Selasa, 24 Julai 2018

G.SYEIKH QODIR AL-JAILANI

























Alhamdulillah kembali dengan Mustika pemberian Qorin Syeikh Abdul Qodir Al - Jelani @ Kelani yang sohor di blog Geligabunian kita semenjak dahulu lagi.

Bukan mudah dan senang nak memperolehi item pemberian sang waliyullah, mendapat dari Qarinnya sudah cukup bersahaja dah membuatkan diri tok tersenyum sorang diri. 

Apa dia yang hebatnya batu dari wali atau dari qarin wali ni?

Takda apa yang hebat pun tuan tuan, hebatnya ialah barokah memilikinya lah, barokah memakainya lah... sedangkan orang sanggup pergi berdoa di makam makam waliyullah, ini kan pula memakai barangannya, sampaikan tasbeh sunan kalijaga, sunan Gunung Jati pun menjadi rebutan manusia.. wahhhh hebattt..... Sukarno Bekas PM Indonesia Pun di anggap keramat itu di buru buru wangnya, tongkatnya, sapu tangannya dan kaca matanya yang serupa James Bond itu, wahhhhh, anda tak tahu ya cerita James Bond Tu tiru Sukarno?.... haaaaa. mari tok cerita sikit bagi anda tahu. 

Sukarno iaitu bekas Perdana Menteri Indonesia mempunyai 1 kacamata pemberian Ratu Kidul yang mampu XRAY, sebab itulah Sukarno berbini puluhan orang , beliau dapat melihat kecantikan tubuh badan wanita itu dengan jelas di depan matanya , mana taik lalatnya, mana parutnya.. perghhh hebat... tak caye?... tanya la sesiapa pun di Indonesia tu.... Malangnya Kaca mata itu di ambil kembali oleh Ratu Kidul sementara Tongkat keramatnya di simpan di Muzium Indonesia.

Siapa Sukarno ni?.... ada kat sini tahu dia ber- BIN kan siapa?.... haaaaaaa.. Sukarno tiada Bin tau... Ceritanya ialah Sukarno di jumpai oleh seorang Waliyullah semasa beliau ingin ke Masjid bagi menunaikan Solat Maghrib , Bapak wali ini terjumpa seorang anak lelaki kecil di sebuah padang bola memakai hanya seluar pendek dan berseorangan, Wali ini bertanya kepada budak ini, Di manakah Keluarganya, namun anak kecil ini hanya menunjuk di kawasan semak samun yang tiada rumah orang, wali ini membawanya ke masjid dan beberapa perkara di lakukan ( ritual ) rupanya anak kecil ini di hantar oleh Manusia Kebenaran ( Orang Bunian ) dan dengan anak ini Indonesia akan naik membangun. 

Kewalian Sukarno ini di saksikan oleh semua Warga Indonesia di mana Malam Kematiannya, Seluruh RI melihat wajah Sukarno Di Bulan , kejadian aneh ini menghentikan segala tohmahan kepada beliau yang selama ini menjadi Perdana Menteri Indonesia, Terbukti Beliau adalah seorang yang keramat dan bergelar waliyullah. 

Jika ada yang berkata dia berkahwin campur ugama, ya Itu benar, tapi itu zaman apa... dan kembali kita kepada Sabda Nabi Muhammad SAW bahawa kita boleh mengahwini lain ugama selagi mereka ialah Ahli Kitab.. zaman sekarang takde dah la tuan tuan. 

Berbalik kepada Mustika ini, kelebihannya ialah:


Item ini di gunakan di dalam ikhtiar kerezekian

Menundukkan musuh ( manusia ) 

Mencapai hajat dan doa dengan cepat

Penumbal balik sihir dengan berkesan

Menundukkan binatang dan jin 

Perubatan bagi kedai yang terkena sihir, individu yang terkena sihir

Membawa kekayaan kepada pemakai yang beriman kepada Allah SWT

Menjaga Kedaulatan dan kedudukan pemakai yang beriman kepada Allah SWT

Mengubah personaliti negatif kepada positif jika di pakaikan kepada mereka

Meletakkan mood dan perasaan seseorang kena pada tempatnya... its means ... bagus buat yang baran sesuka hati dan x kena pada tempatnya

Kod Produk : GSQJ 22718
Bentuk : Mustika Syeikh Abd Qodir Al-Jelani
MAHAR : RM 1500




Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231









Mr Captain : 0178259540






6 ulasan:

  1. Menggigil...menggigil teman dibuatnya tok...adehhh, tokmuda dah buat dah...bagaikan agenda tahunan, item2 marvellous dimaharkan bagi yg berhajat... Terbaik lah tok muda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. buattttt jangan tak buat... kebetulan item super ada, tok keluarkan la. ni ada kat jari tok dah, mintak kat bonda tadi, bajet dah org tak boleh nak tebus heheheh. so pakai terus. pakai je terus tertidor kat kerusi pejabat ni bayangkan, kemudian mimpi kat alam bunian, mimpi kejadian2 lama yang berlaku dulu kepada arwah. mujur la den tak mimpi ke alam roh. haha.

      Padam
  2. Salam...mohon payment esok Tok, hari ni tak sempat ke ATM. Maaf

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN