassap bonda. Kalau nak beli banyak lah okay. Sebab sini utk beli banyak banyak. Bukan beli 1 barang. Cuma tok guna combine item .so dapat ambil itu sikit. Ini sikit


Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN