Selasa, 24 Julai 2018

CINCIN GUCHMANI HITAM PENGHULU ADAM







Cincin Guchmani Hitam Allahyarham Penghulu Adam dari kerajaan Gunung Tebu Ini adalah barang paling langka dan sudah berusia lebih dari 36 tahun di dalam gengamannya dan selama itulah Arwah memakainya sehingga ke penghujung nyawa.

Cincin ini di pakainya ketika mentadbir daerah di kerajaan Gunung Tebu dan semasa memilikinya beberapa pembesar dan kenamaan menginginkannya untuk di miliki kerana kehebatannya kepada sang pemakai yang kaya raya setara dengan bangsawan dan orang orang kaya di sana. 

Pada asalnya cincin ini di alam sana ialah emas penuh , namun setelah melalui time converter dari alam sana ke alam manusia, nilai emasnya susut menjadi tembaga lama ( tembaga merah ) ke alam kita, Tembaga merah pun sudah sukar di jumpai di alam kita. 

Cincin ini di sampaikan oleh anak perempuannya Seri Dang Wangi sebagai tukar milik dengan tok sebanyak jumlah tertentu yang mana wang alam manusia itu boleh dia tukarkan kembali pada bentuk wang dinar di Bank Dana Ummah untuk kegunaannya di alam sana pula. 

Guchmani hitam ialah Geliga Ular Cinta Mani Hitam yang mempunyai kelebihan di dalam penarikan kekayaan dari segenap penjuru dengan izin Allah SWT dan item ini pula kebetulan bukanlah barangan baru melainkan sudah berjasa kepada pemilik pertamanya, keduanya dan ketiganya iaitu Allahyarham Penghulu Adam, Pemilik pertama adalah seorang Waliyullah yang mendapatkannya dari amalan Khodam Ayatul Kursy Yang bernama Malik Kandiyas yang bertugas sebagai penjaga Ayatul Kursy Semenjak Allah menurunkannya dan semasa menurunkannya sebanyak 70,000 Malaikat menyambutnya dengan terjadi Gempa Di Seluruh Bumi akan kepada Berhala Berhala dan bertempiaran segala Jin dan Syaitan Kerana Penurunan Ayat Ini.

Setelah Waliyullah ini Meninggal Dunia , Cincin Ini di perturunkan pula kepada Anaknya yang Bernama Syeikh Sayyid Maliki Abdul Karim Dan kemudian ia hilang untuk seketika selepas Kewafatab Syeikh Sayyid Maliki ini sebelum ia kembali ke Pangkuan anak cucu Mereka Iaitu Penghulu Adam Dan kini ia berada di tangan Tok Sendiri. 

Sebenarnya, agak berat untuk tok memaharkannya kerana berasa amat sayang kepada nilai estetikanya yang unik, sejarahnya dan juga usianya, namun Tok Memerlukan ia untuk di maharkan bagi menjaga kebajikan 5 pekerja yang bekerja dengan tok kini.

Mahar yang Tok Tawarkan ini berupa jalan penyelesaian kepada masalah mereka , namun jika tidak diizinkan Allah untuk di maharkan , maka tok lebih rela menyimpan dan memakainya sendiri bagi mendapatkan keberkatan , barokah wali wali yang pernah memakainya dulu sehingga menjadi kaya raya dan pengakhiran hidup mereka yang selesa dunia dan akhirat. 

Cincin ini bersaiz 20-21 dan cuma ada 1 sahaja dan ini juga adalah sejarah Geligabunian di dalam mendapatkan item terkemuka dan menjadi rebutan baik alam Ghoib dan alam Nyata.

Jika Mengikut Sejarah asal muasal hadirnya Cincin Ini dari Malik Kandiyas , maka jelas cincin ini bukan datang dari Alam Bunian, Alam Jin atau Alam Iblis Mahupun Alam Roh, Ia datang dan berasal dari Langit yang di bawa oleh Malik Kandiyas Sebagai Penjaga Ayatul Kursy ini. 

Melihat Kepada permukaan Guchmani Hitam Ini umpama melihat Bintang Bintang di Angkasa di dalam paksinya yang lurus dengan beberapa garisan yang membawa rahsia tersendiri.

Jika ada yang ingin memaharkannya untuk di lakukan kerja kerja bidaah seperti tarik duit dan sebagainya, maka itu bukan lagi urusan tok di sini.


Kod Produk : CGUCTAM 23718 S20
Bentuk : Cincin Guchmani Hitam
MAHAR : RM 4000



Siap Kos Pos  dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231









Mr Captain : 0178259540






13 ulasan:

  1. Balasan
    1. w.salam wbt, Allah.. kesahnya.. tok baru tadi bukak kejap nak g solat, then bukak komen tuan.. rupanya bukak nak solat tadi , sudah ada yang grab, Allah Hu rabbi.. baik tuan, silakan.. kita dah menjual, maka ada org membeli itu adalah adat. silakan

      Padam
    2. Alhamdulillah tok.. Item ni betol2 rare tok.. Syg sungguh kalau x grab.bila tgok skali je terus rasa lain mcm.mcm kena tarik je, xnk lepas. .mlm ni sy pyment ye tok..

      Padam
    3. nanti dah jadi mahar, suruh bonda pos pakai Gdex na tuan, lepas dapat tu, hadiahkan Fatehah kepada 5 leluhur ini sampai kepada tuan, ini adalah sanat cincin ini turutan sanat ialah :

      1. Malik Kandiyas

      2. Allahyarham Syeikh Sayyid Abd Karim

      3. Allahyarham Syeikh Sayyid Maliki Abd Karim

      4. Allahyarham Penghulu Haji Adam

      5. DYM Tengku Raden Wirna Wijaga

      6. Diri Tuan Sendiri

      Padam
    4. Dan kalau ada rezeki tuan, bagi tau pada tok di sini , nak di polish atau nak di biarkan asal begini ( nampak terlalu lama ).. ada sesetengah org suka ia nampak lama. Kalau nak polish, warnanya akan cerah semula, tok polish pakai kapor buluh saja

      Padam
    5. Saya sarankan polish tuan kayroll. Kalau milik saya ni mmg slalula jwbnya dipolish.

      Padam
    6. Tok polish ye.. Time kasih tok.. Dh PD ye tok..

      Padam
    7. baik, tok polish utk naikkan warnanya semula ya

      Padam
    8. Tok dah polishkan, tapi sebab ia bukan tembaga biasa ia tembaga merah dan baru melalui pemisahan masa warnanya tetap macam tu. tuan pakailah elok elok, kalau nak jual tok izinkan, tapi sayang tau, bukan senang nak dapat macam ni, xdak dah dalam dunia nusantara kita yang datang dari khodam ayatul kursy

      Padam
    9. Insyaallah tok sy x jual...sy akan pakai elok2..time kasih tok ye..

      Padam
  2. Tahniah tuan Kayroll.item SUPERB!!

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN