Jumaat, 13 Julai 2018

MINYAK MULIA KAYANGAN

Assalamualaikum wbt

Ada sesiapa inginkan minyak Mulia Kayangan Yang ada di dalam tempurung kelapa itu, dan proses semulajadinya berlaku di depan mata mengeluarkan minyak untuk kemuliaan, pengasehan, pelarisan dan 1001 macam kelebihan?

In Sha Allah Cuma ada 3 sahaja Dengan setiapnya RM 500... sudah di tolak yang sudah di pesan Tuan Sharom.

Terima kasih

22 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok. Saya ada persoalan. Smlam saya ada sahkan kematian seorg hamba Allah. Semasa saya sahkn tu saya terlupa utk tanggalkn cincin geliga putera habeq n guts. Kebtulan geliga panglima nayan pun saya bw skali dlm porch bag tp disimpan didalam pundi. Persoalannya tok adakah aura kesemua batu tu berisiko utk di sedut kedalam jenazah kosong tersbut tok. Prosedur pengesahan kematian tu berlangsung kira2 5minit sblum saya kluar dr rumah tersebut. Mohon pencerahan tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt . Aura masih selamat selagi badan jenazah masih panas dan ototnya masih bergerak gerak untuk proses kejang.

      Jika selepas proses ini di mana selepas manusia meninggal, ototnya bergerak gerak dan masih panas... maksud tok ialah selepas proses ini baru pegi cek, maka auranya tersedut ke dalam jenazah yang kosong tiada roh itu

      Ia akan ambil masa 41 hari untuk pulih jika buat biasa sahaja

      Ia akan pulih dalam masa 31 minit jika di letakkan di tepi air terjun di kawasan rekreasi di pagi hari

      Ia Akan pulih dalam masa 6 jam di jemurkan di matahari ( Atas dasbod kete )

      Padam
    2. Alhamdulillah. Terima kasih bnyk ye tok

      Padam
    3. Kalau di simpan dalam bag atau poker seluar masih o.k tuan Cumajangan di pakai dijari jer

      Padam
    4. Terima kasih bang tentera atas perkongsian๐Ÿ‘๐Ÿป

      Padam
    5. Sama2 tuan dan tok...sebenarnya banyak yg saya belajar diblog gb ni.. Cuma tuan kenalah banyak membaca artikel,testimoni dan diskripsi dari tok.. Dari tahun 2012 hingga sekarang ni macam2 ilmu dan pengetahuan kita dapat di blog nih..

      Padam
    6. Betul tu bang tentera. Pernah baca artikel bekenaan penjagaan batu permata dlm blog ni tu yg tanya sbb dh terlanggar pantang larang. Slain tu blog AKU LAH TOK MAT pun saya bnyk timba ilmu dr video2 tok mat kat situ

      Padam
  2. Balasan
    1. x boleh, gerenti tumpah... minyak di dalamnya belum proses, bila pemilik dapat, kena letak ia secara tergantung dalam 1 bekas , sampai masa ia akan mengeluarkan minyak yang bewarna coklat pekat dan harum, boleh tambah minyak dalamnya tu , tak rugi

      Padam
    2. As salam tok...mohon bertanya...sy dh test air mata duyung...sifat nya berasaskan angin ke tok slps sy pkai spnjg prjlnn bau wangi,kmdian ditempat yg x berangin tibe2 rse berangin n sejuk dingin...dan bole ke selepas pkai sy bwa ke laut...kesan nya hilang ke tok

      Padam
    3. w.salam wbt tuan, alhamdulillah , ya ia bersifat air angin yang tiada di alam kita , bila kita rasa sejuk dingin bermaksud kesannya menyerap ke dalam tubuh.

      Sekarang tuan sudah tahu bagaimana sukarnya tok untuk mengumpulkannya semasa memperolehinya.

      Padam
    4. Boleh pakai ke laut, air mata duyung satu satunya barang berhikmat yang boleh ke mana sahaja, jangan ke Bulan saja dah la tuan.

      Padam
    5. tok lupa nak tulis bahawa ia amat bagus untuk menyembuhkan luka

      Padam
    6. ...๐Ÿค”๐Ÿค” boleh sya mahar saja Tok? Bila2 masa yg datang ambil ๐Ÿ˜Š...

      Padam
  3. Terima kasih tok...smpi skrg masih rse sejuk dingin tok....ptg td sy gune jam 6pm...tok sy terlupa nak tnye....minyak galak jika basuh muka kesannya hilang manakala air mata duyung kesan nya hilang ke jika basuh muka...cthnye ambil air wudhuk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minyak galak Kesannya hilang jika kita basuh atau cuci muka tuan

      Padam
  4. Assalam..klu ada yg dari kl/ selangor memahar minyak mulia kayangan ni..bleh lah sekali jalan utk staf tok hantarkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betol tu, sebab nak hantar kepada tuan sharom ni boleh share kos perjalanan tong2

      Padam
  5. Ada lagi ke tok minyak mulia kayangan ni tok??

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami