Rabu, 1 Mac 2017

GELIGA ULAR LIDI






SOLD OUT
Tn Charles Teo





































SOLD OUT
Tn 12 Silver







COMEY JENIS NI, ALHAMDULILLAH



Item ini di perolehi di sebuah kawasan baharu yang di jalankan Geliga Permohonan pada hari ke-2, selain GP ada banyak lagi item lain.. 

Tok la ni terpaksa main redah cuba di mana mana saja bukak kawasan maklumlah item dalam stock kian mengecil, tempat lama di penuhi orang, dah nama pun tempat berkelah, kawasan chendor pun ramai orang kg masuk la ni musim kemarau orang pakat menjala la, membubu la, macam macam.. nak tak nak kena masuk ke dalam sikit. Kawasan baharu ni bernama Kerajaan Simpang gajah, kalau org sini rasanya tau la kot sebuah kg terceruk di depan Padang kuda sultan Tu, jalan nak ke Marang.. masuk dalam kg tu , jumpa simpang 3 kampung, kalau ke kiri ke sungai, kalau ke kanan masuk hutan, hah, masuk hutan tu la.. sebelum hutan estet dulu.

Di Indonesia Ular Lidi Ialah Raja Ular kerana di   geruni ular ular lain walau king cobra.. wallahu alam mengapa, namun jika anda mahu mencubanyasila kan cari ular lidi dan bagi dia gigit tangan anda, insyallah selepas itu ular lain tidak akan berani mendekati dri anda dan tidak akan di patuk ular buat selamanya

Ini iala petua org lama lama di borneo, tok dapat petua ni melalui org sana.

Menyimpan geliga ulaq lidi ini sama seperti anda pernah di patuknya, iaitu tidak akan di hampiri ulaq lain.

Tambah Maklumat : Kerezekian memang best, ramai dah dok bagitau ia bagus dalam kerezekian. 


Kod Produk : GULIDI 181216
Bentuk : Geliga 

MAHAR : 110 Mlr

GRAB SATU SATU 90 Mlr

GRAB SEMUA 210 Mlr








MAHAR


7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN