Selasa, 10 Julai 2018

MINYAK GALAK UTK BERGALOK2!!!









SUDAH TERBUKTI KEBERKESANANNYA


Kuantiti 10 Botol

Kegunaan : Untuk Bergaloks Galoks.. Tapi bukan seperti minyak dagu atau minyak cenuai

Berdasarkan pernyataan di atas.. minyak cenuai dan minyak dagu... keberangkalian untuk mendapatkannya agak sukar, dulu yang benar mampu menghasilkan minyak cenuai ialah 3 org tok batin, yang pertama di Jalan Mersing - endau , keduanya di Slim river Perak dan ketiganya di Sebuah kawasan di negeri Pahang dan mereka ini ialah 3 beradik sedarah sedaging. 

Untuk pengetahuan anda , orang asli kini bukan seperti dulu lagi. Mereka sudah moden malah ada antara mereka tidak tahu pun apakah minyak cenuai.

Ketiga Tok Batin ini sudah meninggal dunia dan apabila mereka meninggal dunia pemegang pemegang minyak mereka akan menyedari botol mereka kosong tiada minyaknya. 

Kekuatan minyak cenuai amat hebat sekali, jika di palit pada burung langsung burung itu berpatah balik kembali kepada pemilik minyak cenuai, ia tiada alasan jika tidak menjadi kerana yang asli PASTI menjadi. 

Minyak dagu pula hanya boleh di perolehi di kawasan Utara Thailand, atas dari kawasan Hatyai sehingga ke Nakhon Sawan sehingga ke Chiang Mai , jika kawasan bawah nak ke Malaysia...anda boleh dapatkan juga ia tapi atas nama sahaja, menjadi itu.. harap maaf anda hanya akan di tipu sahaja. 

Sekiranya ada minyak dagu yang di ambil di Malaysia maka ia adalah pembohongan sama sekali kerana kita tahu negara kita bagaimana, 1 kubur di bongkar pun, sudah kecoh 1 Malaya, Ini kan nak membongkar berkubur kubur untuk di ambil minyak dagunya?.Kubur manakah yang tidak orang ambil peduli selepas jenazahnya di kebumikan. Jika tok ingin bercerita mengenai minyak dagu.. panjang kisahnya , tok tahu selok belok minyak dagu kerana tok pernah memiliki Minyak dagu jantan dan betina malah pernah juga menjualnya sehingga ke pelanggan dari Germany..Itu zaman zaman Jahiliah lah , sekarang jangan tanya, mau mau nanti kena tazkirah dengan tok muda pula. 


Minyak Galak di cipta untuk 

Memaniskan wajah yang org benci melihat

Mudah memperolehi pasangan dengan izin Allah SWT

Memudahkan urusan mendapatkan tender sekiranya pegawai kerajaan lain jantina


Minyak keluaran tok kini tiada yang di tapakan di dalam tanah kerana kesedaran melalui pembelajaran mana mana barang tapaan dalam tanah ialah bersekongkol dengan Jin Ifrit yang di laknat Rasullah SAW suatu ketika dahulu, jenis jin ini jin pintar dan kejam, pengamal akan di berikan kekayaan namun di hadapan ada tumbalnya.

Minyak keluaran GB kini menggunakan ayat ayat suci yang di bacakan isteri tok sendiri memandangkan beliau seorang ahli kitab dan al-Quran itu hafalannya ( Hafizah ) ayat ayat yang di bacakan direct dari Al-Quran tanpa sebarang campuran mentera atau niat niat tertentu yang memesongkan akidah pembuat dan pemakai. Yang menjadi masalah cuma 1... apakah tujuan anda untuk memilikinya?... sekiranya untuk bergalok dengan isteri / suami atau untuk tujuan mendapatkan kebaikan, insyallah ia bagus, tapi bagaimana jika ia terlepas ke arah perbuatan zina?.. itulah yang sentiasa membelenggu fikiran kami suami isteri. Namun Allah maha mengetahui, DIA tahu niat kami dan DIA juga tahu niat sang pembeli. 

Pemakaian minyak pengaseh , penaik seri sama sahaja, anda belilah dari mana mana peniaga . guru bomoh.. caranya sama iaitu memalitkan di jari manis kanan kemudian di usapkan bersama jari manis kiri, kemudian di usapkan di bulu kening. Tambahan cara , selepas meletakkan di bulu kening, letakkan jari manis di tengah tengah antara kedua mata dan baca 

Bismillah

Selawat 

Niat 

Kemudian tarik naik hingga ke anak rambut, jika ada yang tidak tahu mana anak rambut, sila tarik sehingga ke ubun ubun 



JANGAN PAKAI DEPAN CERMIN, KESANNYA TIADA
( Pantangan ini UMUM bagi semua minyak pengaseh / penaik seri dan ia hanya di ketahui dari kalangan profesional dalam bidang ini )



Kod Produk : MGALAK
Bentuk : Minyak Galak 3ml
MAHAR SATU SATU : RM 77.25




Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231









Mr Captain : 0178259540





8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN