Selasa, 24 Julai 2018

BARANG TARIK DUIT

TARIK DUIT




ISTILAH : Tarik duit sampai koyak atau rosak

ISTILAH MISTIK : Tarik duit dari alam ghoib dan di zahirkan ke alam nyata

ISTILAH ORG KECEWA : Tarik duit , duit poket kena tarik

ISTILAH WAHABI : Bida'ah


Haaaaaaaaaa. berapa banyak istilah daaaa.. 


Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera...


Lama Sungguh tok tidak memperkatakan mengenai tarik duit ni, newbie demi newbie, manusia lahir setiap hari dan manusia dewasa setiap hari dan manusia berminat di dalam mistik setiap hari , walau pun sudah ramai yang kecundang, kecewa, marah, merungut kerana gagal di dalam kerja kerja tarik duit alam ghoib ni.

Mari tok kupaskan dengan terperinci, tapi tak lah terperinci sangat ya.. so apa yang tok tulis di bawah ini boleh anda katakan tidak terperinci lagi. 

Item yang boleh di buat tarik duit ialah semua item kecuali:

1. Item Tembaga 
2. Barangan berwafaq
3. Item Khodam Isian


Khodam isian pula merujuk kepada barangan best best macam kebal umum lah.. sementara khodam isian barangan biasa adalah di bolehkan. 


Di luar sana ada pelbagai macam guru yang anda ketemu sepanjang hayat anda antaranya ialah :

1. Guru terpelajar
2. Guru Baru belajar
3. Guru Kurang Ajar


Dan setiap darinya ada skill dan level masing masing, guru terpelajar ada skill dan levelnya, guru baru belajar juga ada level dan skillnya sementara guru kurang ajar pun ada juga skill dan level kurang ajarnya. 

Baru baru ini terdengar sekumpulan jemaah ingin mencari air merah delima, dapat air pun cukuplah untuk memulihkan duit fotostat yang banyak gila di cetak, sudah la fotostat, kod siri pun sama, alahai.. itu pun masih ada yang terpedaya dengan mainan guru. Nak cari air merah delima 4 gelas.. kes ini berlaku bukan di Malaysia tapi di Turkistan lah..bukan tempat kita lah no... so jangan ada yang terasa hati pula.

Mana nak cari air merah delima yang asli sedangkan yang asli ialah biasnya sahaja, selepas keluar pun airnya jadi putih semula, kalau nak pakai delima bateri yang baru baru ni kita maharkan pun, di keluarkan airnya jadi warna putih juga, aduhai salehaaaaaa..... 

Sebenarnya di luar sana masih ada beberapa guru yang berkebolehan tarik duit walau menggunakan batu akik murah sekalipun. 

Antaranya di Sentol.... Ustaz ******* ( cari sendiri la )

Di Klang En ******* ( Cari sendiri la )

Bawak dekat dia semeter kain kuning dan barangan, tak kisah la barang apa pun, nahu sebutir batu jalan, in Sha Allah RM 300 dalam tangan...tu batu jalan.. 

Otai otai lama dalam blog Geligabunian ni dulunya ada yang hantar ke Klang, sampai jadi kaya raya, ada yang jadi tamak pun ada.. beli barang di sini, guru sahihkan barang bunian, terus tarik duit, dapat sampai Rm 4000-6000... duit jemaah tak keluar 1 sen pun tau. 

Cuba cari orang orang macam ni... 


Dulu di Akik Uda K.B ada 1 hamba Allah dok tarik emas di Stong, 1 gram dia jual Rm 120, masa tu pasaran ialah RM 180 segram. Emasnya panjang panjang dan dalam bentuk jongkong lama, memang emas tulin dan dia sendiri ada bukak kedai buat cincin emas perak. 

Orang orang macam ni, mereka kalau boleh tak nak muncul di khalayak, tau sebab apa?... bukan sebab low profile bro... tapi bayangkan kalau orang asyik datang rumah siang malam, pagi petang... bini tak marah ke bro... aduuuuiiii, kalau belum pandai memang tak tau, kalau dah pandai bidang ni, tahu lah penangannya.. tok dulu di Johor pun ada buat buat bantu orang buat nombor la sampai ada yang kena melangit, berubat la... tapi tu lah.. bini bising je.. sapa tahan bro hahaha. last last sembunyi diri la.. orang kata low profile..hahaha... 

Tak mau lah... dulu sampai ke Pasir gudang, JB, Pontian orang tarik g tarik duit, tarik peti, duduk dalam semak buluh Johor lama, duduk dalam bilik yang panas meruap .. letih.. ada 1 hat tak betul, jalan.. percuma saja.. kalau dapat, tuan rumah halau balik, dia kata tu barang dia, tu rumah dia, tu DUIT dia.. letihhhhhhhhh broooooooo... penattttttt. 

Yang buat di rumah sendiri pakai keris, pakai gading kerbau landau, masa buat bunyi benda jatuh atas bumbung macam peti ais jatuh... alih alih percuma, rupanya salah 1 jemaah dalam tu datang haid, Allahhhhhhhhh, penatttttttt.... 

Melayankan berbual sampai subuh, masa kita, tenaga kita, tanggungjawab kita pada anak anak hangus rentung di mamah api neraka.. melayankan benda lagha... tak habis habis.. 

Tarik duit ni bukan susah, ada item mistik tak kira la best ke tak best... dan ada 1 guru yang boleh buat, betul betul boleh buat punya..bukan banyak cekadak nak minyak jin ler, nak minyak bunian ler, nak setanggi putih ler, nak gaharu iran ler, nak minyak itu ini ler... Guru yang mintak tu mesti cakap macam ni kan " minyak tu saya ada,tapi kena beli RM 3800 - 4000 - 12000 , Tapi kalau awak boleh cari, cari ler".... maka cari ler bagai nak rak , aduhaiiiiiii....... meh tok ajarkan 1 perkara..

Katakan Guru nak minyak Sekian sekian, botolnya sekian sekian, tulisannya sekian sekian.. warnannya sekian sekian.. pegi ke kedai cetakan, buat 1 stiker minyak tu nama apa, kemudian cari botol yang sama iras , kemudian ambillah atar 2-3 jenis dan campurkan... p bagi kat dia, tengok dia nak kata apa... haaa tediaaaaaaaa.. bila dia angguk dan cakap tu minyak asli, korang 1 jemaah apa lagi.... tolong papah guru tu, tolong angkat dan buang campak je dalam longkang besar depan jalan tu, haaa tu dia ubatnya... jangan kasi chance. 

Zaman kami dulu, hahahhaa, kalau ada dengar lah 1 jemaah usung 1 guru di kawasan selangor dan kemudian campakkan ke dalam longkang depan jalan, longkang tu besar, mujur takde air, kalau tak lemas lah dia.. campak ramai ramai... tu belum masuk yang kat Felda Palong tu lagi... dengar sekarang dah kembali aktif, dulu dia kantoi pakai duit Saidina tarik duit.. belum yang kantoi di Perak keluar duit cina mati... 

Duit cina mati RM 15 - rm 40 1 sampul .. Banyakkkkkkkkk.. kat kedai cina berlambak ada jual.... modal baru berapa sen berpadanan dengan jumlah kos 1 jemaah bayar, untung woooo


Antara Trik Yang mereka gunakan ialah:

1. Tarik duit dalam GELAP : duduk ler berzikir ramai ramai, guru kat depan dan di depannya ada kain kuning... kemudian dalam gelap tu di bilik sebelah ada la tangan opah dia la, tangan atok dia ke yang melemparkan duit tu, gedebuk gedebuk jatuh. Bila buka ada la duit cina ni banyak gila, dan di selitkan sikit duit RM asli lebih kurang RM 300-1000... sedangkan jemaah dah bayar RM 5000-12,000 ......... adoiyaiiiiiii....... Jemaah yang dapat pun mencium cium la duit tarik tu , sementara guru tersengih sorang diri, dia pun berkata " ini saja rezeki kalian, nanti cuba lain In Sha Allah ".... dalam hati " Yaaa bedaaa bedooooo, ada org bodoooo" 

2. Tarik duit dalam tanah, trik ini ada 2 cara ... 1 sebelum buat dah tanam siap siap dah... 2 masa buat 1 kantung dah di buat di celah ketiak dalam baju silat tu , bila nak tarik kantung di tarik tali dan duit pun meluru keluar dari lengan baju guru jatuh dalam kain kuning yang di sediakan, sebab tu ler guru pakai baju melayu / silat lengan panjang. Terkadang mereka bersilat dulu sebab nak tarik perhatian sebelum ritual, terkadang menurun dulu, ini kerana duit dalam kantung tu sangut bro... so bila sangkut kena la bergerak kasar sikit agar ia mudah meluncur turun ke kain kuning tu. 

3. Tarik duit bawah Sejadah: trik ini agak special kerana ia memerlukan lipatan sejadah atau poket rahsia di bawah sejadah, bila sejadah di lipatkan selepas solat hajat di jalankan poket di buka oleh guru dan kemudian bila di hamparkan semula, duit sudah keluar di atas lantai, teknik ini jika anda ingat zaman sekolah kita dulu ada kita main macam mana duit syiling ada di dalam kertas, tapi melalui lipatan tertentu syiling boleh berada di luar kertas

4. Tarik emas dalam sungai: nyata keren banget menarik emas dalam sungai, sebenarnya bukan emas namun cumalah Brass cooper sahaja yang pada awalnya sudah di campakkan ke dalam sungai itu dan kemudian mengajak jemaah ke sungai itu bagi mengambilnya, guru berada di tepi sungai buat zikir , nak p malam takut..sapa nak terjun dalam sungai malam malam , apatah guru pun takut kalau jemaah yang terjun ke dalam sungai tak jumpa brass cooper yang di campakkannya minggu lepas , maka nak menjadikan ia REAL, guru pulak kena terjun ke dalam sungai, alahai pakcik... naya oo kalau kena patuk ular tedung atau ular tiung... azab... ohh azab. So buatlah di siang hari... bila nyata ia bukan emas tulin.. maka alasan popular pun keluar .... " belum matang, hati tamak, kena berpuasa 3000 hari la bla bla bla " .... Apa guru / pakcik tu heran, dia sudah dapat duit upah dia nak bayar hutang kedai runcit atau kedai kopi atau hutang Singer... jadi laaaaaa....Ketawa Terkekek Kekek.... 


Salah siapa?


Siapa yang tiada ilmu?

Siapa Yang Bodoh Sombong Bila orang macam tok ni mereveal akan segalanya?.


INGAT

Bila Guru minta deposit, pendahuluan, upah ribu ribu sebelum buat kerja... jaga jaga sikit, kalau setakat RM 300 - 500 tu habuan dia datang, upah dia, boleh la, habis nak bersembang, datang dekat kita pakai air liur basi ke kan hahaha... so berpada padalah... kalau sampai Ribuan , tak payah la. Baik Trade forex, atau beli Crypto Ada juga pekdahnya.... 


Tak ada jalan mudah nak senang,  semuanya memerlukan pengorbanan, usaha dan sabar

Kalau nak Tarik duit, gurunya ada, wujud... carilah betul betul... tok dah ajarkan tips tips mengenal guru samada terpelajar atau kurang hajaq... so pandai pandai korang lah nohhhh


Sekian


56 ulasan:

  1. Terbaik tok.terima kasih beri ilmu.bab campak guru tu mmg superb!!haha.

    BalasPadam
  2. Alhamdulilah..Syukur kerna memberi ilmu2 yang ssh kami dapat..saya mohon tok halalkan segala ilmu2 tok beri kt sini buat kami semua. Boleh kami membantu saudara2 kami yang kdg2 sering ditipu oleh guru2 palsu kat luar sana.Pengalaman banyak mengajar kita. Alhamdulilah.Semoga Allah permudahkan segala urusan tok sekeluarga

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok halalkan tuan , sama sama tuan buat keluarga tuan juga

      Padam
    2. Alhamdulillah.... Ilmu yg baru bagi saya. Ada kaitan dgn kehilangan seseorg dln hidup says. Dia dipercayai berada di Melaka.. Halalkan ilmu ini....

      Padam
  3. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

    Salam sejahtera pada Tok Muda.
    Lama saya tak masuk blog.
    Fuhhh... Makin mengancam barang2 sekarang.
    Tentang penarikan duit ni.
    Saya ada pengalaman sendiri.
    Dulu pernah mengikuti project tarek duit.
    Alhamdullillah dapt lah. Walaupun tak berapa banyak, cuma dlm 6K Rm.
    Itu pun project di buat di seberang.
    Tukang ataupun pakar ni seorang tua.
    Tentang pengeras atau wang upah, beliau tak menetapkan berapa banyak.
    Cukup sekedar keiklasan diri seseorang.
    Tetapi, di ingatkan pada perserta2 project, jagalah tertip dan hati masing2.
    Sebab saya ceritakan ni. Berdasarkan pengalaman saya.
    Kalau tak kerana sesuatu, mungkin banyak dapat, pada project tu.
    Tapi apa nak buat. Dah rezeki mcm tu.
    Terima dan bershukur lah.
    😁😁😁😁😁
    Yng mengikuti project tu ada 6 orng.

    Itu saja saya nak ceritakan pengalaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. IbniBatuta Saya Ada duit shilling gambar kaabah Dan tertulis surah yassin emas tulen boleh x Kita cuba

      Padam
  4. Assalamualaikum ayah.. Saya shahrin dari sabah,nak cuba buat tarik duit.. Tok guru hanya minta sebutir batu delima berisi sebagai medium.. Jikalau tuan senang,beritahu la apa batu delima berisi yang sesuai dari blog tuan ayahanda untuk saya maharkan untuk ritual ini.. Saya yakin dgn tok guru ini memandangkan beliau tidak meminta sesen pun daripada bakal bakal jemaah untuk buat upacara tarik duit ini.. Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. In Sha Allah silakan cuba delima merah air 80% .

      Padam
  5. Salam tok kalau duit yassin 6 boleh buat proses duit x?

    BalasPadam
  6. Salam tok kalau duit yassin 6 boleh buat proses duit x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, brg wafaq dan tembaga x boleh buat tarik duit

      Padam
  7. Assalamualaikum. Saya ada join tarik duit beberapa kali. Guru tak mintak apa apa pun. Cuma tawakal,niat kena betul dan bersabar itu paling penting. Dah 2 kali buat tapi belum berjaya. Agak agak nya apa yang kurang yee?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , samada khodam tak mahu bekerjasama kerana syarat tak cukup atau yang buat tu dah kena dam tapi gagahkan juga nak buat, ingatkan guru utk bayar dam jika dah 2x buat x jadi try bayar dam dulu, duit DAM mestilah duit guru atas hasil usahanya, bukan duit jemaah .

      Usia guru katakan 50 tahun di kalikan dengan 99 nama ALlah

      50x99 : RM 4950

      Ia mesti di serahkan kepada Imam Masjid /baitulmal/ org miskin/ badan sumbangan /sedekah dan mesti di ucapkan kepada wakil itu " sy bayar dam atas kifarah" , itu saja...ia tiada di dalam pembelajaran ugama tapi ia adalah syarat umum dari alam sebelah. jika guru kata bullshit, maka biarkanlah ia terus bullshit selamanya. tu saja

      Padam
    2. Nak tanya Tok. Tok dapat process tarik duit?

      Padam
    3. Kalau nak process dengan Tok. Boleh tak Tok?

      Padam
    4. Saya asal dari Brunei. Nak tanya tok.. selalunya kalau saya membeli batu. Khadam yang dalam batu tu asal masuk Brunei khadam nya sudah tidak ada dalam batu. Seolah olah di Brunei sempadan kena guris.macam mana nak atasi tok?

      Padam
    5. Di alam sana ada imigresennya juga tuan. Bukan kita saja. Pemahar asal kena ada link Di Sana. Alhamdulillah kita sudah 7 tahun pos barang ke sana tanpa masalah

      Padam
    6. Assalamualaikm tok..saya nak bertanyakan pasal duit alam sebelah..ada sesiapa pakar dalam perkara,.nak nyatakan di dunia nyakan..beri laluan tok

      Padam
    7. Assalamualaikm tok..saya nak bertanyakan pasal duit alam sebelah..ada sesiapa pakar dalam perkara,.nak nyatakan di dunia nyakan..beri laluan tok

      Padam
    8. Wsalam wbt. Jika duit sudah ada. Cuma belum nampak. Baling kapas, kapas melekat. Maka ada caranya yg mudah.

      Padam
  8. Assalam tok... Sy berasal dri sabah nak tnya tok ada kenal x guru mana mana boleh tarik duit?? sy serius nak buat.. mak sy ada cengkerang siput laut yg diselaputi permata dan ada permata timbul berbentuk hati..wallahi x tipu... tok bg nama daerah pun cukup memadai utk sy usahakan cari... terima kasih tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, sabah tok tak tahu, kalau sarawak di Oya, cari org bernama Pak Uda. atau di Mukah, org yang sama

      Padam
  9. Maaf tok ya sy cuma ingin sampaikan satu perkara, pada sesiapa yg ingin memproses barang kebal umum di kwasan perak blh contact sy. Tapi pastikan owner mesti telus dan gentlement

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum.nak tanya saya asal dari melaka...nak tanya tok.tok boleh tarik duit?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , tok memang aktif kerja penarikan duit di JB dulu, skrg dah pencen dan tak mahu buat lagi kerana hati org kita tidak tahu, silap haribulan seluruh ilmu tok kena dam

      Padam
    2. Assalamualaikum tok nak tanya saya ada keris lama berkhodam boleh ke nak buat proses rezeki tok..

      Padam
    3. salam tok.. mohon perkongsian.. di johor..masih ada lg ke tok..guru yg betul boleh buat urusan2 proses barangan berkhodam ni tok...

      Padam
    4. W.salam wbt. Di Johor yg betul betul boleh buat cuma baki 2 org Lagi. Dua dua di JB dan duduk dalam 1 kumpulan. Cuma tok dah lama Lost kontek dengan mereka

      Padam
  11. Assalamualaikum tok.saya ada sebilah keris lama boleh ke buat untuk proses rezeki atau nak tengok juga jenis keris yg sesuai.

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum tok nak tanya sikit.saya afa keris lama berkhodam boleh ke buat proses rezeki..

    BalasPadam
  13. Asalamualaikum tuan..Boleh mnta no tel utk whasp direct dgn tuan

    BalasPadam
  14. Tok...saya nak duit billion billion...macam mana nak dapat ye tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cari barang kebal atau merah delima. Atau Maharkan di sini dan cari guru boleh buat penarikan wang berbillion. Tiada yg mustahil selagi mana kita berpijak di bumi Allah.

      Padam
  15. Tok.. Kmi ade duit yg belum d zahirkn. Mencari org yg mampu me zahirkn dn boleh dgunakan duit tu...duitnye wujud tpi x nmpk dmata kasar.. Urgent boleh tok buat utk kmi.. Atau ade tak org yg berkemampuan yg benar2 tulin Dan ikhlas.. Boleh tok hubungi saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Duit tu dah di nyatakan belum. Nyata maksudnya ia ada tapi x nampak. Zahir maksudnya sudah ada zahirnya boleh pegang.

      Kalau sudah dinyatakan maksudnya tak nampak tapi baling kapas. Kapasnya lekat?. Kalau kapasnya lekat in Sha Allah tok boleh bantu

      Padam
    2. Kalau kapas lekat baru kita boleh berurusan. Kalau x lekat tok minta maaf. Memang payah dan sukar

      Padam
  16. Nnti saya check dgn kawan suruh dia balingkn kn kapas.. T. Ksh tok.. Ape2 saya cari tok blk..

    BalasPadam
  17. Tok.. cana nak pelihara khadam khadam batu delima atau selebihnya? Perlu di zikirkan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok dah ajarkan Dalam halaman2 lepas tuan. Tiada istilah pelihara kerana pelihara melibatkan sesajen. Zikir ni untuk mereka suka duduk dengan ahli zikrullah sahaja

      Padam
  18. Cari guru pdk ayahda shadowz..beliau rockers tp sentiasa merendah diri

    BalasPadam
  19. Tok apa maksud nya jika batu jadi pecah contoh: batu delima pecah 3. Adakah bermaksud khadam di dalam batu itu binasa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1st khodam bukan duduk dalam batu.

      2nd bila batu pecah maksudnya batu tu tidak keras. Apatah delima. Delima jenis keras 9skala MoH.

      Khodam tidak binasa malah energynya terpecah kepada 3 bhgn

      Padam
    2. W. Salam wbt. Sebelah Pahang Tok tak tahu tuan. Sebelah johor pun boleh kata ramai sudah meninggal dunia. Belah kelantan dgr ada 1 boleh buat. Tapi tok x kenal Dan tak tahu duduk Di mana. Org yg cerita pun tok dah lupa siapa. Serah diri kepada Allah Dan banyak kan zikir. Naiklah puncak gunung dan berapa barang 7 hari. Mudah mudah an beroleh ilham Dan bantuan

      Padam
  20. Naik puncak gunung dn berapa barang tu cthnya brg apa ya tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bawak brg berkhemah. Naik sana habis kan waktu dengan solat Dan qodo' solat yg tertinggal sejak usia akil baligh. Buat lah.

      Malam malam habis kan masa dengan zikir.

      In sha Allah bantuan Allah pasti sampai. Ilham juga adalah bantuan Allah

      Padam
  21. Asalamualaikum tok...geliga embun boleh guna utk tarik duit ke tok? Mohon penjelasan dri tok..terima kadoh

    BalasPadam
  22. mohon tok ayahanda dpt bantu sy dan ank2 kami mmg dalam kesempitan..tok ayahanda blh bg no tel x

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami